Autor |
Wiadomość |
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2014-10-24, 18:55 [D2 98 4.2PB/LPG
] Przepływomierz powietrza.
|
|
|
Mam pytanie czy przy silnikach 4.2 były różne przepływki?
Moja padła na dobre i mam mozliwość kupić tanio używkę z gwarancją. Niestety nie znam numerów tej nowej ale nawet gdyby był inny to czy jest szansa że to zadziała?
Dzwoniłem dziś do aso i powiedziano mi 1310zł za przepływkę tam też z nr vin powiedziano mi że mam silnik AKG. dzwoniłem do sprzedającego i jutro ma sprawdzić jaki jest u niego nr ale silnik już nie pamietam jaki ma kod u niego ale inny jak mój. Wiem że namieszałem z opisem ale może ktoś zrozumie. Moja przepływka ma nr 0 280 217 804 i 077 133 471d wtyczka jest na 4 piny. Jak u niego też będzie na 4 piny to warto ryzykować i kupić czy to np na 100% nie będzie działało. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-24, 19:22
|
|
|
Woźny., Czy jesteś w 100% pewien że jest ubita ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2014-10-24, 19:32
|
|
|
Tak. Auto lubi gasnąć zwłaszcza jak dojeżdżam do świateł czy skrzyżowania. Byłem na kompie i wywalał tylko jakiś błąd związany z przepływką. Po rozpięciu wtyczki od przepływki problem znikł. nie szarpie nie gaśnie jest wszystko ok. Tylko spalanie na fisie doszło prawie do 30L i standardowo wywalił kontrolki od abs esp i cat czasem sie zapali. Po podpięciu przepływki kontrolki gasną ale i auto gaśnie. |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-10-24, 19:34
|
|
|
Kolego dla ABZ, AEM, AGH, AEW, AKG i AKJ (A8) jest przepływka o numerze 077 133 471D a dla AHC, AKH (S8) jest 077 133 471E. |
|
|
|
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2014-10-24, 20:33
|
|
|
czyli jak ma przepływkę z a8 (a mówił że z a8) to niema bata żeby nie pasowała. Wielkie dzieki koledzy. Już klikam pomuki. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-24, 20:52
|
|
|
Sprawdź numery-sa jeszcze przepływki z diesli czy poliftowe i sie różnią. |
|
|
|
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:24
|
|
|
Jutro rano będę miał numery. Moje audi to przedlift 98 a jego to przedlift 95 czy 96 oba 4.2 pb i oba A8 nie S8 tylko kody silników inne. Zastanawia mnie tylko czy jeżeli okaże sie że numery są różne a kostka będzie taka sama to czy to zadziała czy szukac innej przepływki. Ale post wyżej pisali że wszystkie a8 mają ten sam nr. Jutro sprawa się wyjaśni bo jak mi przyśle nr to może będzie taki sam jak u mnie i po problemie. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:35
|
|
|
możesz sam środek wymienić |
|
|
|
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2014-10-24, 22:03
|
|
|
pepi, i wtedy podejdzie każdy? Nie trzeba patrzeć na numery? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-10-25, 07:33
|
|
|
ja u siebie mam rowniez przeplywke do ....no wlanie....czyszczenia lub wymiany przy max obrotach pokazuje mi nieco ponad 180 mg a powinno byc ponad 240 wiem ze np. D2 FL i D3 prefl maja te same przeplywki...
Cytat: | pepi
możesz sam środek wymienić |
no wlasnie..idzie dostac w ogole ten sam czujnik? I jak to jest z czyszczeniem, bo mam taki preparat do EGRu i myslalem zeby przeczyscic, moze pomoze.... <niewiem> czy raczej zly pomysl ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-25, 07:53
|
|
|
Z tym preparatem do EGR-u nie jest dobry pomysł. Są specjalne preparaty do czyszczenia przepływki... |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-10-25, 09:16
|
|
|
ten preparat dostalem od mojego mechanika (ktory pewnie tym by tez wyczyscil ) i generalnie mozna nim czyscic nagary, osady, zanieczyszczenia, czujnikow, zaworow egr, turosprezarek, przeplywomierzy i przepustnic... <niewiem> generalnie to jestem zdania, ze jak cos do wszystkiego to do niczego...ale nie zawsze musi tak byc.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-25, 20:48
|
|
|
ja w swym bolidzie nie wiem od czego mam
po numerach mi kiedyś chyba traktor wyszedł
czy coś podobnego |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-01, 10:27
|
|
|
zrezygnowalem z czyszczenia przeplywki, stwierdzilem ze to i tak na krotki czas (moze) pomoze....
jak pisalem stara przeplywka miala ok 184g/s przy ponad 6000obr....tutaj wielkie podziekowania dla kolegi Adama - macisz12, ktory uzyczyl mi swoja przeplykwe z D3. Po jej zamontowaniu wartosc podskoczyla do ponad 210 g/s.
wczoraj kupilem nowa przeplywke BOSCH (nowa, nie zadna regenerowana) i dzis zrobilem pomiary, ktore ukazaly :
* na postoju
* podczas jazdy na maxa
roznice:
* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|