Autor |
Wiadomość |
LiVeD
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:14 [D2 99 4.2PB/LPG
] Napinacz łańcucha wałków rozrządu
|
|
|
Koledzy mam problem z napinaczem łańcucha wałków w moim Audi. Auto pojechało do mechanika na wymianę uszczelek pod pokrywami zaworów. Z jednej strony lewej łańcuch był kompletnie luźny po zdjęciu obudów. Mechanik zalecił wymianę tego napinacza i tutaj pojawił się problem. Aktualnie auto przebywa w Niemczech i kiedy pojechaliśmy do salonu Audi aby dowiedzieć się o cenę owego napinacza pan z uśmiechem wydukał 474 Euro... Czy muszę go zmienić, czy nie ma zamiennika, proszę o szybką poradę bo auto zagraca im warsztat a sam nie wiem czy mają go skręcać i mam jechać czy wydać kupę szmalcu na takie coś.... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:27
|
|
|
W PL to kosztuje około 1800zł czyli podobnie , jeszcze są china ale nie polecam . Niestety jak nastawnik jest niesprawny to nie radzę jeździć . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
LiVeD
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:30
|
|
|
Czyli te z Allegro za 600 parę złotych są do d.... link do aukcji
NAPINACZ |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:32
|
|
|
Dokładnie , do D..... Poczytaj o nastawnikach na forum , dużo jest napisane . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:49
|
|
|
w pl w aso ok 2200 bez znizek
po rozmowie z autotipem ktory to sprzedaje -" twierdzą że nie ma z nimi problemu i daja rok gwarancji " |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:53
|
|
|
u mnie nowy oryginał ale tylko do bfm i aqf 1300zł. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-05-16, 11:25
|
|
|
No to że dają gwarancje to nic nie znaczy. Sam założyłem te z chin, po roku zaczął mi sie czasem odzywać. Kupiłem od macisza12 dwie sztuki i będe to na wakacjach zmieniał razem z rozrządem. |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-16, 12:31
|
|
|
Ja kupiłem oryginał wiec kłopotów nie powinno być. Jakby był wadliwy to pewnie by się szybko odezwał. Podszedłem do tego na zasadzie ze jak się coś będzie działo to mi gość wymieni. Trzeba sobie rozważyć albo kupuję oryginał w aso i płace albo kupuję to samo ale nie w aso i w cenie jednego mam bez mała dwa. Zostaje jeszcz chińczyk. Decyzja jak zawsze należy do kupujacego. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-16, 17:30
|
|
|
ja umoczyłem 700 pln na chinola
i potem nawet zmieniłem motor
a reklamuję już 7 miesięcy tak to wygląda |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-16, 20:15
|
|
|
a ja byłem dziś w aso rzepecki mroczkowski zobaczyć jak oryginał wygląda i powiem że ślizgi ma prawie czarne - ponoć kazdy tak wyglądac powinien włg nich, a nr czytelne tak ze niewidomy to odczyta na tym cylinderku tez wiec sam juz nie wiem co myslec widzac co sprzedaja na aukcjach - nawet uzywki... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-16, 20:50
|
|
|
ja widziałem dziś sporo ciemniejsze coś pod kolor Wenge , a an allegro widze wlasnie slizgi w kolorze kości słoniowej i troszke ciemniejsze i co smieszne maja również logo i numery audi wiec łapy mi opadają no i teraz Pepi zmartwił mnie tą gwarancją ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-17, 07:29
|
|
|
dać ci numer tel ?
więc tak mój puszczał olej bokiem tak na dwa metry nowy !
motor utrzymywał 0,7 -1 ciśnienia odzywała się hydraulika na prawej głowicy
dokupiłem drugi i nadal to samo nie przestawiało mi bo jak mogło z dziurą u dołu
A ile było jazdy aby to wychwycić
Jak brałem napinacz to niby wszystko ok pan twierdził że tyle tego sprzedają i nic się nie dzieje .
Nawet jak zgłosiłem sprawę to twierdził aby odesłać wyśle sprawny
nawet jakaś pani dzwoniła i pytała się o adres i niby wysłali
ale to było w listopadzie tamtego roku a mamy maj !
Więc jak się kupuje to się leje wodę w trakcie też a potem kubeł na głowę .
Dobrze że zmieniłem motor bo bym długo czekał |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-17, 12:07
|
|
|
ja potrzebuje prawy do AQF choć najchętniej zmienił bym oba z łańcuchem ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-17, 12:17
|
|
|
Ja mam jeszcze 2 ale nie sprzedam
Kupiłem 2 w serwisie, potem trafiły się jeszcze 2 za połowę ceny więc na zapas kupiłem.
Nowe nastawniki z serwisu mają ślizgi koloru kości słoniowej.
Te czarne to wersje przed poprawką, są kruche i szybko się wycierają.
@preston, nie kupuj chińczyków. To taka dobra rada |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|