Autor |
Wiadomość |
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:49
|
|
|
a u Ciebie w takim przypadku nie wywalało błędu czujnika położenia wałka? |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:49
|
|
|
To moja lala u mechanika
PART_1439624105081_mms_img-212331865.jpg 4.2 v8 zabieg :) zawory spustowe oleju oraz wymiana elektrozaworów na nastawnikach :) |
|
Plik ściągnięto 91 raz(y) 246,23 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:51
|
|
|
jesli wala sie te zaworki to komputer tak odczyta błedne połozenie czujnika wałka itp itd a chodzi o te pierdzielone cewki w tym zaworku własnie , sami spróbójcie i w szoku bedzięcie |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:52
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | w Audi nigdy nic sie nie psuje Tylko wymaga korekty
te elektrozawory mają w sobie CEWKI i one sie uszkadzają stad czasami zapala sie check engine i po chwili gasnie ale jak jeździsz ostro szybko to epc plus trójkacik sie zapala odpalisz ponownie i jak rękal odjął |
To by się zgadzało bo ja mam nie raz chwilowe checki. A co jeśli zgrzyta minimalnie też na ciepłym ? Jak postoi te 30 min albo coś koło tego. |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:55
|
|
|
Jesli zgrzyta Ci już na ciepłym to masz któryś ze ślizgów do wymiany , na nastawniku , tego nie lekcewarz bo jesli łancuch nie leci po slizgu to trze o metal robi sie siny od goraca az Pęka iiiiiiiii idziesz na www.allegro.pl
wpisujesz w wyszykiwarke SILNIK 4,2 VO BFM I JUZ MASZ nowy silnik |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:56
|
|
|
PART_1451496451886_mms_img1144190647.jpg to moj szrot w którym wymieniłem wszystko z po lifta kazda czesc prawie z 2008 i 2009 roku :) |
|
Plik ściągnięto 69 raz(y) 232,9 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:00
|
|
|
Temat nastawników został dawno rozwiązany przez jednego speca. Zamiast 2300 płaci się 300 i troche strojenia-silnik śmiga jak zuy a ty masz pare tysi w kieszeni
kwestia cewek tez nic nowego ale nie zawsze to cos da bo trza te cewke,zaworek wymienić czyli tez kupic nowy,no i jeszcze slizgi |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:01
|
|
|
to 2002 rok
PART_1451496762354_mms_img1462649620.jpg Kierownica z S8 2008 rok , droga przez meke ale dałem rade:) |
|
Plik ściągnięto 41 raz(y) 235,3 KB |
PART_1451496471873_mms_img219883463.jpg to 2002 Rok :) |
|
Plik ściągnięto 41 raz(y) 253,99 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:02
|
|
|
też masz racje , słyszłąme o tym strojeniu ale nikt nie wie o co chodzi dokładnie itp itd moze coś podesle odrazu , bo mój sposób jest dobry tylko starcza na hmmm na około roku |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:03
|
|
|
Apophis napisał/a: | Temat nastawników został dawno rozwiązany przez jednego speca. Zamiast 2300 płaci się 300 i troche strojenia-silnik śmiga jak zuy a ty masz pare tysi w kieszeni
kwestia cewek tez nic nowego ale nie zawsze to cos da bo trza te cewke,zaworek wymienić czyli tez kupic nowy,no i jeszcze slizgi |
O jakie strojenie chodzi? Było to gdzieś na forum opisane ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:09
|
|
|
Nie było i nie bedzie bo i tak sobie tu nikt z tym nie poradzi. Moge powiedziec tylko że tam to zrobią gdzie swapowałem swoje A8. Więc jak ktos ma problem z nastawnikami to umawiac termin i robić |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:28
|
|
|
No może to i jest rozwiązanie, ale na 90% polega to na tym, że te nastawniki nie będą już używane. Czyli samochód nie będzie miał zmiennych faz rozrządu. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 23:44
|
|
|
Bedzie miał to co trzeba czyli moc-nie wiem czy wiecie ale fazy sa w sporym procencie proekologiczne. Pomijając ekologie bedzie jak trza. Skoro to patent sprawdzony to jednak działać musi. Bedzie potrzeba to sam sprawdze. |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-03, 11:30
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | Jesli zgrzyta Ci już na ciepłym to masz któryś ze ślizgów do wymiany , na nastawniku , tego nie lekcewarz bo jesli łancuch nie leci po slizgu to trze o metal robi sie siny od goraca az Pęka iiiiiiiii idziesz na www.allegro.pl
wpisujesz w wyszykiwarke SILNIK 4,2 VO BFM I JUZ MASZ nowy silnik |
Pewnie masz rację ale... http://forum.golf6.pl/mk6...zimnym-t26.html
Oni tutaj też już nie mają ślizgów ? Pierwsze dwa filmiki w temacie. Bo u mnie dźwięk jest niemal identyczny tylko jakby donośniejszy z racji pewnie większego motoru. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-03, 12:13
|
|
|
wywalić je też można
tylko panowie temat nastawników to temat rzeka u jednego to tamto o u drugiego jeszcze co innego .
Sporo ma do tego olej i dbanie o auto ale jedne jest pewne każdego to czeka prędzej czy ...
Moim zdaniem co pomorze wymiana zaworu jak będzie brak ślizgu albo uszczelki skostniałe lub zapchane sitko syfem łańcuch wyciągnięty lub zapchana magistrala olejowa |
|
|
|
|
|