Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Nie odpala po pracy na gazie  
Autor Wiadomość
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-03-21, 22:01   [D2 99 4.2PB/LPG ] Nie odpala po pracy na gazie

Swego czasu miałem problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, okazało się że reduktor przepuszczał gaz wężykiem podciśnienia do kolektora ssącego (opisywałem kiedyś wybuch kolektora) Oddałem do reklamacji reduktor i listwy, czas reklamacji 62 dni i dalej du.a, teraz jak silnik zgaszę na gazie to nie odpala na benzynie, muszę kręcić z 10 sek.
Zrobiłem myk który wykorzystywałem już wczesniej przed reklamacją (bo oczywiście gazownik twierdził że to wina paliwa, pompy, cewek i jeszcze innych i nie mogłem mu udowodnić że to wina instalacji) przy pracy silnika na gazie zakręcam zawór w butli i czekam aż silnik wypali sobie resztki gazu z reduktora i węży aż sam zgaśnie, ponowne odpalenie na benzynie odbywa się bezproblemowo, reduktor przejechał się do włoch i z powrotem, niby po regeneracji i po jakichś modernizacjach (nie wiem jakich, może zapchali coś w środku modeliną) no i tak jest problem. Gazownik chce mi już na własny koszt założyć jakiegoś czeskiego "magic"-a a ja poprostu już mam dość tego gazu.
reduktor Gurtner, listwy Matrix, program Zenit ogólnie instalacja polecona od AutoGazCentrum

Bardzo proszę żeby przynajmniej kilku z was krótko opisało jakie macie podzespoły (głownie reduktor) i jak to się spisuje, jakieś szarpanie?, moc?, inne objawy? bo muszę w końcu coś zmienić :/ :evil:
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2011-03-23, 00:19   

bardzo dziwne skąd gaz w kolektorze :?:
słuchaj jak dobrze ci gaz założył to masz dwa zawory zamykające obwód gazu tak.. jeden przy butli drugi powinieneś mieć pod maską jeżeli przełączasz go na bene lub wyłączasz zapłon to zawory obydwa powinny zamnkąć obwód więc nie ma możliwości żeby coś ci tam przepuszczało chyba że gazownik ci zle instalacje zamontował..
to takie zawory jedem przy butli drugi pod maską przed filtrem i reduktorem
sprawdz bo może masz same cewki pozakładane zakęć butle odkręć cewke i zobacz czy masz zawór który zamyka ci dopływ gazu do instalacji tam o ile sie myle pos cewką też trzeba go odkęcić te zawory muszą być bo inaczej obwód jest ciągle otwarty i dostajesz mieszanke gazu z paliwem i stąd mogą być takie problemy... po za tym bardzo niebezpieczny manewr ze strony gazownika..
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 07:34   

Wiem że są dwa zawory, i u mnie też są ale co z tego jak przy gaszeniu silnika zamyka się zawór który jest przed reduktorem a to właśnie z reduktora gaz dostaje się do kolektora. Gasisz silnik, zamykają się zawory i listwy wtryskujące więc zostaje ci gaz w reduktorze i wężach między nim a listwami, i to właśnie te resztki gazu dostawały się przez podciśnienie. Ten problem miałem kiedyś, prawdopodobnie w reduktorze nie trzymała membrana, po reklamacji mam problem taki: teraz jak silnik zgaszę na gazie to nie odpala na benzynie, muszę kręcić z 10 sek. i nie wiem czy jest możliwe żeby cisnienie gazu cofało paliwo do zbiornika? bo jak pokręce i nacisnę pedał gazu to jakoś zapali.
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 57
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 19:07   

Czy po wyłączeniu zapłonu OD RAZU gaśnie przełącznik od LPG ? czy po jakimś czasie ?
 
 
wrowojtek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: AUDI A8
Wiek: 46
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 21:42   

Witam
zajedz domnie na warsztat to sprawdzimy gazem się zajmuje na codzień
Gazowa 3 wrocek
_________________
BYŁE..
Audi 80 B2 1.8
Audi 100 C3 2.2 Turbo
Audi 100 C4 2.6
Audi A6 C5 1.8
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 57
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 22:37   

Moje pytanie było skierowane do Danio . Jak jest u niego . Bo u mnie OK . A jak chcesz się spotkać po podjedź do mnie na Grabiszyńską do Almy :mrgreen: . Też codziennie zajmuję się LPG .
 
 
Darek1972 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
Wysłany: 2011-03-24, 21:12   

Moze tu cos znajdziesz. http://www.a8team.pl/topics12/3467,15.htm
_________________
A8 AKG 5HP24
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-03-25, 06:59   

Wrocek66 napisał/a:
Czy po wyłączeniu zapłonu OD RAZU gaśnie przełącznik od LPG ? czy po jakimś czasie ?

Gaśnie prawie że z zapłonem, ułamek sekundy póżniej

[ Dodano: 2011-03-25, 07:25 ]
Darek1972 napisał/a:
Moze tu cos znajdziesz. http://www.a8team.pl/topics12/3467,15.htm

Dzięki "Darek 1972" za tego linka, nie czytałem go wcześniej
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 57
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-25, 18:39   

Czyli elektrykę podłączyli dobrze . Ewidentnie zalewa go gazem po wyłączeniu zapłonu . Może listwy puszczają ? Nie wiem jak w Zenicie , ale w Stagu jest czujnik ciśnienia pomiędzy reduktorem a listwą i jeśli listwy puszczają to po przełączeniu z LPG na Pb ( na wolnych obrotach ) ciśnienie zaczyna spadać i na czujniku ( w programie ) to widać i wiadomo gdzie szukać. W zenicie też powinno tak być . Niech gazownik sprawdzi . Jeśli ciśnienie nie będzie spadało ( listwy szczelne ) , to po przełączeniu na LPG , zciągnij przewód podciśnieniowy z reduktora i sprawdź czy daje gaz z tego króćca ( możesz na "węch" lub testerem szczelności elektronicznym lub piankowym lub załóż dłuższy przewód na reduktor i do słoika z wodą - jak będą bąbelki to puszcza gaz i reduktor do wymiany ) . reduktory Magic mają wadę - lubia puszczać gaz do układu wodnego - było wiele przypadków . Najbezpieczniej ( jeśli się zmieszczą ) założyć 2 reduktory np. AC150 lub Zavoli S .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.