Witajcie muszę odgrzać kotleta wałkowanego już na forum jednak temat jest trochę inny. Byłem już tu:https://www.a8team.pl/d2-fl-all-kodowanie-abs-esp-vt14275.htm
Mam cholerny problem z modułem abs mianowicie. Pacjent A8D2 rocznik 99 czyli polift, po wymianie magla abs wywala błąd 01044. Według instrukcji http://wiki.ross-tech.com.../EDS/ASR/ESP%29 sterownik przyjmuje kodowanie przy próbie adaptacji w grupie 001 ADP NOK kodowanie szlag trafia. Taśma raczej nie została zerwana klakson działa poduszka nie świeci więc wygląda na to, że wszystko z nią jest ok. Czujnik G85 do momentu wprowadzenia kodowania i ruszenia kierownicą pokazuje kąt z d***y bywa i powyżej 600 stopni. Po ruszeniu kierownicą wskakuje na 0 i nie zmienia pozycji a jak już wspomniałem adaptacji nie przyjmuje i kodowanie prącie strzela.
Pytanie oprócz tego co robić dalej to czy zdejmować kierownice i przy pomocy okienka ustawiać taśmę idealnie na środku jak to po różnych postach na forach piszą ? Czy miał ktoś podobny problem? Czy zna ktoś rozwiązanie problemu?
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3 Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-10-31, 07:51
ja jak kodowałem kilka razy to nie od razu pogasło
tylko jak się człowiek przejechał kawałek w touranie to ze 30 km nawet
Albo innym sprzętem to zakoduj np delphi tam jest milej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum