Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] nastawnik prosze o pomoc  
Autor Wiadomość
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-02, 21:49   

a u Ciebie w takim przypadku nie wywalało błędu czujnika położenia wałka?
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-01-02, 21:49   

To moja lala u mechanika :)

PART_1439624105081_mms_img-212331865.jpg
4.2 v8 zabieg :) zawory spustowe oleju oraz wymiana elektrozaworów na nastawnikach :)
Plik ściągnięto 91 raz(y) 246,23 KB

_________________
TYLKO V8
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-01-02, 21:51   

jesli wala sie te zaworki to komputer tak odczyta błedne połozenie czujnika wałka itp itd a chodzi o te pierdzielone cewki w tym zaworku własnie , sami spróbójcie i w szoku bedzięcie :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-02, 21:52   

Adrianplock napisał/a:
w Audi nigdy nic sie nie psuje :) Tylko wymaga korekty :)

te elektrozawory mają w sobie CEWKI i one sie uszkadzają stad czasami zapala sie check engine i po chwili gasnie ale jak jeździsz ostro szybko to epc plus trójkacik sie zapala odpalisz ponownie i jak rękal odjął :)


To by się zgadzało bo ja mam nie raz chwilowe checki. A co jeśli zgrzyta minimalnie też na ciepłym ? Jak postoi te 30 min albo coś koło tego.
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-01-02, 21:55   

Jesli zgrzyta Ci już na ciepłym to masz któryś ze ślizgów do wymiany , na nastawniku , tego nie lekcewarz bo jesli łancuch nie leci po slizgu to trze o metal robi sie siny od goraca az Pęka iiiiiiiii idziesz na www.allegro.pl

wpisujesz w wyszykiwarke SILNIK 4,2 VO BFM I JUZ MASZ nowy silnik :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-01-02, 21:56   

:)

PART_1451496451886_mms_img1144190647.jpg
to moj szrot w którym wymieniłem wszystko z po lifta kazda czesc prawie z 2008 i 2009 roku :)
Plik ściągnięto 69 raz(y) 232,9 KB

_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 22:00   

Temat nastawników został dawno rozwiązany przez jednego speca. Zamiast 2300 płaci się 300 i troche strojenia-silnik śmiga jak zuy a ty masz pare tysi w kieszeni :)

kwestia cewek tez nic nowego ale nie zawsze to cos da bo trza te cewke,zaworek wymienić czyli tez kupic nowy,no i jeszcze slizgi :)
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-01-02, 22:01   

to 2002 rok :)

PART_1451496762354_mms_img1462649620.jpg
Kierownica z S8 2008 rok , droga przez meke ale dałem rade:)
Plik ściągnięto 41 raz(y) 235,3 KB

PART_1451496471873_mms_img219883463.jpg
to 2002 Rok :)
Plik ściągnięto 41 raz(y) 253,99 KB

_________________
TYLKO V8
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-01-02, 22:02   

też masz racje , słyszłąme o tym strojeniu ale nikt nie wie o co chodzi dokładnie itp itd moze coś podesle odrazu , bo mój sposób jest dobry tylko starcza na hmmm na około roku :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-02, 22:03   

Apophis napisał/a:
Temat nastawników został dawno rozwiązany przez jednego speca. Zamiast 2300 płaci się 300 i troche strojenia-silnik śmiga jak zuy a ty masz pare tysi w kieszeni :)

kwestia cewek tez nic nowego ale nie zawsze to cos da bo trza te cewke,zaworek wymienić czyli tez kupic nowy,no i jeszcze slizgi :)


O jakie strojenie chodzi? Było to gdzieś na forum opisane ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 22:09   

Nie było i nie bedzie bo i tak sobie tu nikt z tym nie poradzi. Moge powiedziec tylko że tam to zrobią gdzie swapowałem swoje A8. Więc jak ktos ma problem z nastawnikami to umawiac termin i robić :)
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 22:28   

No może to i jest rozwiązanie, ale na 90% polega to na tym, że te nastawniki nie będą już używane. Czyli samochód nie będzie miał zmiennych faz rozrządu.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 23:44   

Bedzie miał to co trzeba czyli moc-nie wiem czy wiecie ale fazy sa w sporym procencie proekologiczne. Pomijając ekologie bedzie jak trza. Skoro to patent sprawdzony to jednak działać musi. Bedzie potrzeba to sam sprawdze.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-03, 11:30   

Adrianplock napisał/a:
Jesli zgrzyta Ci już na ciepłym to masz któryś ze ślizgów do wymiany , na nastawniku , tego nie lekcewarz bo jesli łancuch nie leci po slizgu to trze o metal robi sie siny od goraca az Pęka iiiiiiiii idziesz na www.allegro.pl

wpisujesz w wyszykiwarke SILNIK 4,2 VO BFM I JUZ MASZ nowy silnik :)


Pewnie masz rację ale... http://forum.golf6.pl/mk6...zimnym-t26.html

Oni tutaj też już nie mają ślizgów ? :D Pierwsze dwa filmiki w temacie. Bo u mnie dźwięk jest niemal identyczny tylko jakby donośniejszy z racji pewnie większego motoru.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-03, 12:13   

wywalić je też można :]
tylko panowie temat nastawników to temat rzeka u jednego to tamto o u drugiego jeszcze co innego .
Sporo ma do tego olej i dbanie o auto ale jedne jest pewne każdego to czeka prędzej czy ...
Moim zdaniem co pomorze wymiana zaworu jak będzie brak ślizgu albo uszczelki skostniałe lub zapchane sitko syfem łańcuch wyciągnięty lub zapchana magistrala olejowa :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.