Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-01, 18:16
|
|
|
ok dzisiaj wymieniłem dla pewności wszystkie cewki i problem nie ustał ! Auto nadal na PB chodzi dobrze a na LPG przerywa
Więc kabel w dłoń laptop pod pachę i do auta. Z tego co widzę wszystko jest ok jednak zauważyłem jedną rzecz gdy wyłącze wtryskiwacz gazowy B ( tak jak na screenie ) auto zaczyna chodzić równo nie szarpie i da się jechać , od razu po jego włączeniu auto zaczyna falować i przerywać.I tu pytanie czy dobrze myślę że listwa wtryskowa jest uszkodzona ? i to mój problem czy jestem w błędzie ?
Drugi problem to ten że gdy włącze obsługę OBD to po połączeniu OBD przestają działać przyciski na kierownicy ? co jest dla mnie już totalnie zagadką
Poniżej wrzucam screeny ustawień instalacji
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-01, 19:00
|
|
|
ty nie masz obd takiego aby to działało jeśli ktoś to podłączył to to odczep
wtryski ręcznie zapinaj i popatrz co się dzieje w wypadku uszkodzonego auto zacznie kuleć tylko trzeba poczekać chwilę bo wtryski mogą być pomylone a to też trzeba wykluczyć |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-01, 20:05
|
|
|
chodzi Ci żeby zamienić wtryski i przewody kolejnością ? |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-01, 20:13
|
|
|
nie
W PROGRAMIE wypinasz pojedynczo wtryski i patrzysz co się dzieje |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-01, 20:29
|
|
|
jak w programie wypinam wtryski to przy każdym silnik zaczyna dość mocno telepać oprócz tego wtrysku B który jest zaznaczony na screenie przy nim jak daje off to silnik chodzi lepiej |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-01, 21:12
|
|
|
o właśnie
teraz sprawdz czy go nie zalewa
z czego co pamientam to kalibruje się normalnie może go tylko zalewa |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-01, 23:16
|
|
|
tak właśnie podejrzewam że ten wtrysk będzie właśnie zalewał silnik i dlatego takie cyrki , z tego co czytałem to omvl dream fasty się nie kalibruje więc raczej w gre wchodzi albo zestaw naprawczy czyli nowa cewka + nowy tłoczek lub nowa listwa wtryskowa
bo ciężko sprawdzić czy nie zalewa ( albo mi się tak wydaje że ciężko )
dodatkowo dodam że ostatnio wykrecałem świece żeby sprawdzić w jakim są stanie ( wymieniane 2 miesiące temu ) i wszystkie były ok oprócz jednej miała wyrażnie nadpalony nagar na elektrodach więc podejrzewam że to ten wtrysk będzie lał |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-02, 07:31
|
|
|
obacz tak zdejmij po zgaszeniu wężyk z tego cylindra przy wtrysku i woda z mydełkiem i zobacz czy puszcza tak sam z reduktorem .
Trzeba sprawdzić czy nie pracują dwa wtryski paliwa i lpg po przejściu zdejmij wtyczkę z wtrysku paliwa.
Listwa reg jest dziecinie prosta w rozebraniu i tam nie ma niczego co by mogło się po takim przebiegu zepsuć najbardziej prawdopodobne to jest że zasyfiło ci jeden wtrysk
http://op-meriva.blogspot...-fast-omvl.html
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-02, 16:58
|
|
|
ja bym obstawiał cewkę wtryskiwacza to by tłumaczyło że po nagrzaniu przestaje chodzić bo na zimnym chodzi wszystko dobrze
dzisiaj zamieniłem wtyczki i wężyki i problem przeskoczył na komputerze na wtrysk A więc coś ewidentnie jest nie tak z 2 wtryskiwaczem , trzeba będzie zamówić nową listwę i po problemie mam nadzieje |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-02, 18:03
|
|
|
W preFL a moze i w FL tez(tego nie wiem na 100%) gdy podlaczysz sie czymkolwiek gdziekolwiek.Instalacja LPG OBD badz kabel diagnostyczny bedzie w komunikacji z czymkolwiek to przestaje dzialac sterowanie z kierownicy. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-11-02, 18:22
|
|
|
Zamień samą cewkę to będziesz wiedział czy cewka czy tłoczek.
Kupisz sobie 1 listwe 4cyl i założysz a starą będziesz miał na wypadek awarii cewki jakiejkolwiek. |
_________________
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-02, 19:13
|
|
|
Tak tez zrobię listwa nie jest droga wiec dzisiaj zamówię nowa listwę mam nadzieje ze to będzie strzał w dziesiątkę |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-02, 19:38
|
|
|
A nie prościej miernikiem jest przemierzyć ? cewkę |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-11-02, 20:41
|
|
|
ale co mi przemierzenie da tak po prawdzie ? jak przynajmniej dla mnie jest sprawa prosta że skoro zamieniłem wtryski i dalej jest ten sam problem. Jeszcze problem jest taki że nie wiem jakie powinny być parametry dobrej cewki żeby wiedzieć na co patrzeć , z elektryką zawsze miałem problemy |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-02, 21:11
|
|
|
takie same jak tej dobrej z boku bo cewek u mnie dostatek |
|
|
|
|
|