Autor |
Wiadomość |
Smoli
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 2010-09-26, 07:22 [D2 99 4.2PB/LPG
] Dziwny błąd na silniku
|
|
|
Witam.Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.Moze ktos sie juz z takim bledem spotkal?Nadmieniam ze mam ostatnio problemy z uruchamianiem zimnego silnika (falujace obroty).Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-26, 08:05
|
|
|
Sprawdź silniczek krokowy. To dość częsta przyczyna wolnych obrotów. A dzieje ci się to tylko na zimnym czy i na ciepłym. Bo jeśli tylko na zimnym to może to też być czujnik temperatury zewnętrznej. Jeśli masz możliwość podmianki krokowca od innego autka to można to tak też sprawdzić. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-26, 08:25
|
|
|
IAT można łatwo wyeliminować - wystarczy go odpiąć wogóle |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-26, 08:57
|
|
|
Smoli napisał/a: | (...)Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna. |
Oj Smoli, zakończ zabawy w podnoszenie mocy silnika bo po prostu już przesadziłeś :lol:
Wybacz mój komentarz... tak mi się skojarzyło bo wpadłem w wir modyfikacji swojej eSy a do tego jeszcze ostatni spot w Tczewie poświęcony był właśnie tematyce przeróbek naszych aut i prezentacją ich mocy :mrgreen:
pozdro 8-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Smoli
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 2010-09-30, 05:54
|
|
|
FOSS komentarz bardzo mi sie spodobal!!! Uwazam ze masz racje, koniec kombinacji z moca bo juz nie ogarniam predkosci.
A tak na powaznie to doszedlem co bylo przyczyna bledu i falujacych obrotow na zimnym silniku. Calkowicie zapiekly sie klapy w kolektorze ssacym.Zdemontowalem je i wyczyscilem, ae teraz ma kopa!!!!Przy okazji wyczyscilem przepustnice (choc nie byla zasyfiona) i przeczyscilem odmy.
Polecam wszystkim posprawdzac te dzwigienki od podcisnienia, ktore znajduja sie z przodu silnika. U mnie nie moglem ich ruszyc recznie, masakra.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-30, 20:00
|
|
|
A które to dźwigienki i po czym je poznać? Może jakieś foto. |
|
|
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2011-02-12, 21:06
|
|
|
Koledzy nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi jak te klapki mają działac-czy po odpaleniu na wolnych obrotach powinno zaciągnąc dwie dzwignie? |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
|