Autor |
Wiadomość |
BJ
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: S8 D2, A8D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-07-22, 23:00
|
|
|
Ja u siebie już przerabiałem wymianę amortyzatorów na zwykłe. Kupujesz amortyzatory, sprężyny i montujesz. Odnośnie zaślepienia przewodów nie bawiłem się w prowizoryczne rozwiązania- kupiłem pompę wspomagania jednosekcyjną. Przewody zdemontowałem na całej długości samochodu i zmieniłem zbiorniczek wspomagania na mniejszy. W ten sposób po nivo nie ma śladu. Co do samopoziomowania niestety nie pomogę- nie miałem xenonów. |
|
|
|
|
|
|
|
nanek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-07-25, 12:31
|
|
|
uuuuu to się już bardziej poważne zrobiło...możesz jakoś to dokładniej opisac??? jakie koszty itd. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BJ
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: S8 D2, A8D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-07-25, 18:40
|
|
|
Jeżeli sam naprawiasz koszty nie są wielkie
pompa 150 zł używana
robocizna we własnym zakresie- nie lubię pseudomechaników przy swoim samochodzie
płyn do wspomagania swag 35zł
amortyzatory ze sprężynami dostałem uzywane w bardzo dobrum stanie za 200zł/ kpl
zbiorniczek na płyn 50 zł- wymieniłem by było jak w oryginale
Po wymianie pompy można pozostawić przewody doprowadzające płyn wspomagania do tyłu, ale ja nie lubię bałaganu.
Jeśli masz pytania mój tel 607896805 |
|
|
|
|
nanek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-07-25, 19:11
|
|
|
dzięki wielkie jeżeli będą jakieś problemy to będę dzwonił |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-07-28, 18:11
|
|
|
nanek,
Ja tez przerabiałem ten temat. Nie ma z tym większych problemów, natomiast ja sam własnymi łapami tego nie robiłem, bo nie miałem czasu i garażu a to była zima stąd nie mam wiedzy dokładnej co i jak.Robił mi to dosyć cwany, nie bojący się żadnych robót i czający mechanior z pod Lublina. Mogę dać namiary na niego , z pewnością pomoże. To co ja wiem :
1.przerobienia wymagana górne mocowanie amorków (chyba rozwiercenie mocowania na amorach)
2. Założenie oryginalnych lub adoptowanie jakiś osłon (harmonijek). No ale ten etap to juz masz za sobą chyba
3. Żeby nie demontować hydrauliki trzeba zrobić układ zwrotny płynu od zaworu centralnego(tego z regulacją poziomu) z powrotem do zbiornika. Nie można tych otworów, które pozostały po przewodach do amorów zatkać po prostu, bo gdzieś wysadzi płyn. Ale jak on to zrobił technicznie to ja nie wiem. Trzeba się jego zapytać ewentualnie gdybyś potrzebował. W każdym razie auto hula bez problemów po dziś dzień. Żadnych kłopotów z komputerem też nie mam. Chociaż on coś mógł VAGiem podziałać i nic juz nie mówił, a ja też nie byłem tego ciekawy, wiec nie wiem :-> |
Ostatnio zmieniony przez Mucholejkolator 2011-02-07, 00:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
nanek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-07-29, 20:56
|
|
|
super że jest te forum bo w wielu sprawach pomaga...tak jak i Ty...masz rację sprawę techniczną zamocowania go chyba już mam za sobą bo w poniedziałek odbieram zestaw do zamocowania zwykłego amortyzatora...ale jakbyś mógł dac mi numer do tego mechaniora to byłoby super...wiesz w razie gdyby u mnie te szpece nie mogli sobie dac rady...dzieki z góry za pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-07-30, 16:59
|
|
|
Przydaje się forum,przydaje :-D
Tu masz 2 numery do niego (Tomek), na pewno któryś jest aktualny:
609-191-331
721-723-348
Powodzenia! |
|
|
|
|
nanek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-08-04, 18:01
|
|
|
no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien....tylko kurde na gwałt mi są potrzebne sprężyny od normalnej wersji tzn 4.2... pomoże ktoś??? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-08-05, 19:50
|
|
|
nanek napisał/a: | no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien |
Nie chciał zdradzić tajemnicy? czy Twoi mechanicy nie dali rady? :-D
Może być kłopot z tymi sprężynkami, najprościej by było kupić nowe...chociaż to też nie jest takie proste :-? Właśnie pytałem znajomego mechanika o te springi, bo sie chwalił ostatnio ze ma jakieś na tył, ale tak jak pamiętałem od eSy to są :-/
Jutro zadzwonię w jeszcze jedno miejsce, może coś się uda załatwić. Pozdro |
|
|
|
|
nanek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-08-05, 21:12
|
|
|
no nie chciał już dzisiaj zamówiłem...udało mi się z rozbitka załatwic takiego jak mój (walony przodem)... po stówce za sztuke...tak więc w środe koczuje w Lublinie
[ Dodano: 2010-08-14, 20:23 ]
no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-08-19, 22:41
|
|
|
Cytat: | no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
_________________ |
Nie ma za co :-D Cieszę się, że mogłem pomóc i że Tomek się sprawdził. Na pewno wszystko teraz będzie git.
Pozdro nanek, |
|
|
|
|
sebamac-kg
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Q Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebek
Jeżdzę: CCCO
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 29 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-05-27, 06:30
|
|
|
Odswieze temat, gdyz mam te sama awarie, tj wyciek z prawego tylnego amora nivo. Nowy cena 5600, regeneracja 1500, uzywek na alle brak, a kolejna opcja to nowe amory ze sprezynami na tyl. Jak mozecie to opiszcie jakie amory wstawiliscie, jakies klopoty w trakcie tego robienia, zaslepienie jak czytalem odpada bo musi byc inna pompa wspomagania... czekam na podpowiedzi co, jak i ile wstepnie. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-05-27, 06:57
|
|
|
qurde, mialem takie amory i lezaly 2 miechy. Pies z kulawa noga sie nie zainteresowal. Na allegro wisialy z miesiac, a teraz sie okazuje ze to deficytowy towar...
W koncu sprzedalem do koszalina, 500zl za 2 szt. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
notik
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-15, 12:36
|
|
|
Naprawdę deficytowy towar, kilka dni temu pytałem się o nie w serwisie to cena za sztukę prawie 9000zł. Widać ze cena idzie w górę. Ja poszukuje też prawego.
Ktoś wspominał że można to regenerować. Ma ktoś sprawdzony namiar?
[ Dodano: 2012-09-28, 23:28 ]
Podobno nie da się regenerować naszego nivo w D2, a tu proszę oferta regeneracji firmy Nagengast:
http://allegro.pl/amortyz...2676033994.html |
|
|
|
|
|
|
|
|