Autor |
Wiadomość |
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-17, 22:51 [D2 99 4.2PB/LPG
] Pokrętło pod pedałem gazu
|
|
|
Wie ktoś co to jest za ustrojstwo po gazem, przekręca się to na lewo i prawo o 45 stopni i w zależności od położenia, wciska ciężej lub lżej. Otwarcie podtlenku azotu? czy co? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-04-17, 23:53
|
|
|
Kickdown ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2010-04-18, 08:05
|
|
|
Zgadza się, 'przycisk' od kickdown'a |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2010-04-18, 11:03
|
|
|
Jak wyżej, to włacznik urządzenia do automatycznej skrzyni biegów, które umożliwia kierowcy wykorzystanie maksymalnego przyśpieszenia. Gwałtowne wciśnięcie pedału gazu do podłogi powoduje przełączenie biegu na najniższy możliwy przy danej prędkości. W skrzyniach starszego typu (sterowanych hydraulicznie) był to przycisk w podłodze pod pedałem a teraz funkcję tę pełni elektronika. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-18, 21:23
|
|
|
to włącza się to w lewo czy w prawo bo w obydwu pozycjach daje się go wciskać |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
rakpol
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogusław
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 38 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 2010-04-19, 21:19
|
|
|
Coś mi nie działał KICKDOWN ale przekręciłem w prawo do oporu po przeczytaniu twojego tematu i chyba teraz działa czyżby KICKDOWN można załączać i wyłączać ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-04-19, 23:24
|
|
|
KD działa na zasadzie - on/off (choć nie do końca, właściwie tylko dostaje impuls gdy wciśniesz pedał, drugi raz w ten sposób go nie wyłączysz). Jak zdepniesz skrzynia przechodzi w tzw tryb sportowy. Potem w zależności od stylu jazdy zostaje, bądź przy zrzuceniu nogi z pedału, czy odpuszczeniu po chwili przechodzi w normalny tryb. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-05, 09:11
|
|
|
odswiezam temat bo do konca dalej nie wiadomo jak dziala te pokretło
w jakim polozeniu ma sie znajdowac przekrecilem w prawo i nie zauwazylem roznicy wiec wrocilem jak bylo |
|
|
|
|
|
|
|
|