Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] Silnik a moc  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-02-24, 23:37   

No kurcze jeśli faktycznie jest zrobione to co tam jest napisane i są na to faktury to calkiem fajna cena... i ta tylna kanapa w elektryce :>

Pytanie w jakiej kondycji ASB jest
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-02-24, 23:37   

ASB też remoncik był, jechałem nia bez zastrzeżeń, ładnie zmienia biegi pełzaczek ciągnie, wszytko ok. Możesz powiedzieć gdzie, jak to zrobić>? co potrzebnę itd? A Michałowi w przyszłym tyg flaszke wysyłam za pomoc w rozkodowywaniu :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-02-24, 23:46   

Potrzebujesz od kogoś sterownik od (no i wlasnie pytanie z którym ten ARU jest porównywalny: z AQF czy AUW, bo różnią się np. sondami. W ogloszeniu jest rok 99 wiec raczej AQF) oraz dobrego elektrotechnika który ci ogarnie przlozenie wsadu....

Ciekawe bo w oglozzeniu jest napisane 310KM <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-02-24, 23:53   

w ubezpieczeniu tez 310 koni po prostu jak ktoś zobaczy że 240 a 4.2 pomysli ze jakas lipa i by nawet nie zadzownił:P a tak widzi 310 koni i O.O
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-02-25, 05:53   

auw ma ciut inną kolejność pinów jak aqf. Skrzynię masz ECZ a ona była parowana z aqf. Wymieniaj ster na aqf, dopasuj immo i sprawdzaj :P
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-02-25, 08:22   

krzychu22.p1i napisał/a:
Wymieniaj ster na aqf, dopasuj immo


ja bym immo w ogole wywalil ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-02-26, 21:06   

najlepiej by było sprawdzić na aucie czy ma 2 czy 4 lambdy
ale i tak najbezpieczniej by było zmienić sterownik z okablowaniem
i imo wywalić :]
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-02-28, 09:10   

Pisząc immo macie na myśli fabryczne?? czy ten wynalazek co właściciel zamontował ?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-02-28, 10:32   

fabryczne. Ja dałem swój sterownik do znajomego który mi to w "kilka minut" wywalił z ECU.

tym samym nie będziesz mieć problemu w późniejszym czasie z odpaleniem, nie trzeba płacić za kodowanie kluczyków, ani zegarów po przekładce :)

koszt 150-200zł
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-28, 19:07   

Wtedy też łatwiej ukraść twoje auto :D
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2017-02-28, 19:16   

Dla złodzieja takie zabezpieczanie to penie jak by go nie było.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-02-28, 20:27   

j3drek napisał/a:
Wtedy też łatwiej ukraść twoje auto


popatrz na statystyki ;) ile się kradnie A8... prawie w ogóle.... poza tym te auta (mówimy o D2) to staruszki, podobające się danej grupie osób i złodzieje w tym nie "gustują" <faktycznie>

poza tym jak Adrian pisze....to archaiczne zabezpieczenie dla zdolnego złodzieja to żadne zabezpieczenie <hihi>

kiedyś w DE oglądałem reportaż jak chłopaczek w niecałe 5 min. wkradł się najnowszej BMW 5, wtedy rzekomo nie do ukradnięcia. <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-02-28, 20:31   

j3drek napisał/a:
Wtedy też łatwiej ukraść twoje auto :D

Potrafią zapierniczyć nowe auto z parkingu producenta a co dopiero starego pryszcza :P
_________________
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-03-08, 09:37   

Panowie w sobotę kupiłem to autko, stan techniczny bardzo dobry zawieszenie, skrzynia, silnik ( nie licząc wiskozy działającej od startu ) to ogień :D Według byłego właściciela auto miało podnoszona moc w Niemczech ale nie na ciesze się nią długo bo wczoraj się dowiedziałem że z początkiem wakacji będę musiał szukać nowej pracy naiwny myślałem że wskoczę na czas nieokreślony, ogólnie to masakra... Musze to przetrawić ale możliwe że autko będzie na sprzedaż.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-08, 09:41   

D0l0R, kurde masakra. Jeśli to dobre auto to nie sprzedawaj, zostaw a prace znajdziesz zawsze <hihi>

wiesz jaka jest różnica między czasem określonym a nieokreślonym??? tylko okres wypowiedzenia nic więcej <faktycznie>

to i tak dobrze że wiesz, że do wakacji masz czas na znalezienie nowej pracy.

A jak powiedz mi ten silnik i moc auta? jedzie to w ogóle?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.