Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Przerywa na gazie  
Autor Wiadomość
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-01, 18:16   

ok dzisiaj wymieniłem dla pewności wszystkie cewki i problem nie ustał ! Auto nadal na PB chodzi dobrze a na LPG przerywa

Więc kabel w dłoń laptop pod pachę i do auta. Z tego co widzę wszystko jest ok jednak zauważyłem jedną rzecz gdy wyłącze wtryskiwacz gazowy B ( tak jak na screenie ) auto zaczyna chodzić równo nie szarpie i da się jechać , od razu po jego włączeniu auto zaczyna falować i przerywać.I tu pytanie czy dobrze myślę że listwa wtryskowa jest uszkodzona ? i to mój problem czy jestem w błędzie ?

Drugi problem to ten że gdy włącze obsługę OBD to po połączeniu OBD przestają działać przyciski na kierownicy ? co jest dla mnie już totalnie zagadką

Poniżej wrzucam screeny ustawień instalacji





 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-01, 19:00   

ty nie masz obd takiego aby to działało jeśli ktoś to podłączył to to odczep
wtryski ręcznie zapinaj i popatrz co się dzieje w wypadku uszkodzonego auto zacznie kuleć tylko trzeba poczekać chwilę bo wtryski mogą być pomylone a to też trzeba wykluczyć :]
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-01, 20:05   

chodzi Ci żeby zamienić wtryski i przewody kolejnością ?
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-01, 20:13   

nie
W PROGRAMIE wypinasz pojedynczo wtryski i patrzysz co się dzieje
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-01, 20:29   

jak w programie wypinam wtryski to przy każdym silnik zaczyna dość mocno telepać oprócz tego wtrysku B który jest zaznaczony na screenie przy nim jak daje off to silnik chodzi lepiej
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-01, 21:12   

o właśnie :]
teraz sprawdz czy go nie zalewa
z czego co pamientam to kalibruje się normalnie może go tylko zalewa
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-01, 23:16   

tak właśnie podejrzewam że ten wtrysk będzie właśnie zalewał silnik i dlatego takie cyrki , z tego co czytałem to omvl dream fasty się nie kalibruje więc raczej w gre wchodzi albo zestaw naprawczy czyli nowa cewka + nowy tłoczek lub nowa listwa wtryskowa

bo ciężko sprawdzić czy nie zalewa ( albo mi się tak wydaje że ciężko )

dodatkowo dodam że ostatnio wykrecałem świece żeby sprawdzić w jakim są stanie ( wymieniane 2 miesiące temu ) i wszystkie były ok oprócz jednej miała wyrażnie nadpalony nagar na elektrodach więc podejrzewam że to ten wtrysk będzie lał
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-02, 07:31   

obacz tak zdejmij po zgaszeniu wężyk z tego cylindra przy wtrysku i woda z mydełkiem i zobacz czy puszcza tak sam z reduktorem .
Trzeba sprawdzić czy nie pracują dwa wtryski paliwa i lpg po przejściu zdejmij wtyczkę z wtrysku paliwa.
Listwa reg jest dziecinie prosta w rozebraniu i tam nie ma niczego co by mogło się po takim przebiegu zepsuć najbardziej prawdopodobne to jest że zasyfiło ci jeden wtrysk
http://op-meriva.blogspot...-fast-omvl.html
:]
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-02, 16:58   

ja bym obstawiał cewkę wtryskiwacza to by tłumaczyło że po nagrzaniu przestaje chodzić bo na zimnym chodzi wszystko dobrze

dzisiaj zamieniłem wtyczki i wężyki i problem przeskoczył na komputerze na wtrysk A więc coś ewidentnie jest nie tak z 2 wtryskiwaczem , trzeba będzie zamówić nową listwę i po problemie mam nadzieje
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-11-02, 18:03   

W preFL a moze i w FL tez(tego nie wiem na 100%) gdy podlaczysz sie czymkolwiek gdziekolwiek.Instalacja LPG OBD badz kabel diagnostyczny bedzie w komunikacji z czymkolwiek to przestaje dzialac sterowanie z kierownicy.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-11-02, 18:22   

Zamień samą cewkę to będziesz wiedział czy cewka czy tłoczek.
Kupisz sobie 1 listwe 4cyl i założysz a starą będziesz miał na wypadek awarii cewki jakiejkolwiek.
_________________

 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-02, 19:13   

Tak tez zrobię listwa nie jest droga wiec dzisiaj zamówię nowa listwę :) mam nadzieje ze to będzie strzał w dziesiątkę
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-02, 19:38   

A nie prościej miernikiem jest przemierzyć ? cewkę
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-11-02, 20:41   

ale co mi przemierzenie da tak po prawdzie ? jak przynajmniej dla mnie jest sprawa prosta że skoro zamieniłem wtryski i dalej jest ten sam problem. Jeszcze problem jest taki że nie wiem jakie powinny być parametry dobrej cewki żeby wiedzieć na co patrzeć , z elektryką zawsze miałem problemy :)
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-02, 21:11   

takie same jak tej dobrej z boku :] bo cewek u mnie dostatek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.