Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Hydraulika - niskie ciśnienie oleju  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-19, 07:00   [D2 99 4.2PB/LPG ] Hydraulika - niskie ciśnienie oleju

Pytanko mam takie gdzie są umieszczone zawory zwrotne utrzymujące ciśnienie na popychaczach zaworów.
Znikło mi ciśnienie oleju na prawej głowicy to znaczy jest jakieś tam
ale słychać popychacze bo chodzi jak tdi :/
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-19, 08:31   

Pod deklem z odmami pod kolektorem dolotowym ;-)
http://img29.imageshack.us/img29/9076/31p2.png
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-19, 11:02   

to znaczy że znowu muszę połowę motoru rozebrać :/
a wiesz czy taki zawór zablokowany może zrobić to co jest w mym przypadku ;-)
ale masz oczywiście plusik bo raczej tam bym nie szukał :-P
co prawda ze schematu magistrali to wynikało
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-19, 11:50   

pepi napisał/a:
a wiesz czy taki zawór zablokowany może zrobić to co jest w mym przypadku ;-)

Niestety nie wiem. Numer z Etki tego zaworu dla polifta to 059103175A (dla przedlifta 078103175D). Wklep w google i szukaj po forach podobnych przypadków ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-19, 18:06   

odpaliłem bez dekla :mrgreen:
fajnie widać zasada działania napinacza twardy jak djabli
po odpaleniu nie widać nic olej nigdzie bokiem się nie przelewa
ciśnienie jest jakieś bo bryzga :-P
jutro ma wrócić do mnie miernik to pomierzę jakie jest na dole na czujniku
może to coś wyjaśni
Ciśnienie jest standardowe ?
jak w każdym motorze ?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-19, 18:24   

pepi napisał/a:
Ciśnienie jest standardowe ?
jak w każdym motorze ?

_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-19, 19:54   

ja też mam przełącznik ciśnienia oleju :mrgreen:
ty masz tego więcej tych opisów ? :-P
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-20, 07:49   

pepi napisał/a:
ty masz tego więcej tych opisów ? :-P

Trochę tego będzie, tylko większość po angielsku/niemiecku, a tylko niektóre po polsku ;-)
Jak coś będziesz potrzebował, to pisz przez PW.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-20, 18:00   

i już wiem co jest uciekło ciśnienie oleju mam 0,6 -0,7 bara :roll:
tylko dziwne jest to że to po wymianie napinaczy się stało
auto stało 3 miesiące i od stania chyba
trzeba zerwać misę obaczyć smok może zapchany jak nie to pompa padła lub coś ze motorem
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-10-20, 20:12   

Pepi zdejmij dwa dekle i sprawdź, czy z napinaczy nie sika olej podczas kręcenia rozrusznikiem. Widziałem takie aqf, które miało 0,9 bara ciśnienia oleju. Okazało się, że napinacz puszczał całe ciśnienie oleju. Odpływ oleju z napinacza jest na boku napinacza, olej sikał jakby "rownolegle" do wałków. Może to być to.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-20, 20:50   

napinacze mam nowe :-D
prawy dekiel zerwałem i powiem że nie sika leci na łańcuch ale to raczej normalne jest
Odkryłem chyba co jest i dlaczego tak jest i dlaczego ktoś to sprzedał za tyle co kupiłem
zmasowany czujnik oleju nie wywala błędu ciśnienia oleju
i test na zegarach przechodzi :evil:
Domniemam że nawet nie podpięty fis by wyczuł co nie
czyli ktoś tak zrobił aby było dobrze
i dalej do ludzi
Ale jeszcze jutro obaczę ten lewy dekiel
bo dziwi mnie jedno że ja tym autem ze 15-20 tys zrobiłem i było dobrze :roll:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-21, 11:04   

Jakies tam smarowanie miałes i niekoniecznie silnik musi sie zatrzeć. A e fakt że ktos wała wywalił CI.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-21, 15:23   

nie chodzi o to bo pewnie to najadł się poprzedni właściciel i jemu ktoś takie zdrutowane sprzedał
tylko ja rwałem z głowy włosy bo nie wiedziałem co jest i co się stało i dlaczego
jak to mówią modry polak po szkodzie
trzeba było motor drugi nabyć
ale skrzynię już robiłem to teraz motor i a8 nie ma dla mnie tajemnic :mrgreen:
to plusy a z minusów to 2-3 tygodnie stracone
i ze 8 tys :mrgreen:
z czego że 2-3 odbiorę
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-10-21, 21:01   

Niestety. Też się tak naciąłem ze swoją. Polska rzeczywistość. BTW na liczniku pewnie 190tys km :/

PS za ile kupiłeś motor?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-22, 07:35   

na liczniku mam 270 :-D
motor jeszcze nie kupiłem na razie szukam
bo ceny są od 3-6 tys
zastanawiam się czy motor z a6 by nie pasował bo jego mam za 1,9 tys
niby z małym przebiegiem

I jeszcze jedno czy nie mógł się zawór przy pompie paść ?
Bo troszkę dziwne to aby aż tak nagle
zapchany filtr smok nie da takich objawów ?

[ Dodano: 2013-10-22, 19:32 ]
coś mi się nie podoba z lewym napinaczem olej po odpaleniu poleciał praktycznie pionowo tak ze 1 metr
chodził może ze 10 sekund a wywaliło sporo oleju
raczej tak nie powinno być ?
czyli trafił się pewnie napinacz zwalony :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.