|
Autor |
Wiadomość |
cybermysza
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2014-12-18, 11:28 [D2 99 4.2PB/LPG
] Maglownica z servotronic, regeneracja.
|
|
|
witam
Panowie wiem że temat jest był wiele razy wałkowany, ale w google jest wiele starych tematów którymi nie można się sugerować bo są przedawnione i wile z nich już można uznać za nie dorzeczne
Więc tak wywaliło mi w moim maglu z servotronic uszczelniacze i uciekł cały płyn, miałem już od kilku miesięcy drugi magiel na wymianę ale tak odkładałem aż się posypało, brat na warsztacie wyjął mój rozwalony magiel i patrzymy teraz że w tym nowym zastępczym się okazało że jest bez servotronic i w sumie kończą mi to teraz wsadzać i jestem ciekawy jak będzie chodziło ten nowy stary magiel bez servotronica bo jeśli będą jakie straszne różnice które odczuje po braku servotronic to niestety jestem na tyle pedantyczny co do mojej audi że wymienię ją z powrotem na ten magiel z servo.
I teraz główne pytanie czy WARTO regenerować moją starą maglownicę z serv w której wywaliło uszczelniacze i ma już najprawdopodobniej luzy czy też szukać używanej i też nie wiadomo co się zakupi.
Jeżeli warto regenerować to w jakim warsztacie bo tak naprawdę po opiniach w internecie to każdy zakład niby jest do dup.... i ten koło torunia i ten w łodzi i ten pod warszawą i prawie o wszystkich tych znanych warsztatach są jakieś złe opinie ktoś może robił kompleksową regenerację wszystko w 100% i może polecić z czystym sumieniem jakiś warsztat ? Jak tak to dziękuję z góry.
Ale tak to już jest z tymi naszymi Audi staruszkami z duszą !!! Zrobiłem Detailing, to na złość sypnął się magiel :_) |
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-18, 19:27
|
|
|
Witam. Miałem ten sam problem i zastanawiałem się czy regenerować ale z tego co się naczytałem i z doświadczenia kolegi który regenerował magiel za całkiem spore pieniądze bo nie było tanio to i tak za jakiś czas musiał 2 razy oddać na gwarancje i miał dość takiej regeneracji która i tak skończyła się kupnem drugiego magla. Ja kupiłem używkę i nie narzekam nic odpukać się nie dzieje a co do servotronika to u mnie nie działa bo były ze starości rozlazłe kable i nie dało się niestety wymienić a różnicy wcale nie widzę dodam tylko że mój magiel nie miał amortyzatora drgań. Ten który kupiłem ma.... |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-18, 19:35
|
|
|
Łukasz10 napisał/a: | różnicy wcale nie widzę dodam tylko że mój magiel nie miał amortyzatora drgań. Ten który kupiłem ma.... |
Na kołach 20" zmieniłbyś zdanie. Przy mniejszym kole na zwykłym maglu jest przyzwoicie. Zawsze się staram nie obracać kół na postoju (taki nawyk z zestawu ) dopiero jak ruszam to kręcę (wyjątkiem są opady deszczu i śniegu wtedy kręcę jak popadnie). Może ten amortyzator jeszcze pomaga.
Próbowałem obracać na wspomaganiu jak i wypięciu bezpiecznika, różnica jest ogromna na korzyść serva.
|
_________________
|
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-18, 20:15
|
|
|
Jeżdżę na 17 więc nie miałem porównania do większych kół ale wiem że różnice wtedy bym odczuł a tak to nie widzę niczego nadzwyczajnego. Też staram się nie skręcać na postoju. Przy dużych prędkościach w prowadzeniu auta różnica jakaś jest ale nie zawsze lata się po 200 i więcej |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-23, 15:09
|
|
|
Znajomy też regenerował i za długo się nie nacieszył bo zaczęła stukać, wiec lepiej chyba poszukać ładnej używki |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-23, 20:18
|
|
|
cybermysza napisał/a: | Jeżeli warto regenerować to w jakim warsztacie bo tak naprawdę po opiniach w internecie to każdy zakład niby jest do dup.... i ten koło torunia i ten w łodzi i ten pod warszawą i prawie o wszystkich tych znanych warsztatach są jakieś złe opinie ktoś może robił kompleksową regenerację wszystko w 100% i może polecić z czystym sumieniem jakiś warsztat ? |
Ja zrobiłem w prawdzie a byłej A4 z silnikiem V6 ale dostęp nie był ciekawy, więc oddałem do firmy
http://www.przekladnie-lubinowa.pl/
Na prawdę polecem bo zrobili w jeden dzień (ale po ustaleniu terminu) z wycięciem kompletną regeneracja i założeniem za co zapłacił em 750zł + rok gwarancji, a teraz dają już nawet 2 lata gwarancji. Na fakturę trzeba doliczyć VAT.
Nie wiem tylko ile by za tą od A8 wzięli, ale Ty juz masz ją wyjętą, więc pewnie też taniej będzie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |