Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Łańcuchy rozrządu, napinacze  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-26, 11:47   [D2 99 4.2PB/LPG ] Łańcuchy rozrządu, napinacze

Witam u siebie mam do wymiany jeden napinacz
bo na jednej głowicy mam ze 20 kw
:-P
Na allegro pojawiły się napinacze za 599 pln
podobno po paru tysiącach są już be tak wyczytałem na forum a6
ktoś coś wie lub testował je
Może ktoś napisze jak to jest z tymi napinaczami są zamienne z 1.8 2,4 2,8
bo poczytaniu mam mętlik w głowie
Łańcuch jest taki sam jak przy silnikach wyżej wymienionych ?
jaką firmę polecacie czy jest konieczna wymiana jego
czy coś będzie złego jak zrobię tylko na jednej głowicy
Wiem że najlepiej by było pojechać do ASO i kupić to co potrzeba ale nie dla każdego jest normalne aby tam zostawić połowę auta
ja do tych ludzi nie należę :mrgreen:
Ale za bardzo drutować też nie chcę

[ Dodano: 2013-09-27, 20:57 ]
łańcuch zakupiłem febi
rozebrałem go i ja nie widzę żadnych uszkodzeń napinacza ślizgów
ale było 20 kw
może ktoś doradzić czy brać używki niby sprawne czy nowe te z linku ?
http://allegro.pl/napinac...3571908063.html

bo mam mam mętlik w głowie
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-09-28, 22:24   

Niby te od 1.8T pasują, tak wiele osób mówi... ale po numerach są inne więc teoretycznie są jednak inne :roll:

Używki to loteria - nie wiesz z czego zostało wyciągnięte i w jakim stanie.
Te nowe za 599pln to nie wiem - ja szukałem zamiennika do D3 i nie ma czegoś takiego, jak nowe i z gwarancją jakości to pozostaje chyba tylko ASO.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-09-29, 09:05   

FOSS napisał/a:
Niby te od 1.8T pasują, tak wiele osób mówi... ale po numerach są inne więc teoretycznie są jednak inne :roll:

Używki to loteria - nie wiesz z czego zostało wyciągnięte i w jakim stanie.
Te nowe za 599pln to nie wiem - ja szukałem zamiennika do D3 i nie ma czegoś takiego, jak nowe i z gwarancją jakości to pozostaje chyba tylko ASO.

Ja kupile te z allegro, zrobilem na nich juz z 5 tys i cisza. Za rok bede robil glowice to sciagne bo sobie przy okazji wymienie tam jeszcze lancuchy
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-09-29, 11:34   

Te z 1.8 pasują, ale tylko do głowicy numer 1, czyli tej od strony posażera. W drugiej głowicy napinacz działa odwrotnie (w dół).
Wymienne są napewno od 3.7 do 4.2 i odwrotnie, chociaż mają inne numery i wg etki nie są wymienne. Ale kilka zrobiłem i spokojnie pasują, przestawiają się również w pełnym zakresie.
Co do tych za 600 zł ponoć są zawodne. Ale to zasłyszana opinia.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-29, 11:49   

rozebrałem u siebie to bo miałem na lewej głowicy 20 kw tylko nie wiem czy na plus czy na minus ale bardziej na plus
wydawało mi się że może na łańcuchu jest przestawiony
bo kasowaniu praktycznie od razu wywalało babola
lecz po rozebraniu jest ok
stanu napinacza łańcucha jest niby ok
ślizgi nie zajechane luz miał nie wielki auto tylko przy paleniu na zimnym odzywało się chwilę 1-3 s to max
tylko już ktoś tam palce wpychał bo widać to po ślizgu i po wałkach że łapał ktoś je aby je ustawić i pod napinaczem nie było uszczelki a domniemam że ma być :evil:
Stanu napinacza za bardzo nie umiem stwierdzić czy on dobry czy zły
Co do tych chinoli tu po nich pojechali http://www.a6klub.pl/v6-n...vt15683,360.htm

[ Dodano: 2013-09-29, 13:05 ]
077 109 088 C -to jest lewa strona czyli 5-8 ?

[ Dodano: 2013-09-29, 13:12 ]
jeszcze gdzieś czytałem że jak jest ten tłumik drgań wadliwy to może być takie przestawienie na lewej głowicy /wie coś ktoś
bo jeszcze nie wgłębiałem się aż tak w audi dobrze że się uczymy na swoim i nie jest to 2,5 tdi :lol: bo mam bardzo niemiłe wspomnienia po tym silniku jak koledze poprawiałem po partaczu któremu nasadka wpadła do silnika i jeszcze stwierdził że to panewka stuka :-D
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-09-29, 14:04   

ja mam z allegro te napinacze (699zl)od 4 tys cisza i spokoj ciekawe ile pojezdza najlepsze ze wiekszosc mowi ze sa do niczego, ale tak naprawde nikt ich nie mial i w sumie nie jezdzil, nikomu nie strzelily, nie zepsuly sie, ja dalem je mojemu kumplowi (mechanik ktory mi wszystko robi) i powiedzial ze nie widac roznicy miedzy orginalem a tym zamiennikiem. Kwestia materialów ale to nigdy nie sprawdzimy.

Ja sam pracuje w firmie która produkuje turbiny (nie regeneruje), turbiny sa wywazane przy 200 tys obr i czasem od klienta wraca turbo z urwanymi lopatkami jeszcze z auta ktore nie wyjechalo z fabryki. Spowodowane jest to tym ze komponenty przychodza jakie przychodza, my to obrabiamy wywazamy i czesto wady nie zostana wykryte w trakcie obrobki, montazu i sprawdzania
Jeszcze 3 lata temu takie sytuacje mialy miejsce raz na rok a teraz wychodzi srednio raz na miesiac
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-29, 16:21   

http://translate.googleus...He4lt7Rye_ZkYlA

[ Dodano: 2013-09-29, 18:27 ]
http://translate.googleus...j8KBVx6hEjx7I8Q
dobrze widzę logo audi :mrgreen:

[ Dodano: 2013-09-30, 07:22 ]
kupiłem tego chinola jest jeden rok gwarancji :-P

[ Dodano: 2013-09-30, 19:40 ]
dotarł do mnie łańcuch i porównywałem z tym starym i ja nie widzę jakiejkolwiek różnicy w jego długości
a czytałem że podobno się wyciągają
ktoś porównywał nowy ze startym ?

[ Dodano: 2013-10-01, 15:02 ]
napinacz też już mam tak jak uszczelki
tylko dotarł o numerze 077 109 087 p gość twierdzi że to lewy
mój miał numer 077 109 088c i podobno to jest prawy
czyli miałem prawy do lewego :evil:

[ Dodano: 2013-10-01, 15:18 ]
uszczelki też mam nie takie jak są u mnie normalnie zaraz wybuchnę już 2 miesiąc bez audi :roll:

[ Dodano: 2013-10-01, 15:18 ]
wie ktoś jaki numer jest do AQF ?

[ Dodano: 2013-10-01, 21:46 ]
już wiem mam zamienione napinacze kowale są na tym świecie i mają się dobrze :evil:
dziwne jest to jak to śmigało
czyli poszło kolejne tys złoty
życie
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-10-01, 21:55   

pepi napisał/a:
jeszcze gdzieś czytałem że jak jest ten tłumik drgań wadliwy to może być takie przestawienie na lewej głowicy /wie coś ktoś



http://www.a8team.pl/d2-0...zadu-vt7297.htm
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-02, 05:18   

http://www.volkspage.net/.../SSP_217_d1.PDF

fajnie tam rozrysowane są napinacze i ich zasada działania ;-)

[ Dodano: 2013-10-06, 18:29 ]
jedną głowicę zrobiłem czyli lewą
jedno mnie zastanawia jak wy to robicie zdejmując jeden wałek :-P
ja miałem problem jak dwa wyczepiłem
mowy napinacz nowy łańcuch i nie było łatwo
jutro robię prawą potem uszczelniacz wału i składam :mrgreen:

[ Dodano: 2013-10-11, 19:06 ]
żyje jeszcze parę dni i może wyjadę
wyszło że jakiś jełop dał tłumik drgań paska od v6 :-D
kowal na całego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.