Autor |
Wiadomość |
SIVVY08
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: WAŁBRZYCH
|
Wysłany: 2013-03-02, 17:24 [D2 99 4.2PB
] Wsteczny nie działa
|
|
|
Jak w temacie nie cofa, mam juz kolejną która nie ciągnie do przodu będzie przekladka w warunkach polowych PYTANIE czy warto??? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-02, 17:31
|
|
|
MOżesz rozwinąć?? Bo zrozumiałem że ze skrzyni co jedzie do tyłu chcesz zapodac kosz wstecznego do swojej co jedzie do przodu tak?? |
|
|
|
|
|
|
|
SIVVY08
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: WAŁBRZYCH
|
Wysłany: 2013-03-02, 17:43
|
|
|
Tak dokładnie taki mam plan |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-02, 17:48
|
|
|
Na pewno masz trochę złomu w postaci dwóch skrzyń co wymagają juz remontu. Warunki polowe to są jak rozumiem że robisz to sam w garazu czy cos w tym stylu-jesli czujesz sie na siłach to przełóż kosz wstecznego a przy okazji wymień tarczki,filter,olej ale zanim zaczniesz operacje to ocen wzrokowo czy twa skrzynia to młynek czy tylko wsteczny sie zepsuł. Może to bedzie banglać a jak nie to będziesz w plecy kilka stówek i trochę czasu. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-03-02, 17:52
|
|
|
To jak na stole operacyjnym będziesz miał rozebrane 2 skrzynie to zrób naprawę raz a porządnie. To co wizualnie kwalifikuje się do wymiany to wymień, posprawdzaj tarczki, konwerter do regeneracji, wymień uszczelnienia, płytę sterującą wyczyść. Jest na necie serwisówka do skrzyni 5hp24A ściągnij i przeglądnij aby mieć rozeznanie w temacie.
Szkoda na fuszerkę czasu bo skrzynia jest ciężka a szkoda życia aby ją 2 raz targać.. :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
SIVVY08
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: WAŁBRZYCH
|
Wysłany: 2013-03-02, 18:01
|
|
|
No wlasnie tak tez na to patrzę, ale sam fakt rozebrania ASB i zobaczenia co tam siedzi i za co warsztaty biora tyle kasy jakoś mnie kreci. Warsztat daje dwa miesiące gwarancji na sam wsteczny za 2500 zl a sam nowy kosz to blisko 1600zl orginalny olej 90zl za litr uszczelka 90zl filtr 100zl na czym zarabiają? ?? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-03-02, 18:20
|
|
|
Na pustą skrzynię wejdzie prawie 10 litrów oleju mobil atf lt71141 to około 240zł. Na stronie midparts: uszczelka:38zł, filtr 57zł, kpl uszczelnień skrzyni: 885zł, kosz wstecznego 1450zł. Jeśli czujesz się na siłach to naprawiaj, tutaj jest przykład eSki i jak gościu z nią walczył: http://www.motorgeek.com/...hp?f=15&t=46685 oraz http://81.142.45.148/showthread.php?t=4452 . Była jeszcze stronka o remoncie 5hp24 w jaguarze (zaginął bieg wsteczny R) tylko nie mogę znaleźć. |
_________________
|
|
|
|
|
SIVVY08
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: WAŁBRZYCH
|
Wysłany: 2013-03-02, 18:43
|
|
|
Ten jeden link z s8 ogladalem calkiem ladnie pokazane. Kupilem skrzynie od kolegi za 500zl mam pewnosc ze na wstecznym ladnie pracowala olej zmienial na orginalny wv z serwisu jego naprawa miala kosztowac 4500zl skonczylo sie na 6500 mysle ze jak zamkne sie w 2000zl to bedzie sukces a żale tylko do siebie (nauka kosztuje) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-02, 18:43
|
|
|
Regeneracja konwertera lub zakup regenerowanego to ok 1200-1300zł. Można w midpartsie mozna u łobody tam maja wszystko co potrzebne |
|
|
|
|
SIVVY08
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: WAŁBRZYCH
|
Wysłany: 2013-03-02, 18:53
|
|
|
Powiem szczerze ze nie mam pojecia jak samemu sprawdzic konwerter bo mam dwa jeden z nich bedzie pewnie lepszy ??? Ten mniej podrdzewialy?? Albo mniej klekoczacy? |
|
|
|
|
|
|
|
|