Autor |
Wiadomość |
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-11-16, 18:50
|
|
|
Ogólnie to widzę, że kto do nich nie pojedzie ze skrzynią to wychodzi na to, że nic tylko kapitalny remont czeka Lekko to śmierdzi. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-11-16, 18:59
|
|
|
Ernest sam wiesz, że forum nie jest obiektywne bo część z nas pamięta jaka w tym temacie była jazda.. Niestety tylko pochlebne opinie są mile widziane a reszta go to hell |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-16, 19:07
|
|
|
Najlepiej wychodzi samemu robić remont, wtedy chociaż wiadomo co się zmieniło. Płaci się 7 tys i tak naprawdę nie mamy pojęcia co zostało zmienione. |
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-16, 19:33
|
|
|
Koleś powiedział błąd 2 i 3 biegu i żeby nie jeździć bo zaszkodzę skrzyni , koszt naprawy od 3 do 7 tyś. Liczyłęm na to że skoro nie będę jeździł autem żeby nie zaszkodzić skrzyni i zostawię auto u mechanika to naprawa wyjdzie 3 tyś . Ale skoro pewnie od razu wiedział że kapitalny remont to przecież mogłem jeszcze pojeździć trochę czasu, bo niby co mogło by się stać gorszego jak kapitalny remont skrzyni. |
|
|
|
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-16, 19:35
|
|
|
dodam jeszcze że auto ma 289000 przebiegu |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-16, 22:47
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: |
Ernest sam wiesz, że forum nie jest obiektywne bo część z nas pamięta jaka w tym temacie była jazda.. Niestety tylko pochlebne opinie są mile widziane a reszta go to hell |
Pamiętam, pamiętam |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2015-11-16, 23:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-16, 22:54
|
|
|
o co chodzi Panowie?
DODANO:
są chociaż jakieś pochlebne opinie o tym zakładzie ? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-17, 11:28
|
|
|
sluchaj jak ci zdechnie totalnie skrzynia to i tak zaplacisz tyle samo wiec jezdzij sobie
koszta nie beda mniejsze miej tylko lawete w pogotowiu, koszta sa wysokie poniewaz musza wytargac skrzynie a to juz kosztuje powymieniac tarczki kosz forwardu i ew tlok wstecznego , wez zeskanuj auto i wklej bledy jesli masz .... moja asb padla przy ok 281tys km moze u ciebie to jakas pierdola - zaworki , plyta sterujaca itp moze lepiej poszukac jakiegos fachowca ktory to zdiagnozuje bardziej szczegolowo ? choc tak naprawde bez rozebrania skrzyni ciezko okreslic 100% diagnoze , ale pewne sytuacje moga wskazywac na 1 lub kilka wariantow awarii |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-18, 17:13
|
|
|
Najtansza weryfikacja to demontaz plyty i jej rozebranie weryfikacja umycie .Wtedy albo usterka ustapi badz bedzie znacznie mniej uciazliwa no albo nic sie nie poprawi.
Skrzynia to sliski temat bo
-Jej demontaz to nie wymiana akumulatora i swoje trwa-koszta
-Konstrukcja nie pozwala zajzec w dowolne miejsce bez rozbierania wszystkiego co przed tym miejscem jestwiec i tak zawsze calosc idzie w drobnice i przeglad calosci-koszta
-Skoro rozebrana cala to warto powymieniac uszczelniacze ,lozyska,tarczki i przekladki jesli sa przypalone-koszta.
-Konwerter - no tu audi tzn ZF sie nie popisalo 300 tys to i tak wiele jak na niego.Regeneracja- ja nie polecam
.Moj byl padniety(Lock Up) oddalem do regeneracji (gwarancja 3 lata zostalo pol roku ) a od dobrego roku nim sie skrzynia nie nagrzeje to slysze od konwertera tykanie tak jakby patyk w szprychach,Olalem temat -nie chce mi sie targac skrzyni -nie mam checi i czasu na to-1kkm temu zmienialem olej w skrzyni po samorobnym remoncie skrzyni (joz ma 75tys nalatane od mojego remontu) i wyglada w srodku idealnie- brak opilkow,szlamu -krysztal.
Takze konwerter tylko nowy.
I takim sposobem uzbiera sie kwota finalna.
Lekko liczac
1kpln zestaw uszczelnien
ok 2kpln konwerter regeneracja 800
olej 300-400
Demontaz-montaz 500-800
Remont skrzyni-2 dni jak nic x stawka godzinowa ok 2 kpln
Plus Kosz FW ,tlok wstecznego ,tarczki,przekladki,
I i le wychodzi?? |
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-18, 19:57
|
|
|
Właśnie coś mi tykało tak jak piszesz tylko myślałem że to z radia albo coś z zegarów ale sam nie wiedziałem skąd. Czy przy kapitalnym remoncie skrzyni taki konwerter jest wymieniany ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-11-18, 20:29
|
|
|
Najczęściej regenerowany. |
_________________
|
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-18, 20:34
|
|
|
czyli płacę ponad 7000 tyś i mam regenarcję podzespołów ? |
|
|
|
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-20, 08:38
|
|
|
Samochód odebrany z warsztatu i niby wszystko ok ale jadąc powyżej 90 km/H słyszę buczenie którego wcześniej nie słyszałem. Jadę najpierw sprawdzić element elastyczny wydechu, bo chyba to nie wina skrzyni że buczy? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-20, 09:03
|
|
|
Słychać za każdym razem ? Jak jedziesz równą prędkością, odejmiesz nogę z gazu, ciut dodasz gazu by podtrzymywać zadaną prędkość ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
hadwao
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 92 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 2015-11-20, 09:22
|
|
|
Jak odejmuję nogę z gazu to nie słychać ale zaobserwowałem taką rzecz, że jak przełączę skrzynię na tiptronic i przy tej samej prędkości włączę 4 bieg to jakby to buczenie było cichsze. Ale może mam takie wrażenie |
|
|
|
|
|