Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Zawór magnetyczny połączony z miechem p  
Autor Wiadomość
Myski 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 69
Skąd: Warszawa/mazowieckie
Wysłany: 2012-07-30, 15:04   [D2 95 4.2PB/LPG ] Zawór magnetyczny połączony z miechem p

Witam,
w skrocie przedstawie okolicznosci w ktorych pojawil sie problem:

padl mi akumulator i razem ze znajomym odpalilismy auto z kabli, gdy troche wcisnalem pedal
gazu na N-ce to uslyszalem dziwny dzwiek i auto zaczelo parkotac i zgaslo. Pozniej jak chcialem go odpalic i dodac gazu to albo nie reagowal na gaz albo z opoznieniem. Z kazda kolejna proba odpalenia ten proces trwal coraz krocej az do momentu kiedy tylko odpalal doslownie na ulamek sekundy i gasl. Dodam, ze awaryjnie na gazie auto jezdzi.

Pierwsza mysl to, ze wina przeplywomierza....odpiąłęm go i nic. Dopiero jak kolega zaczal ruszac miechami podcisnienia to auto odpalio. Skupilem sie wiec wstepnie na nich i ku mojemu zdumieniu przy zgaszonym silniku podczas poruszania miechem ewidentnie slychac powietrze
zasysane przy zaworze magnetycznym (przy poruszaniu miechem przy szybie tez slychac, ze zasysa powietrze pod zbiornikiem plynu chlodniczego).
Moje pytanie brzmi:
Jak dziala ten zawor? I czy dobrze mi sie wydaje ze nawet na zgaszonym silniku ten zawor powinien byc szczelny podczas "pompowania" miechem podcisnienia. Jesli jest do wymiany to czy moge kupic ten (troche sie rózni od mojego):

http://moto.allegro.pl/za...2521339596.html



z góry dziekuje i pozdrawiam
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-07-31, 07:49   

Mi się wydaje, że to będzie raczej problem z pompą i/lub ciśnieniem paliwa... Podciśnienia można wypiąć a silnik i tak powinien zapalić.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Myski 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 69
Skąd: Warszawa/mazowieckie
Wysłany: 2012-07-31, 11:42   

ok, jak to moge sprawdzic? Z tego co sie dowiedzialem to podczas "pompowania" miecha podciśnienia zawór elektromagnetyczny powinien być szczelny, a tak nie jest...na razie zaczne od tego. Zawór juz zamowiłem.
U siebie na wydziale mam fajne stanowisko dla studentów gdzie jest rowniez przeplywomierz,
moze tam uda mi sie podpiac moj i ocenic jego "kondycje" .

[ Dodano: 2012-08-02, 10:34 ]
Mam jeszcze prosbe do osob ktore maja ten sam model co ja(przed liftem) aby sprawdzili czy podczas "pompowania" miechem podcisnienia (tego blizej zderzaka, jak na zdjeciu ) zawor elektromagnetyczny zasysa powietrze, kupilem uzywany i tez przepuszcza powietze i teraz juz nie wiem czy on powinien byc szczelny czy tylko w momencie jak membrana sie otwiera odblokowuje obieg i wtedy sie uszczelnia.
Z góry dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.