|
Autor |
Wiadomość |
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-10-12, 17:41 [D2 99 4.2PB/LPG
] Problem z LPG po wyjęciu akmulatora
|
|
|
Witam Panowie. Mam dziwny problem. Nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy cos nie tak. Otoż dzisiaj wyjąłem na jakas godzine aku z auta i po ponownym założeniu na Lpg auto dziwnie chodzi, tzn ciezko i topornie przyspiesza a czasami sie dławi nie ciągnie wogole, jak zrobie kick down długo mysli i dopiero powoli redukuje bieg i przyspiesza a przy zwalnianiu znow dluga przełącza biegi, na PB raczej bez problemu jak dawniej dużo szybszy kop i redukcja biegu raczej problemu nie ma. Na Lpg jeszcze mam taki objaw ze na postoju jałowy bieg jak lekko depne zanik wskoczy na obroty to na moment sie zadławi i dopiero ciągnie. Miał Ktoś moze podobny problem? |
|
|
|
|
|
|
|
Kuki30
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 34 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-13, 15:43
|
|
|
Witam. Po pierwsze to staraj się używać polskich liter i znaków interpunkcyjnych bo ciężko się to czyta.
Widocznie sterownik gazu się zresetował co raczej nie powinno się zdarzyć po odłączeniu akumulatora. Tak czy owak musisz jechać do gazownika. Spróbuj odłączyć akumulator jeszcze raz i podłączyć ponownie może tylko coś się przywiesiło. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-13, 16:25
|
|
|
Wydaje mi się że instalacja LPG rozjechała ci mapy Pb. A teraz zresetowałeś korekty Pb odłączając akumulator. Sterownik LPG bierze odczyty z ecu Pb więc jeżeli zmieniłeś mapy Pb przez reset ecu to teraz może źle chodzić na LPG. Musisz podjechać do gazowników i niech przeprowadzą kalibracje od nowa i porządnie ustawią LPG bo wcześniej raczej poprawnie to nie było zestrojone. A ecu benzyny z czasem dostosowało się do złych ustawień LPG. |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-10-13, 17:14
|
|
|
karol208 napisał/a: | Wydaje mi się że instalacja LPG rozjechała ci mapy Pb. A teraz zresetowałeś korekty Pb odłączając akumulator. Sterownik LPG bierze odczyty z ecu Pb więc jeżeli zmieniłeś mapy Pb przez reset ecu to teraz może źle chodzić na LPG. Musisz podjechać do gazowników i niech przeprowadzą kalibracje od nowa i porządnie ustawią LPG bo wcześniej raczej poprawnie to nie było zestrojone. A ecu benzyny z czasem dostosowało się do złych ustawień LPG. |
Tak jak napisał kolega, odłączając aku, wszystko wróciło do normy. Wcześniej korekty paliwowe były rozjechane. Jak będziesz tak śmigał dalej, to znowu korekty się rozjadą i będzie ok na gazie (jak wcześniej), ale to dalekie od poprawnego działania instalacji LPG. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-10-14, 20:25
|
|
|
do gazownika jade dopiero w czwartek, brak czasu jego i rowniez mojego.
Ale do rzeczy podpiąłem kompa dziś i było dużo błędów nie zdążyłem zapisać ich ale pamietam niektóre.
16534 O2 obwód czujnika - usterka (bank 2 czujnik 1)
16538 O2 obwód czujnika - nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v
16539 O2 obwód ogrzewania czujnika - usterka (bank 2 czujnik 1)
16559 Wyważenie paliwa - system wzmocniony (bank 2)
17800 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji - otwarte (B2) - skrót do B+
17810 Obwód zaworu EGR - skrót do B+
raczej wszsytkie. skasowałem je i póki co po jeździe na PB nie wróciły auto chodzi ok.
na LPG dalej kuleje i brak mocy.
[ Dodano: 2013-10-16, 21:59 ]
Witam. dzisiaj bylem u gazownika i ponownie zrobił nowe mapy do PB i LPG. po dlugiej kalibracji i ustawianiu padła diagnoza. Wtryski do wymiany, te juz maja prawie 100kkm i juz nie domagaja przy ostrej jeździe. na PB auto brzytwa. Temat można zamknąć. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |