Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 10:39 [D2 99 4.2PB/LPG
] Tarcze 321mm zamiast 323mm
|
|
|
witam
prawidłowy wymiar tarczy to w moim aucie 323mm robiłem pomiar i wychodzi że ja mam 321mm <jezu>
z czego co patrzyłem to są to tarcze z d3 i jest różnica w odsadzeniu 2 mm
Czy KTOŚ SIĘ SPOTKAŁ Z TAKIM KOWALSTWEM ????
Mierzyłem cztery razy mam na pewno 321
dlatego rancika na tarczy nie było |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 14:48
|
|
|
chyba ori
ale one już są stare pokrzywione i zardzewiałe
nie wiem czy coś odczyta z nich
Wyszły jaja jak chciałem sprawdzić jakie są bo w tym aucie nic pewnego nie jest |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-06, 14:50
|
|
|
Czasem jak patrze w programie do części to niektóre tarcze 323mm są zamienne właśnie z 321mm , troche dziwne , może tak ktoś dobierał u Ciebie też wcześniej . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 15:57
|
|
|
teraz mam dylemat jakie kupić |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-06, 16:02
|
|
|
Średnica [mm] : 323
Wysokość [mm] : 59,5
Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 30
Wymiar gwintu : 15,5
Minimalna Grubość [mm] : 28
Ilość otworów : 10
Średnica otworu centrującego [mm] : 68
Średnica otworu [mm] : 112
Średnica [mm] : 321
Wysokość [mm] : 52,5
Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 30
Wymiar gwintu : 15,3
Minimalna Grubość [mm] : 28
Ilość otworów : 5
Średnica otworu centrującego [mm] : 68
Średnica otworu [mm] : 112
Te mniejsze są troche tańsze |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 19:28
|
|
|
Średnica [mm] 321Minimalna grubość [mm] 28Grubość tarczy hamulcowej [mm] 30Wymiar gwintu 15,3średnica otworu [mm] 112średnica otworu centrujacego [mm] 68Wysokość [mm] 59,5Typ tarczy hamulcowej wentylowanyIlość otworów 5Przetwarzanie wysoko nawęglany
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 29,9otwór o śr [mm] 15,3Minimalna grubość [mm] 28Średnica wewnętrzna [mm] 142,8Średnica [mm] 323średnica otworu centrujacego [mm] 68średnica otworu [mm] 112Powierzchnia pokryty dodatkową warstwąWysokość [mm] 59,5Ilość otworów 2 10Typ tarczy hamulcowej wentylowanyIlość otworów 5Przetwarzanie wysoko nawęglany
tu jeszcze inaczej |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-06, 19:31
|
|
|
Te co podawalem wymiary ja to wziete z opisu tarcz TRW . Najlepiej kupic 323mm , jak chcesz tanio te 321mm to już na własne ryzyko |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 19:36
|
|
|
tylko ja już takie mam <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-01-06, 23:13
|
|
|
Tarcze 321mm z wysokością 52,5 są od A6 C5, tarcze 321mm z wysokością 59,7mm są od A8 D3. Kup takie jak powinny być, czyli 323mm z wysokością 59,6mm i będzie git |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-07, 07:55
|
|
|
to katalogi się mylą czy jak ?
doczytałem o co chodzi i pewnie dlatego mam te 321mm bo ktoś poszedł i kupił bo było taniej |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-07, 12:54
|
|
|
Zdekoduj VIN albo zobacz na wlepce kod wyposażenia. Jeśli znajdziesz tam 1LX to powinieneś mieć 323x30mm. |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-07, 18:13
|
|
|
WAUZZZ4DZXN002446
tylko to auto było w cenie anglika na dodatek bitego więc |
|
|
|
|
|