Autor |
Wiadomość |
devro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Alan
Jeżdzę: A8 4.2
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-03-24, 13:14 [D2 preFL ALL
] Moduły zapłonowe - kupno
|
|
|
Witam
Muszę kupić moduły zapłonowe i mam pytanie jakiej firmy bo jest wybór
- Hans Pries 90zł./sztuka
- Maxgear 77zł./sztuka
- Meyle 210zł./sztuka
Czy może oryginał ?? Używanych kupować nie chcę , tylko nowe .
Co polecacie ??
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez devro 2015-03-24, 14:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:05
|
|
|
Kup se najtańsze a sprawny uzywany zostaw na zapas. Jak ci padnie nowy to bedziesz dalej jechał i zareklamujesz. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:23
|
|
|
Osobiście wolę używany ale ori. Od 1.8 T pasuje. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:29
|
|
|
Jesli ktos zdolny poskłada sobie sam-koszt jednego scalaczka chyba ok 5-6zł Mam tu speca co to potrafi zrobic na wieki ale brak mu czasu |
|
|
|
|
|
|
|
devro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Alan
Jeżdzę: A8 4.2
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:42
|
|
|
Apophis napisał/a: | Mam tu speca co to potrafi zrobic na wieki ale brak mu czasu |
szkoda że nie ma czasu
Czy te z tych aukcji będą pasowały do mnie ??
http://allegro.pl/listing...-1-default-0113 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:46
|
|
|
Raczej wszystkie vw/audi sa pasujące. Nie widziałem innych. |
|
|
|
|
|
|
|
devro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Alan
Jeżdzę: A8 4.2
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:53
|
|
|
Zastanawiające są ceny tych używanych od 40zł. do 200zł. hmm
Może jednak skuszę się na te z aukcji |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-24, 15:09
|
|
|
0 227 100 211 - 4D0 905 351
U mnie są takie od 1.8 T z tym że ja za swoje dawałem po 50 zł/szt
Zadzwoniłem za pierwszym razem i pytałem o moduł A8 4.2 ABZ to powiedział mi 200 zł <jezu> zadzwoniłem za kilka dni i powiedziałem że chodzi o 1.8 T i cena nagle 50 zł |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-24, 15:22
|
|
|
Takich co sprzedają za 200 bo to do A8 to omijać z daleka. Wartośc sztuki uzywanej ori nie istotne do czego to max 50zł. Za tyle kupowałem nie tylko ja. |
|
|
|
|
devro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Alan
Jeżdzę: A8 4.2
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-03-25, 15:02
|
|
|
8 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0305 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0306 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Dziś jak i ostatnio takie błędy mi wyskoczyły .
Silnik kuleje kontrolka CAT i ciężko odpala .
Czy winą wypadania zapłonów może być winien sterownik immobilizera??
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Bo chcę zamówić moduły zapłonowe i nie wiem co robić ?? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-25, 16:18
|
|
|
16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów
16689 P0305 4131 Cylinder 5 - wypadanie zapłonów
16688 P0304 4130 Cylinder 4 - wypadanie zapłonów
16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów
16686 P0302 412E Cylinder 2 - wypadanie zapłonów
16691 P0307 4133 Cylinder 7 - wypadanie zapłonów
16690 P0306 4132 Cylinder 6 - wypadanie zapłonów
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
Masz wypadanie zapłonów na wszystkich prócz na pierwszym i ósmym cylindrze.
Kup najwyżej jeden moduł i podmień. Wykasuj błędy i zobacz co się będzie działo. Jeśli błędy się będą powtarzać to trzeba szukać dalej.
Cewki raczej wątpliwe by padły wszystkie 7 na raz.
Gazu nie masz z tego co widzę.
Świece do sprawdzenia, cewki również czy są dobrze przykręcone do obudowy.
Zamień miejscami cewki 1 <-> 4 i 5 <-> 8
Jeśli błędy przeniosą się z 4 na 1 i z 5 na 8 to będzie wina cewek zapłonowych. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
devro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Alan
Jeżdzę: A8 4.2
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-03-26, 11:54
|
|
|
Profil poprawiony LPG jest - Prins
Na LPG problemów nie ma żadnych, silnik pracuje idealnie.
A więc :
Po nocy kiedy jest chłodno silnik odpala za pierwszym razem i pracuję normalnie aż do przejechania koło 15-20km , pózniej zaczyna szarpać pokazuje się kontrolka CAT i problemy z dalszą jazdą
Silnik wtedy nie chce zapalić a jak już zapali może za 7-8 razem to strasznie kuleje.
Podpinam go wtedy pod vaginę i wyżej opisane błędy wyskakują .
Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
Po nocy kiedy jest ciepło to już pali za 3 lub 4 i od razu kuleje jak by temperatura otoczenia miała coś wspólnego z tym.
Sam już nie wiem co to może być
Wymieniłem na dniach takie graty (nowe) :
- świece
- filtr powietrza i olej
- regulator ciśnienia paliwa BOSCH
- pompa paliwa VDO
- 3 odmy
- dwie fajki na cewkach
Jak wspomniałem wyżej na LPG silnik zawsze chodzi idealnie. Ostatnie dwa tygodnie śmigam tylko na Bp i chcę tą usterkę usunąć .
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
co to oznacza - sterownik do wymiany ??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 11:58
|
|
|
Może wystarczy przekodowanie od nowa. |
|
|
|
|
devro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Alan
Jeżdzę: A8 4.2
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-03-26, 12:00
|
|
|
Apophis napisał/a: | Może wystarczy przekodowanie od nowa. |
ale czy przez ten sterownik mogę mieć takie problemy jakie opisałem wyżej
czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego ??
Proszę o dobre rady |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 12:07
|
|
|
devro napisał/a: | ale czy przez ten sterownik mogę mieć takie problemy jakie opisałem wyżej
czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego ?? |
devro napisał/a: | Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
|
devro napisał/a: | 17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody |
Z twego opisu wynika że może powodować te problemy immo |
|
|
|
|
|