Autor |
Wiadomość |
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-19, 13:38 [D2 99
] Bi-Xenon mruga
|
|
|
Witam!
Problem polega na tym, że prawy xenon mruga. Przykładowo mrugnie raz na 5sek i po niedlugim czasie gaśnie.
Sprawdziłem żarniki, są ok.
Chciałem przemienić przetwornicę, lecz lewa lampa nie ma wtyczki do przetwornicy, a jest bezpośrednio z lampą połączona więc zamiana odpada. Wtyczki posprawdzałem, na wszelki wypadek przeczyściłem specjalnym środkiem do wtyczek (nadal to samo).
Ma ktoś może pomysł jak w inny sposób sprawdzić czy problem leży po stronie przetwornicy?
Bo wydaje mi się, że własnie ona szwankuje :-/
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-19, 16:17
|
|
|
żarniki sprawdziłem właśnie poprzez przełożenie i nadal mruga prawa więc żarniki OK.
przetwornica jest przykręcona do lampy, ale lewej. Natomiast przetwornica po prawej stronie nie jest przykręcona do reflektora tylko do zbiorniczka spryskiwaczy (pod lampą)
Poprzedni właściciel to mój znajomy i pytałem go właśnie odnośnie tej sprawy i twierdzi, że nie było potrzeby nic tam robić bo wszystko działało jak należy 8-) |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-19, 16:24
|
|
|
no tak i kupiłeś autko od niego i nagle są problemy , popytaj kolegów w dziale "kupię-sprzedam" może ktoś będzie miał taką przetwornice , jak nie to zostaje tobie kupić zestaw ;-)
jak nie zależy tobie na orginale to możesz kupić zestaw za około 150-200zł bi-xenonów ;-)
musi być gdzieś tam kostka , po sprawdzaj , może idą kable do lampy i w lampie jest połączenie do przetwornicy , wątpię żeby szły orginelne kable do przetwornicy bez żadnego połączenia ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-19, 16:30
|
|
|
Doprowadź na próbę niezależną masę i wtedy zobacz . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-19, 16:32
|
|
|
Auto było zakupione kilka lat temu, lecz ja nim nie jeździłem więc to nie tak, że mi sie nagle coś dzieje po zakupie.
Myślę, że własnie najlepiej będzie kupić tą przetwornice lub dorwać taką samą na sprawdzenie
dzieki ;-) |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-19, 16:52
|
|
|
Wystarczy jak doprowadzi masę do obudowy przetwornicy . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-19, 17:00
|
|
|
pioter - sprawdzę, lecz nigdy jeszcze o takiej metodzie nie słyszałem :-P |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-19, 17:05
|
|
|
W poprzednim łosiem przypadkiem sprawdziłem jak mi zgasło że masy nie było . Kawałek przewodu i dotknij do silnika i do przetwornicy . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-19, 17:20
|
|
|
pioter napisał/a: | W poprzednim łosiem przypadkiem sprawdziłem jak mi zgasło że masy nie było . Kawałek przewodu i dotknij do silnika i do przetwornicy . |
jutro będzie wiadomo :mrgreen:
[ Dodano: 2012-02-20, 20:57 ]
audi mnie dziś zaskoczyło, a mianowicie:
przed doprowadzeniem masy (jak kolega pioter poradził)
włączyłem jeszcze raz reflektory tak jak były i co najciekawsze teraz nawet ani razu nie mrugnie ani się nie wyłączy. Nie dokonałem żadnych zmian jedynie wczoraj właśnie użyłem środka do wtyczek.
Wprawdzie nie sprawdziłem go podczas jazdy, bo w aucie wymieniana była osłona przegubu, lecz wtedy mrugał nawet na postoju chwilę po uruchomieniu auta.
Czyżby cudowne uzdrowienie? :shock:
[ Dodano: 2012-02-24, 16:17 ]
jednak nie było uzdrowienia :cry:
zamówiłem dziś zapłonnik i zobaczymy w poniedziałek jaki bedzie wynik |
|
|
|
|
|