Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB ] problem z odpaleniem i utrzymaniem obrotów  
Autor Wiadomość
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-03, 19:50   [D2 02 4.2PB ] problem z odpaleniem i utrzymaniem obrotów

Witam od dziś mam ciekawy problem tzn
podczas jazdy zgasł i nie chciał już odpalić po scholowaniu oczywiście po raz kolejny spadł przewód paliwa z pompy w zbiorniku zrobiłem więc odpalam i wielki h** odkręciłem przewód paliwowy przy listwie paliwo jest jadę dalej komp i błędy oczywiście wypadanie zapłonu i coś nowego brak sygnału z zamknięcia przepustnicy więc szybkie czyszczenie i po błędzie kolejna próba odpalenia i prawie rozładowania załapał ledwo bo ledwo ale udało się i jakie było moje zdziwienie że po wciśnięciu pedału gazu zero reakcji a wręcz po chwili zaczął gasnąć więc zacząłem szybko go naciskać i odzyskał obroty ale ich nie trzymał jak już go dokręciłem go 3 tysięcy odpuściłem i powtórka z rozrywki obroty spadły w dół i zaczął gasnąć aż zgasł i tak prawie za każdym razem aż klękną akumulator
z góry informuje że filter paliwa w między czasie wymieniłem


Jakieś sugestie propozycje bo jestem uziemiony
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-03, 21:50   

Pompa paliwa lub jej kosz ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-06-04, 05:59   

Wlej 5 litrow do baku (zeby zapelnic kosz) i sprobuj odpalic, jak wszystko wroci do normy to wiadomo ze pompa jak nie wroci do normy szukaj gdzie indziej.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-04, 06:26   

3/4 zbiornika paliwa tankowałem zanim zgasł

[ Dodano: 2016-06-04, 12:54 ]
problem rozwiązany zbyt małe ciśnienie na przewodach paliwowych
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-04, 13:31   

Czyli pompa
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-04, 13:43   

działać działa ale nie daje odpowiedniego ciśnienia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-04, 14:01   

No to zdechła. 570zł+ montaż i po kłopocie. W razie W w dziale warsztat jest szczegółowa instrukcja wymiany
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-04, 14:21   

jakies pół roku temu odkupiłem nówkę za 250 + montaż (3 browarki ) i auto już jeździ

[ Dodano: 2016-06-10, 09:32 ]
zauważyłem gratis mi znikną problem z wypadaniem zapłonu
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-10, 09:22   

Ciagnie do dna?
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-10, 09:56   

jeszcze nie sprawdzałem ale mam zamiar spuścić paliwo ze zbiornika i sprawdzę czy odpala z rezerwy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-10, 09:57   

A jak chcesz je spuścić? :) Nie prościej po prostu jeździć?
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-10, 10:06   

wyciągam wskaźnik ( rurka ) przy pompie i pompa zewnętrzna do bańka i po problemie

[ Dodano: 2016-06-10, 11:07 ]
wole jak nieodpale na podwórku niż w drodze
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-10, 10:10   

No to wg mnie prościej sobie kupic w bańke 5-10l i jechac po prostu :)

Wymiane pompy się robi na prawie pustym zbiorniku,bo po wymianie ma jechać. Jak masz wachy sporo to najtańszy zamiennik bedzie hasał zanużony w benie
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-10, 10:17   

Ja tam podłączam wężyk pod wyjście paliwa z kosza i odpalam na krótko pompę. Jak zaczyna zasysać powietrze, to wyłączam i sprawdzam ile w baku zostało. Przy okazji można wtedy zmierzyć wydatek pompy ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2016-06-10, 10:20   

ja mam pompkę już nówkę
ale mimo to wole męczyć zewnętrzną
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.