|
Autor |
Wiadomość |
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
|
Wysłany: 2018-11-17, 06:44 [D2 99 4.2PB
] Zawieszenie tył A8 FL AQF
|
|
|
Witam piszę ten temat ponieważ, przyszedł czas na tylne zawieszenie w tym roku zrobiłem kompletne z przodu ale z tym było łatwo bo dostępność części w prawie każdej firmie kompletna lecz jeżeli chodzi o tył to nic nie rozumiem i nie znam się za dobrze na autach także do końca nawet nie wiem co powinienem wymienić tak że jak mechanik będzie działał to żebym miał spokój na dłużej bo auto ma 300+ km a wszystko wygląda na ori i po ostatnim przeglądzie okazało się że tam są już niezłe luzy , oczywiście temat szukałem u nas na forum albo w googlach i dowiedziałem się że można dostać jakieś tuleje i one załatwią sprawę czyli wystarczy że kupię 8 tulejek i 2 łączniki stabilizatora i będę miał komplet czy coś powinienem dodać do tego zestawu ,a drugie pytanie jak dobrać dobrze ten zestaw tulejek bo widzę jest już kilka firm i zestawów zajmujące się tym , za pomoc z góry dziękuje |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-11-17, 07:57
|
|
|
Jeżeli chodzi o dobranie to polecam : https://www.a8team.pl/zak...zak-vt16845.htm . Po wymianie samych tulei w wahaczach odczujesz różnice . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jan
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-11-17, 10:01
|
|
|
Podepne się do tematu . Wymieniał ktoś całe zawieszenie na poliuretan ? Jak wtedy z prowadzeniem i komfortem ? U siebie mam sportowe zawieszenie i na wiosnę wymieniam wszystko , przód już leży w kartonie jeszcze tylko na musze zamówić reszte.