Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Napinacz łańcucha wałków rozrządu  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-05-17, 12:27   

to sprzedaj mi oba lub prawy :D

namierzylem takie cudo

http://www.ebay.pl/itm/00...dad855f5&_uhb=1
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-05-17, 12:33   

lub to http://www.ebay.pl/itm/00...cdcafc14&_uhb=1

oraz


http://www.ebay.pl/itm/Au...3273cbf9&_uhb=1
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
LiVeD 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-05-20, 22:17   

ok Panowie napinacz wymieiony, mój "nowy mechanik" stwierdził że po wymianie uszczelek pod głowicy ten gość co to robił podokręcał te śruby które podtrzymują wałek na oko, a nie według książki. Jeden wałek był przesunięty o jeden ząb ten gdzie był wymieniony popychacz o dwa. Natomiast teraz mam inny problem, a mianowicie:

jest pięć "łap" które podtrzymują wałek, i u mnie jest pęknięta druga od strony chłodnicy lewa strona. Stwierdził że można tak jeździć problemu może nie być, ale może się pojawić, ruletka :) Byłem w niemieckim serwisie i chłopacy stwierdzili że ta łapa nie występuje osobno i musiałbym kupić całą głowicę 2.000E. Poradźcie co robić, foto wkleję jutro nie jest to pęknięcie przy wałku tylko nieco bliżej śruby mocującej, wałek nie powinien wpadać w wibrację bo reszta łap i śrub przykręcona książkowo, ta pęknięta również.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-21, 05:20   

daj foto bo jakoś nie za bardzo łapię o co chodzi
 
 
LiVeD 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-05-21, 11:51   

Dziś pojechałem po odbiór samochodu. Odpaliliśmy naciągneło olej i jazda próbna super (wymieniałem też wszystkie świece i jedną cewkę). Pojechaliśmy aby uregulować płatność wsiadam do auta pod warsztatem odpalam a on trzyma obroty nie faluje, ale pracuje jak diesel. Mechanik mówił że wymieniał przewody podciśnieniowe bo stare były sparciałe czy to może być przczyną że któryś się wypiął, podczas jazdy było ok, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu dziwnie zaczął pracować?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-21, 15:34   

LiVeD, tzn, jak dziwnie? Możesz jaśniej opisać co się dzieje ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-21, 20:07   

kowale
 
 
LiVeD 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-05-21, 21:30   

Teraz juz cos wiem od mechanika. Byl u niego jakis spec z Audi i stetoskopem sprawdzali co powoduje ten dzwiek jak w dieslu. Okazalo sie ze pomiedzy walkami jest jakis pierscien tuleja nie wiem jak to przetlumaczyc na polski i ona zostala wyrobiona, pozbycie sie tego to tulko i wylacznie wymiana glowicy na regenerowana lub nowa. Orzekli ze gosc ktory mi wczesnie robil samochhod i przy wymianie uszczelek glowicy podokrecal za mocno sruby zle ustawiony lancuch tez swoje zrobil i po tym co mi teraz zrobili czyli wymienili mi napinacz ustawili poprawnie lancuchy pokasowali te luzy i wyszla ta tulej. Czy to moze byc prawda jesli tak ile kosztuje regenerowana glowica, czy jesli by to waszym zdaniem nie bylo to czy moge od Was prosic numer do kogos z forum kto by wytlumaczyl tym mechanikom tu ze sie myla jeden z nich mowi po polsku pomozcie bo juz mi nerwow i sily zaczyna brakowac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.