Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] wpływ temperatury na wspomaganie  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-18, 21:46   [D2 99 4.2PB/LPG ] wpływ temperatury na wspomaganie

Witam
zastanawiam się na jednym dziwnym zachowaniem mojego wspomagania
obecnie są temperatury powiedzmy minusowe
Po zapaleniu auta kierownicą się kręci idealnie potem po nagrzaniu jest już gorzej ale jeszcze na normalnym poziomie .
Latem jest sporo gorzej .
Nowa pompa magiel zrobiony olej ori .
Moim zdaniem jak olej jest zimny to jest gęsty i dlatego jest jak jest
po nagrzaniu układu dzieją się cuda .
Dobrze kombinuje ?
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-18, 23:20   

Mam dokładnie to samo. Jak startuję autem to można kręcić kierownicą jednym paluszkiem.
_________________
I`m the LPG master
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-19, 08:15   

to znaczy ten typ tak ma auto na kraje syberyjskie :]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-19, 09:07   

Ogólnie chodzi o termikę, chemię i rozszerzalność materiałów.
W zasadzie nie powinno tak być. Cały czas powinno być silne. A że nasze auta mają lata jakie mają z czasem rozgrzewania się układu ta skuteczność delikatnie spada.
U mnie jest podobnie w A4 też.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-19, 16:01   

to tylko w audi tak jest :]
to chyba ta przewaga dzięki technice <boisie>
bo jakoś inne auta które posiadam obecnie mają wprost przeciwnie :]
Nie kiedy się zastanawiam nad pewnymi sprawami i dochodzę do wniosku czym auto nowsze to gorsze <boisie>
Ale i tak u mnie nie ma problemów znacznych bo jak by były to wybacz ale przerost formy nad treścią
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-19, 21:54   

A macie servotroniki u siebie?
_________________
I`m the LPG master
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-01-19, 21:56   

U mnie nie zauważyłem różnicy. Cały czas tak samo chodzi
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-20, 07:01   

emilus143 napisał/a:
A macie servotroniki u siebie?


Ja nie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-20, 08:47   

U mnie tez działa bez zarzutu ,cały czas jednakowo czy zimno czy ciepło .Po rozgrzaniu auta tez nie ma różnicy.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-20, 09:18   

Jak ktoś ma servotronic to tym bardzij nie powinny dziać się takie cuda, ponieważ jak nam wiadomo dostosowuje on siłę wspomagania do osiąganej prętkości, zatem na postoju powinno się dać nią kręcić nie tylko jednym palcem ale rzęsą :)
_________________
I`m the LPG master
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-20, 11:52   

Tez tak mialem jak mialem zdupioną pompę wspomagania i nowy zamiennik (SKV). Na zimnym jako tako, na ciepłym dramat był. Wymieniłem pompe na uzywana po regeneracji (sam sobie zregenerowalem), zmieniłem też płyn na oryginalny ZF. Teraz wspomaganie czy na zimno czy na cieplo chodzi zawsze tak samo - tylko jest głośne (troche pompa wyje ale to pewnie kwestia mojej regeneracji :) )
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-20, 12:20   

A powiedz czy jest jakaś straszna filozofia ją zregenerować? Dużo to kosztuje? U mnie nic nie wyje, ale może już czas na naprawę.
_________________
I`m the LPG master
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-21, 12:27   

emilus143 napisał/a:
zatem na postoju powinno się dać nią kręcić nie tylko jednym palcem ale rzęsą :)


Lub czym innym :D

emilus143 napisał/a:

A powiedz czy jest jakaś straszna filozofia ją zregenerować? Dużo to kosztuje? U mnie nic nie wyje, ale może już czas na naprawę.


Emil chyba jesteś lekko przewrażliwiony :)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-21, 13:03   

ernesto napisał/a:

Emil chyba jesteś lekko przewrażliwiony


Dzisiaj mi to właśnie powiedział kolega i chyba zacznę się nad tym zastanawiać :)
_________________
I`m the LPG master
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-21, 13:27   

Regeneracja pompy jest prosta jak budowa cepa ale jak Ci nie wyje to nic nie tykaj. Pompa jest wyjątkowo prostym urządzeniem a ta z A8 to w ogole rozbiera się wręcz śmiesznie łatwo. Najtrudniejsza jest obróbka powierzchni po której chodzą łopatki. Ja tego nie tykałem tylko wymnieniłem łopatki i pierscien na najlepsze ze wszystkich pomp które posiadałem. Wspomaganie chodzi super - niestety jak pisałem wcześniej jest dośc głośne.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.