Autor |
Wiadomość |
hycel
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 28 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-05-08, 02:39 [D2 99 4.2PB/LPG
] Silnik AQF pracuje na 4 cylindry
|
|
|
Witam, auto odpala normalnie po zagrzaniu zaczyna szarpac,obroty trzyma, nowe swiece ngk, cewki zamienione stronami, sonda pracuje 0,5v, brak reakcji na odłączanie cewek od strony pasarzera, swiece czarne z tej strony,błąd z 1 banku ale nie pamietam czy bogata czy uboga, auto teraz unieruchomione, czy zatarte klapy w kolektorze mogą byc przyczyną? czy auto bedzie jedziło bez tych klap?z góry dzieki za podopowiedz |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-08, 20:48
|
|
|
w aqf nie ma modułow wiec nie moze zaliczyc padaki jedna strona silnika - jesli chodzi o zapłon.
Proponuje zmierzyc kompresje z tej strony. Jesli problemem nie jest zapłon, paliwo bo reszta silnika chodzi, to moze zerwał/przeskoczył łańcuch miedzy wałkami.... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
hycel
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 28 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-05-09, 00:06
|
|
|
wiem , lifty nie miały modułów tylko ecu steruje, kompresja po 11,5 na kazdym z tej strony, podlaczłem dodatkową cewke pod kazde gniazdo ze swiecą iskra była, ale wypne wszystkie 4 z tej strony i zadnej reakcji, a mozliwe jest ze sterownik lpg zakłuca wtryski benzyny? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-09, 00:57
|
|
|
hycel, Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
Tym razem poprawiam temat.
Jak masz lpg wpięte? Kostka w kostkę czy cięte i lutowane? Jakie błędy są z vagcoma? Wstaw logi z grupy 90 i 93, może być na wolnych obrotach.
hycel napisał/a: | czy zatarte klapy w kolektorze mogą byc przyczyną? czy auto bedzie jedziło bez tych klap? |
Nie. Te klapy łatwo ożywić więc nie kombinuj. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
hycel
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 28 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-05-09, 07:56
|
|
|
lpg jest cieta i lutowana,jest to wynalazek autronic mistral, moczenie nic nie daje, jaki jest patent na te zatarte klapy?logi wrzuce pozniej
[ Dodano: 2016-05-09, 19:06 ]
klapy wyciete, wszystko wróciło do normy |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-09, 20:47
|
|
|
Aby klapy rozruszać na tip top wystarczy ściągnąć tylko górną część kolektora. Odkręcasz sprężyny z przodu i całość wychodzi. Czyścisz, smarujesz tuleje, dokręcasz 4 małe śrubki i masz auto sprawne. Te klapy nie są tam od parady |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 20:58
|
|
|
Klapy musza być. Odpowiadaja za dynamike silnika w górnym zakresie. ja ich prace u siebie czuje jak krynce motorka. |
|
|
|
|
hycel
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 28 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-05-10, 12:10
|
|
|
te tulejki były tak zapieczone w aluminum ze nie da rady ich ruszyc, moczenie itd nic nie daje koledzy,powtarzam jeszcze raz (bo lubie eksperymenty i jak sam czegos nie sprawdze to nie wierze nikomu) nie ma zadnych zmian w mocy jesli nie ma tych klap!jesli stoją zamkniete auto nawet na wolnych zle chodzi |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-10, 12:18
|
|
|
Preston sie podobnie wypowiadał jak mu rok temu uruchomiłem te klapy zeby zaczeły pracować. A ja jednak u siebie czuje ich działanie,sprawdzałem nawet z vcds jak sie przełaczaja to wtedy sie nieco zmieniała charakterystyka silnika czyli szedł dalej i nie łapał zadyszki. |
|
|
|
|
hycel
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 28 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-05-10, 12:45
|
|
|
zrozumcie jak są zle ustawione i zatarte to oczywiscie czuc dynaimke, ale jak nie ma ich wogóle to nie ma zadnej zmiany, od zera ciagnie do konca |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-05-10, 12:56
|
|
|
hycel napisał/a: | zrozumcie jak są zle ustawione i zatarte to oczywiscie czuc dynaimke, ale jak nie ma ich wogóle to nie ma zadnej zmiany, od zera ciagnie do konca |
Chyba jednak po coś je założyli, jeżeli silnik jest sprawny to powinno być czuć różnice. |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-10, 22:39
|
|
|
hycel napisał/a: | te tulejki były tak zapieczone w aluminum ze nie da rady ich ruszyc, moczenie itd nic nie daje koledzy,powtarzam jeszcze raz (bo lubie eksperymenty i jak sam czegos nie sprawdze to nie wierze nikomu) nie ma zadnych zmian w mocy jesli nie ma tych klap!jesli stoją zamkniete auto nawet na wolnych zle chodzi |
Bo tulei sie nie moczy itp. Trzeba je na siłe wycisnac tak zeby nie połamac , dopiero wtedy oszlifowac otwór w którym sie obracaja i juz. Zawsze działa.
Najlepiej czuc roznice w ich niesprawnosci jak jezdziłes autem z zatartymi klapami i je uruchomisz. Wtedy czuc róznice powyzej 3500rpm... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
|