Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Słaby samochód  
Autor Wiadomość
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-04-30, 15:41   

Witam. Chyba temat słabego auta rozwiazany.

Wymiana 2 sond, czyszczenie przepustnicy, wymiana węzyka podciśnienia który idzie do EGR, rozruszanie zapieczonych dzwigienek od podciśnienia.

Jak narazie po tym zabiegu auto dużo żwawsze, lepiej reaguje na gaz i co najważniejsze nie wypluwa żadnych błedów. Jak odpalałem to nie dławi sie jak to było wcześniej.

Jeszcze tylko jade do gazownika na przeglad i dobre zestrojenie lpg z pb i mam nadzieje ze autko długo bedzie śmigać.

Moze komuś sie to przyda w podobnym przypadku.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-04, 10:32   

odgrzewam kolteta niestety!!

Ostatnie dni było ciepło i auto po wymianie Sond chodzi igła ale dzisiaj rano było 2st. i znow lekko go dusiło ide zaraz sprawdzic czy jakies błedy wypluł ale chce sprawdzić tylko nie wiem jak na vcds jaka pokazuje temperature bo obstawiam własnie ten czujnik a moze i dwa.
które bloki danych trzeba sprawdzic?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-04, 10:54   

http://www.ross-tech.com/...ks/001-009.html
_________________
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-04, 11:08   

rozumiem ze sprawdzic tem. w blokach 1 i 3? powinny byc zblizone do siebie?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-04, 11:25   

W 001 temp płynu chłodzącego i 004 w sterowniku silnika a w sterowniku zegarów to było bodajże pod 003. Tak temperatura ma być podobna.

Można też sprawdzić oporność przy temperaturze 90°C. i ma ona wynosić 110ohm.
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-05-04, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-04, 11:29   

rozumiem ze na zimnym silniku musi pokazywac mniej wiecej tyle ile temp otoczenia? jezeli mniej to do wymiany i jezeli temperatury róznia sie miedzy soba tez ktorys padł?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-04, 11:35   

Jak cuda pokazuje przy temp. otoczenia to do wyrzucenia jest. Temperatura może się minimalnie różnić ale nie o np o 50st ;) Najpierw warto sprawdzić błędy, sprawdzić temperatury jakie pokazują czujniki, poprawić styki przy czujnikach, zmierzyć ich oporność a na koniec jak coś nie działa to wymienić.

Czujnik temperatury jest 2 funkcyjny i ma 4 piny (2 do ecu i 2 na zegary). Znajdziesz go z tyłu głowic, zmierz między pinami oporność przy 90°C i będzie wiadomo.
_________________
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-04, 14:00   

podpiąłem po vag i tak jak myslałem zero błędów.
zrobiłem 3 screny i na wszsytkich odczyt temeratury jest taki sam mniej wiecej.
Ale zauwazyłem i widac to na jednym dziwne wskazania Sond (nowe)!?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to że wtryski puszczają gaz i rano jest jest zimno ma ciezko z przepaleniem tego a jak w miare ciepło to jest ok.

13.jpg
Plik ściągnięto 956 raz(y) 73,71 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 957 raz(y) 67,68 KB

1.png
Plik ściągnięto 957 raz(y) 75,08 KB

 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-05, 19:22   

i co nikt nie może mi pomoc w tej kwestii?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-05, 19:37   

A spróbuj jeszcze zakręcić kurek od gazu i pojeździć trochę na pb. Może faktycznie któryś z wtrysków popuszcza. Samochód na pb czy lpg jest słabszy?

Temperatury wyglądają ok, a jak z przepływką sytuacja wygląda?
_________________
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-05, 19:43   

Przepływka na wolnych obratach ma 5-6g/s
W zasadzie miedzy pb a lpg nie ma roznicy i nigdy nie było.
Dzisiaj zakreciłem gaz i z rana sprawdze.
Jeszcze mi do głowy przyszło jakby gdzieś na cewkach lub świecach przebicie było jak wilgotno z rana i temp przy 0?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-05, 21:04   

raczej nie
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-06, 05:17   

Wczoraj na noc zakrecilem lpg i wstępnie gaz jest chyba temu szarpaniu winny ale to zobaczę znów jutro jak na noc zostawie odkrecony gaz. Zastanawia mnie tez fakt ze ciezko odpala tak 3sek musze kręcić żeby zalapala a aku nowka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-06, 06:08   

wtryski lub parownik puszcza
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-05-06, 06:29   

Wtryski bym się zgodził bo juz mi gazownik mowil ze przydalo by sie zmienic. Tym bardziej ze dzis nie szarpalo jak byl zimny jeszcze jutro obadam. Ale dziwi mnie fakt ciężkiego odpalania skoro gaz mozna wykluczyć w tym przypadku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.