Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Włącza i wyłącza klimatyzacje  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-08-02, 06:32   [D2 96 4.2PB/LPG ] Włącza i wyłącza klimatyzacje

Witam,
Jak w temacie sprężarka na wagu się włącza i wyłącza co 1 sek. I tak non stop. Patrzac na sprzęgiełko w tym czasie nawet nie drgnie a prąd jest 12v ale silnik słychać jak by zmienił obroty. Na krótko spreżarka chodzi bez problemu i sprzęgiełko tylko po podaniu 12v uruchamia. Gdzie szukać przyczyny i gdzie może być przekaźnik i o jakim oznaczeniu od klimy.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Thomi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 5
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2018-08-03, 17:00   

W moim przypadku winna był zapchany dławik który znajduje się na przewodzie pod podszybiem. Wymiana ożywiła wszystko.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-08-03, 17:50   

Ale ten dławik powodował by nie załączenia sprzęgiełka klimy a po podaniu plusa osobno sprezarka działa
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-08-03, 22:02   

W instalacji masz czujniki za małego i za dużego ciśnienia.
Czkawka to zwykle problem z jednym albo drugim. Musisz poszukać gdzie w klimatroniku są zgłaszane komunikaty od tych czujników. Kolega który wspominał o przytkanej dyszy może mieć rację bo wtedy np będzie nadmierny wzrost ciśnienia i sprzęgło sprężarki odpadnie. Ciśnienie spada i zaskakuje znów i tak w kółko.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-08-04, 07:57   

Hubert u mnie był podobny problem i powodem był za duża ilość czynnika w układzie. Czujnik wysokiego ciśnienia rozłączał sprężarkę
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-08-04, 08:06   

Ukaniu napisał/a:
W instalacji masz czujniki za małego i za dużego ciśnienia.
Czkawka to zwykle problem z jednym albo drugim. Musisz poszukać gdzie w klimatroniku są zgłaszane komunikaty od tych czujników. Kolega który wspominał o przytkanej dyszy może mieć rację bo wtedy np będzie nadmierny wzrost ciśnienia i sprzęgło sprężarki odpadnie. Ciśnienie spada i zaskakuje znów i tak w kółko.

Tylko że sprzęgiełko nie zaskakuje , to wszytkie czujniki odpadają bo nie ma wytworzonego ciśnienia . Na wagu widać na 02 /21 jak kompresor on i off co chwile na przemian i silnik przy tym lekko zmienia obroty. Na krótko sprezarka dziala od razu zaskakuje i chłodzi lecz nie powiedzial bym że idealnie .
Może za malo czynnika i gdzies uciekł.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-08-04, 08:45   

O! kurcze przeczytałem co chciałem.
No fakt w takim wypadku pozostaje problem elektryczny ze sterowaniem.
Internet podaje przekaźnik J44 jako przekaźnik sprzęgła. Jest pod nogami pasażera
http://www.tyresmoke.net/...n-00-head-unit/
https://forums.quattroworld.com/a8/threads/8735.phtml
W sieci wisi też cały manual do A/C ale mi umknął.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-08-04, 09:12   

Ukaniu napisał/a:
O! kurcze przeczytałem co chciałem.
No fakt w takim wypadku pozostaje problem elektryczny ze sterowaniem.
Internet podaje przekaźnik J44 jako przekaźnik sprzęgła. Jest pod nogami pasażera
http://www.tyresmoke.net/...n-00-head-unit/
https://forums.quattroworld.com/a8/threads/8735.phtml
W sieci wisi też cały manual do A/C ale mi umknął.

Ja mam prelift i ten przekaznik to 267 i po włączeniu klimatyzacji pstryka sobie co 3 sek
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-08-04, 09:36   

Mówisz, że jak podajesz napięcie na cewkę to zapina, przekaźnik kłapie. To zasilanie niknie za czy przed przekaźnikiem? NA kablach do styków jakie napięcie?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-08-04, 15:28   

Tak to wygląda z poodpięta sprężarką
https://youtu.be/CJBaUG2kc2c
Jak odepnę sprężarkę to nic się nie dzieje nawet nie cyka , jak podepnę sprężarkę i dodatkowo jeszcze podam jej 12v przy samej wtyczce od sprężarki to sprzęgło się uruchamia i klima działa lecz nie tak mocno jak wcześniej .

[ Dodano: 2018-08-04, 17:11 ]
Najpierw musze naprawić ładowanie bo przy wysokim obciążeniu jest 12,7V a przy niskim na wolnych 13,4V

[ Dodano: 2019-06-21, 14:19 ]
Odgrzewam kotleta bo gorąco się zrobiło a klimy nie ma.
Czynnik nabity, podmieniałem już nawet panel klimatronika i dalej to samo cyka przekaźnik 267 sekunda po sekundzie i sprężarki nie załącza a na krótko sprężarka normalnie pracuje. Jeżeli przekaźnik nr. 267 ma takie same styki jak 214 to oznacza że będzie tak samo funkcjonował??
Jak krok po kroku wyeliminować ten ewidentny problem z elektryką. Na jakim kanale sprawdzę te wartości czujników wys. i nisk. ciśnienia . Jak je oszukać ?? np. ten przy chłodnicy klimatyzacji ma 4 piny w sumie jak je zwieram w różnych opcjach to uruchamia się wentylator 1 lub 2 bieg .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-06-21, 14:12   

Sprawdź czujnik niskiego ciśnienia na podszybiu od strony kierowcy , powinien być cały czas zwarty
Wysokiego ciśnienia mają być zwarte 1-2 pin


Możesz mieć też zatkany dławik na podszybiu , spada ciśnienie na czujniku niskiego ciśnienia i wyłącza ci sprężarke
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-06-21, 14:35   

Ok zlokalizowałem wstępny problem.
Czujnik przy podszybiu na przewodzie od klimy po wypięciu i zwarciu przewodów klima działa. Teraz czy czujnik uszkodzony czy po prostu wykrywa jakiś problem??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-06-21, 14:43   

To czujnik za małego ciśnienia w układzie. Wpisz numer to znajdziesz przy jakich wartościach się powinien przełączać, coś koło 1-2 atm. Albo czujnik uszkodzony albo za mało czynnika albo za mało czynnika i zatkana dysza rozprężna.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-06-21, 15:29   

czynnik świeżo nabity , może dysza zapchana lecz dziwi mnie to że klima nawet nie ruszy a już ten czujnik nie pozwala na ruszenie sprężarki . Dopiero po wypięciu czujnika i zwarciu przewodów działa normalnie. Jak by było coś nie tak z drożnością układu to po załączeniu się sprężarki chwilę później bu rozłączyło sprężarkę . Raczej ten czujnik pokazuje na starcie że układ jest pusty a czy przed czujnikiem jest zaworek ? można go wykręcić z pełnym układem?

[ Dodano: 2019-06-21, 17:22 ]
Teraz tak wykręciłem czujnik, podpiety przewód brak reakcji wciskam w czujniku membrane klima zacjowuje sie jak na poczatku czyli pstryka przekaźnik a sprężarka noe rusza 3 opcja czyli wypiecie wtyczki i zworka na przewodzie klima dziala. Ten czujnik podaje różne wartości oporności czy on jest typu ON/OFF
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-06-24, 21:18   

czujnik jest on/off słychać jak pstryka w okolicach 1 atm.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.