|
Autor |
Wiadomość |
Miskov51
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-08-05, 22:45
|
|
|
Witam ponownie. Zrzuciłem pokrywę zaworów i sytuacja się wyjaśniła. Szeryfisch miał 100% racji. Ten odgłos to cofający napinacz łańcucha. Kompletnie bez sensu rozbebeszyłem te uszczelki bo całość jest w bardzo dobrym stanie - ślizgi całe, łańcuch napięty jak cięciwa, wałki praktycznie w stanie idealnym.
Ale
Jako że to AQF po lifcie to tu się nie patrzy na kropki podczas ustawiania rozrządu na zębatkach tylko są strzałki.
Tak jak w tym linku:
http://s1217.photobucket....iming3.jpg.html
Niestety albo nie starczyło mi cierpliwości (10 min kręcenia wałem, byłem ciekawy gdzie te znaczki) albo jestem ślepy ale na tych zębatkach nie znalazłem żadnych prostokątnych nacięć które te strzałki powinny wskazać. Natomiast zastanowiło mnie co innego. Każde zakręcenie rozrządem powodowało wzrost kompresji na tłokach i było słychać wyraźne syczenie gdzieś z okolic 3-4 cylindra. Czy ten odgłos jest normalny?
Jutro zamawiam nową uszczelkę składam do kupy i mam nadzieję cieszę się dalej autem.
Dam znać czy poszło.
W każdym razie dla potomnych - Delikatne stuknięcie przy kręceniu rozrządem przy braku wzrostu oporu przy kręceniu to najprawdopodobniej napinacz łańcucha wałków.
Dziękuję wszystkim za pomoc |
_________________ Miskov51 |
|
|
|
|
|
|
|
Miskov51
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-05, 23:10
|
|
|
kropki na strzałki na obudowach panewek |
|
|
|
|
Miskov51
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-08-05, 23:12
|
|
|
No strzałki widze ale kropek nie |
_________________ Miskov51 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
Miskov51
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-08-06, 13:30
|
|
|
Problemów część dalsza. Szlak mnie chyba trafi. Coś tu było mieszane, jedna śruba od cewki zapłonowej było nieoryginalna (krótsza). Ale to akurat detal. Natomiast coś posrane było z pokrywą. Dokręcałem wszystko momentem 10n czyli tak jak ma być. 11 śrub ładnie poszło a ostatnia 12 się przekręciła i #%@^ wie dlaczego nawet nie było praktycznie oporu. Pewnie już wcześniej było za mocno dokręcone. A ja się dziwiłem czemu z tamtej strony więcej jest silikonu. Oczywiście poszła skrajna brzegowa gdzie ciężkie dojście.
Pepi widziałem w postach, że ok półtora roku temu też miałeś ze śrubą jazdę. Kurde teraz na nowo trzeba wszystko ściągać odciąć tą śrubę i jakąś nową dorzeźbić... Z tego co widziałem że ta śruba wychodzi na wylot więc chyba wstawię dłuższą i dociągnę na nakrętkę. Zaczyna się robić z tego kowalstwo |
_________________ Miskov51 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-06, 14:50
|
|
|
Miskov51 napisał/a: | Zaczyna się robić z tego kowalstwo |
Nie kowalstwo tylko szukanie sposobu na prosta naprawe |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |