Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Silnik AQF pracuje na 4 cylindry  
Autor Wiadomość
hycel 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-08, 02:39   [D2 99 4.2PB/LPG ] Silnik AQF pracuje na 4 cylindry

Witam, auto odpala normalnie po zagrzaniu zaczyna szarpac,obroty trzyma, nowe swiece ngk, cewki zamienione stronami, sonda pracuje 0,5v, brak reakcji na odłączanie cewek od strony pasarzera, swiece czarne z tej strony,błąd z 1 banku ale nie pamietam czy bogata czy uboga, auto teraz unieruchomione, czy zatarte klapy w kolektorze mogą byc przyczyną? czy auto bedzie jedziło bez tych klap?z góry dzieki za podopowiedz
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-08, 20:48   

w aqf nie ma modułow wiec nie moze zaliczyc padaki jedna strona silnika - jesli chodzi o zapłon.
Proponuje zmierzyc kompresje z tej strony. Jesli problemem nie jest zapłon, paliwo bo reszta silnika chodzi, to moze zerwał/przeskoczył łańcuch miedzy wałkami....
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
hycel 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-09, 00:06   

wiem , lifty nie miały modułów tylko ecu steruje, kompresja po 11,5 na kazdym z tej strony, podlaczłem dodatkową cewke pod kazde gniazdo ze swiecą iskra była, ale wypne wszystkie 4 z tej strony i zadnej reakcji, a mozliwe jest ze sterownik lpg zakłuca wtryski benzyny?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-09, 00:57   

hycel,
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z
regulaminem.
Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola.
Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania.
Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.

Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem.


Tym razem poprawiam temat.

Jak masz lpg wpięte? Kostka w kostkę czy cięte i lutowane? Jakie błędy są z vagcoma? Wstaw logi z grupy 90 i 93, może być na wolnych obrotach.

hycel napisał/a:
czy zatarte klapy w kolektorze mogą byc przyczyną? czy auto bedzie jedziło bez tych klap?

Nie. Te klapy łatwo ożywić więc nie kombinuj.
_________________
 
 
hycel 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-09, 07:56   

lpg jest cieta i lutowana,jest to wynalazek autronic mistral, moczenie nic nie daje, jaki jest patent na te zatarte klapy?logi wrzuce pozniej

[ Dodano: 2016-05-09, 19:06 ]
klapy wyciete, wszystko wróciło do normy
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-09, 20:47   

Aby klapy rozruszać na tip top wystarczy ściągnąć tylko górną część kolektora. Odkręcasz sprężyny z przodu i całość wychodzi. Czyścisz, smarujesz tuleje, dokręcasz 4 małe śrubki i masz auto sprawne. Te klapy nie są tam od parady :]
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 20:58   

Klapy musza być. Odpowiadaja za dynamike silnika w górnym zakresie. ja ich prace u siebie czuje jak krynce motorka.
 
 
hycel 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-10, 12:10   

te tulejki były tak zapieczone w aluminum ze nie da rady ich ruszyc, moczenie itd nic nie daje koledzy,powtarzam jeszcze raz (bo lubie eksperymenty i jak sam czegos nie sprawdze to nie wierze nikomu) nie ma zadnych zmian w mocy jesli nie ma tych klap!jesli stoją zamkniete auto nawet na wolnych zle chodzi
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-10, 12:18   

Preston sie podobnie wypowiadał jak mu rok temu uruchomiłem te klapy zeby zaczeły pracować. A ja jednak u siebie czuje ich działanie,sprawdzałem nawet z vcds jak sie przełaczaja to wtedy sie nieco zmieniała charakterystyka silnika czyli szedł dalej i nie łapał zadyszki.
 
 
hycel 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: hycel
Jeżdzę: A8 3,3 tdi
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 28
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-10, 12:45   

zrozumcie jak są zle ustawione i zatarte to oczywiscie czuc dynaimke, ale jak nie ma ich wogóle to nie ma zadnej zmiany, od zera ciagnie do konca
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-05-10, 12:56   

hycel napisał/a:
zrozumcie jak są zle ustawione i zatarte to oczywiscie czuc dynaimke, ale jak nie ma ich wogóle to nie ma zadnej zmiany, od zera ciagnie do konca

Chyba jednak po coś je założyli, jeżeli silnik jest sprawny to powinno być czuć różnice.
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-10, 22:39   

hycel napisał/a:
te tulejki były tak zapieczone w aluminum ze nie da rady ich ruszyc, moczenie itd nic nie daje koledzy,powtarzam jeszcze raz (bo lubie eksperymenty i jak sam czegos nie sprawdze to nie wierze nikomu) nie ma zadnych zmian w mocy jesli nie ma tych klap!jesli stoją zamkniete auto nawet na wolnych zle chodzi


Bo tulei sie nie moczy itp. Trzeba je na siłe wycisnac tak zeby nie połamac , dopiero wtedy oszlifowac otwór w którym sie obracaja i juz. Zawsze działa.
Najlepiej czuc roznice w ich niesprawnosci jak jezdziłes autem z zatartymi klapami i je uruchomisz. Wtedy czuc róznice powyzej 3500rpm...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.