Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] Luzy w skrzyni  
Autor Wiadomość
pitak73 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 95
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-04-23, 20:55   [D2 99 4.2PB ] Luzy w skrzyni

Witam, czy można w jakiś sposób skasować luz w "dupce" skrzyni na połączeniu z wałem. Gdzieś czytałem, że wymienia się podkładki ale nie mogę nigdzie znaleźć opisu, chyba że nie można w tej części skasować luzu. Luz ten jest bardzo wyczuwalny podczas ruszania wałem, a wydaje mi się że nie powinien taki być, objawia się to tym, że jak jadę i odejmuję nogę z gazu np. hamując i następnie naciskając pedał gazu jest uderzenie. Generalnie nigdzie luzów więcej nie znalazłem, przeglądnąłem cały dział ale nic podobnego nie znalazłem. Zaczyna mnie to bardzo drażnić. Może mi ktoś coś podpowiedzieć.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-04-24, 06:48   

suche, bądź już na wykończeniu przeguby na wale, bądź wewnętrzne, podpora wału, bądź już spore luzy na rożnicowym! poza tym jakis tam luz zwsze będzie ale nie tak żeby waliło ...mam podobny problem... :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pitak73 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 95
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-04-02, 11:04   

Odgrzewam trochę kotleta, ale odpuściłem sobie te stuki na jakiś czas, było coraz gorzej, okazało się, że to bardzo prozaiczna rzecz a mianowicie poduszka w tylny napędzie, koszt używki to 80 zł, a w serwisie audi nowa 132 zł, założona i uderzenia zniknęły :D .
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-02, 12:13   

potwierdzam :D u mnie było podobnie, ale ja jeszcze powyniemiałem przeguby wewnętrzne przednie, wał i nasmarowałem reszte przegubów i jest moc :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-21, 21:59   

ja mam podobnie jak wrzuce D lub R i szybko dodam gazu to jest mocne uderzenie nie zawsze ale jest. czy to cos z przegubami?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-22, 00:00   

grzybek86, poduszki dyfra sprawdzałeś?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-23, 16:56   

dzisiaj mialem auto na podnosniku i poduszki dyfra sa ok. jedynie krecac walem przy wejsciu do tylnego dyfra jest luz taki ze reka mozna obrocic wal ponad pol obrotu a moze i wiecej tak na oko mowie. jakies sugestie?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-23, 17:10   

Jeżeli jest już taki luz to dyfer do wymiany .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-23, 17:33   

no wlasnie tak obstawiam dyfer ze juz skonczyl zywot. czy moze jeszcze cos innego na wale byc?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-23, 17:35   

Pamietaj tylko o sprawdzeniu oznaczen na Twoim dyfrze przed wymiana .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-23, 17:55   

wiem wiem. szkoda ze dzisiaj zapomnialem to zrobic
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-23, 19:32   

grzybek86, mam nadzieję że wiesz, że przy taaaaakim luzie to dyfer w każdej chwili może się rozsypać i jeszcze więcej szkód narobić!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-23, 19:38   

wiem dlatego jutro wchodze pod auto i z mechanikiem juz jestem ugadany
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-23, 20:37   

tak ciagle siedze i mysle czy napewno to wina mostu czy moze cos jeszcze? nie jestem mechanikiem ale jak z jednej strony most jest luzny to ok ale od drugiej strony nie powinno go cos trzymac? moze ktos madrzejszy mi podpowie
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-23, 20:46   

Najprostszym sposobem by to sprawdzić jest położenie dyfra na stole i zajrzenie do środka ...nietrudna i szybka robota.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.