Autor |
Wiadomość |
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-03-17, 14:50
|
|
|
Mowa o tych 4 kabelkach? Widzę że już raz było naprawiane |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-03-17, 18:39
|
|
|
Czyli jakieś przeróbki były. Przez chwilę dziś już myślałem że będzie hulac. Działały świeciły, po przejechaniu się teraz mi pali każdy jeden bezpiecznik. Jedna lampa już świeci ale ta druga pali non stop bezpieczniki |
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-17, 20:37
|
|
|
Dokładnie o tych mowa, na bank jest to ori rozwiązanie, jednak widać że już naprawiane. Proponuję dokładnie przyjrzeć się tym przewodom, na nowo polutować i zaizolować koszulkami termokurczliwymi, u siebie wsunąłem naprawiony przewód głębiej w lampę. Spróbuj nie uszkodzić gumowej przelotki, każdy kabel idzie w niej osobno.
michalwruszak może masz inną wersję? w lampie XENON-PLUS oraz bez xenona nie ma tej wtyczki.
PS. dolej płynu chłodniczego |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-03-18, 09:02
|
|
|
JA mam xenon plus i tez sa takie kable, wszystko zależy gdzie byla przetwornica, czy przy lampie (wtedy nie ma tylko jest kostka) czy przy podluznicy (wtedy sa te kable i wtyczka z boku lampy przypieta).
Zależało to od roku produkcji nic wiecej. W 2000/01 zmienili na to rozwiązanie z przetwornicą przy lampie |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-03-18, 14:51
|
|
|
Maciex napisał/a: | Proponuję dokładnie przyjrzeć się tym przewodom, na nowo polutować i zaizolować koszulkami termokurczliwymi, u siebie wsunąłem naprawiony przewód głębiej w lampę. |
Weekend wolny to znów rozbebesze i będę szukał dalej, od początku mi się nie podobały te przewody ale dziwnym trafem je zignorowałem bo na pierwszy rzut oka dobrze poizolowane.
Maciex napisał/a: | PS. dolej płynu chłodniczego |
Już nawet nie dolewam, co uzupełnie stan to spadnie do takiej ilości co wprawne oko właśnie dojrzało i stoi. Doleje to znów gdzieś zniknie płyn i jest taki stan. Niżej nie schodzi to nie ruszam Są momenty gdzie nawet płyn wróci do właściwego stanu po czym znów gdzieś się zawieruszy
Cytat: | wszystko zależy gdzie byla przetwornica, czy przy lampie (wtedy nie ma tylko jest kostka) czy przy podluznicy (wtedy sa te kable i wtyczka z boku lampy przypieta).
Zależało to od roku produkcji nic wiecej. W 2000/01 zmienili na to rozwiązanie z przetwornicą przy lampie
|
No ja mam 99rok i prztwornice takie spore jak na foto
kostki wychodzące z przetworek spinane są właśnie z kostką wychodzącą z owej lampy. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-03-18, 18:24
|
|
|
TEz tak mam i to stary typ lampy. Normalne. SPrawdz te przewody co pisza tez mialem z nimi problem i lampa nie swieciła |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-18, 20:58
|
|
|
Nyku napisał/a: | Już nawet nie dolewam, co uzupełnie stan to spadnie do takiej ilości co wprawne oko właśnie dojrzało i stoi. Doleje to znów gdzieś zniknie płyn i jest taki stan. Niżej nie schodzi to nie ruszam Są momenty gdzie nawet płyn wróci do właściwego stanu po czym znów gdzieś się zawieruszy |
Takie cyrki mogą się dziać gdy masz źle odpowietrzony układ |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-03-19, 21:33
|
|
|
Dziś kolejny dzień walki. Jestem na etapie że "działa" lecz po 15sec pali bezpiecznik. Wkładam nowy i działa, 15sec. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-03-19, 22:24
|
|
|
Przetwornice do wymiany Mialem to samo padły od wilgoci. |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-03-19, 22:36
|
|
|
Gdy przyłożyłem przetwornice na drugą stronę to teoretycznie ta którą pali bezpieczniki po drugiej stronie działa prawidłowo.
Hmm no sam nie wiem. |
|
|
|
|
|
|
|
bombowozista
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: E Ł K
|
Wysłany: 2017-04-25, 08:36
|
|
|
Kolego Nyku i jak rozwiązałeś problem tych świateł bo u mnie podobne objawy tylko że przetwornice w lampach siedzą i też się chyba w końcu muszę za to zabrać!!! |
_________________ Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
|
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 38 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2023-03-05, 08:54
|
|
|
Witam. U mnie są identyczne objawy.Czy autor tego tematu może zdradzić co było powodem tych problemòw???? |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2023-03-08, 15:45
|
|
|
Auto sprzedałem i powiem szczerze że już nie pamiętam. Było to zrobione tak że świeciło aczkolwiek była tam jakaś sztukówka zrobiona (naprawdę już nie pamiętam co )
A w ogóle to niesamowity zbieg okoliczności bo dziś będąc przejazdem u mechanika natrafiłem właśnie na moje byłe auto (które borykało się z tą bolączką właśnie) a nie widziałem go z 4 lata nigdzie
Swoją drogą straszny szczur z niej już A szkoda. |
|
|
|
|
|