Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Amortyzatory tylne pompowane - problem  
Autor Wiadomość
BJ 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: S8 D2, A8D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-22, 23:00   

Ja u siebie już przerabiałem wymianę amortyzatorów na zwykłe. Kupujesz amortyzatory, sprężyny i montujesz. Odnośnie zaślepienia przewodów nie bawiłem się w prowizoryczne rozwiązania- kupiłem pompę wspomagania jednosekcyjną. Przewody zdemontowałem na całej długości samochodu i zmieniłem zbiorniczek wspomagania na mniejszy. W ten sposób po nivo nie ma śladu. Co do samopoziomowania niestety nie pomogę- nie miałem xenonów.
 
 
nanek 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-07-25, 12:31   

uuuuu to się już bardziej poważne zrobiło...możesz jakoś to dokładniej opisac??? jakie koszty itd.
_________________

 
 
BJ 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: S8 D2, A8D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-25, 18:40   

Jeżeli sam naprawiasz koszty nie są wielkie
pompa 150 zł używana
robocizna we własnym zakresie- nie lubię pseudomechaników przy swoim samochodzie
płyn do wspomagania swag 35zł
amortyzatory ze sprężynami dostałem uzywane w bardzo dobrum stanie za 200zł/ kpl
zbiorniczek na płyn 50 zł- wymieniłem by było jak w oryginale

Po wymianie pompy można pozostawić przewody doprowadzające płyn wspomagania do tyłu, ale ja nie lubię bałaganu.
Jeśli masz pytania mój tel 607896805
 
 
nanek 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-07-25, 19:11   

dzięki wielkie jeżeli będą jakieś problemy to będę dzwonił
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-28, 18:11   

nanek,
Ja tez przerabiałem ten temat. Nie ma z tym większych problemów, natomiast ja sam własnymi łapami tego nie robiłem, bo nie miałem czasu i garażu a to była zima stąd nie mam wiedzy dokładnej co i jak.Robił mi to dosyć cwany, nie bojący się żadnych robót i czający mechanior z pod Lublina. Mogę dać namiary na niego , z pewnością pomoże. To co ja wiem :
1.przerobienia wymagana górne mocowanie amorków (chyba rozwiercenie mocowania na amorach)
2. Założenie oryginalnych lub adoptowanie jakiś osłon (harmonijek). No ale ten etap to juz masz za sobą chyba
3. Żeby nie demontować hydrauliki trzeba zrobić układ zwrotny płynu od zaworu centralnego(tego z regulacją poziomu) z powrotem do zbiornika. Nie można tych otworów, które pozostały po przewodach do amorów zatkać po prostu, bo gdzieś wysadzi płyn. Ale jak on to zrobił technicznie to ja nie wiem. Trzeba się jego zapytać ewentualnie gdybyś potrzebował. W każdym razie auto hula bez problemów po dziś dzień. Żadnych kłopotów z komputerem też nie mam. Chociaż on coś mógł VAGiem podziałać i nic juz nie mówił, a ja też nie byłem tego ciekawy, wiec nie wiem :->
Ostatnio zmieniony przez Mucholejkolator 2011-02-07, 00:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nanek 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-07-29, 20:56   

super że jest te forum bo w wielu sprawach pomaga...tak jak i Ty...masz rację sprawę techniczną zamocowania go chyba już mam za sobą bo w poniedziałek odbieram zestaw do zamocowania zwykłego amortyzatora...ale jakbyś mógł dac mi numer do tego mechaniora to byłoby super...wiesz w razie gdyby u mnie te szpece nie mogli sobie dac rady...dzieki z góry za pomoc
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-30, 16:59   

Przydaje się forum,przydaje :-D
Tu masz 2 numery do niego (Tomek), na pewno któryś jest aktualny:
609-191-331
721-723-348
Powodzenia!
 
 
nanek 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-08-04, 18:01   

no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien....tylko kurde na gwałt mi są potrzebne sprężyny od normalnej wersji tzn 4.2... pomoże ktoś???
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-08-05, 19:50   

nanek napisał/a:
no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien


Nie chciał zdradzić tajemnicy? czy Twoi mechanicy nie dali rady? :-D
Może być kłopot z tymi sprężynkami, najprościej by było kupić nowe...chociaż to też nie jest takie proste :-? Właśnie pytałem znajomego mechanika o te springi, bo sie chwalił ostatnio ze ma jakieś na tył, ale tak jak pamiętałem od eSy to są :-/
Jutro zadzwonię w jeszcze jedno miejsce, może coś się uda załatwić. Pozdro
 
 
nanek 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 L 4.2
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-08-05, 21:12   

no nie chciał :) już dzisiaj zamówiłem...udało mi się z rozbitka załatwic takiego jak mój (walony przodem)... po stówce za sztuke...tak więc w środe koczuje w Lublinie :)

[ Dodano: 2010-08-14, 20:23 ]
no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-08-19, 22:41   

Cytat:
no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
_________________


Nie ma za co :-D Cieszę się, że mogłem pomóc i że Tomek się sprawdził. Na pewno wszystko teraz będzie git.
Pozdro nanek,
 
 
sebamac-kg 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Q Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebek
Jeżdzę: CCCO
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 29
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-05-27, 06:30   

Odswieze temat, gdyz mam te sama awarie, tj wyciek z prawego tylnego amora nivo. Nowy cena 5600, regeneracja 1500, uzywek na alle brak, a kolejna opcja to nowe amory ze sprezynami na tyl. Jak mozecie to opiszcie jakie amory wstawiliscie, jakies klopoty w trakcie tego robienia, zaslepienie jak czytalem odpada bo musi byc inna pompa wspomagania... czekam na podpowiedzi co, jak i ile wstepnie.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-27, 06:57   

qurde, mialem takie amory i lezaly 2 miechy. Pies z kulawa noga sie nie zainteresowal. Na allegro wisialy z miesiac, a teraz sie okazuje ze to deficytowy towar...
W koncu sprzedalem do koszalina, 500zl za 2 szt.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
notik 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-15, 12:36   

Naprawdę deficytowy towar, kilka dni temu pytałem się o nie w serwisie to cena za sztukę prawie 9000zł. Widać ze cena idzie w górę. Ja poszukuje też prawego.
Ktoś wspominał że można to regenerować. Ma ktoś sprawdzony namiar?

[ Dodano: 2012-09-28, 23:28 ]
Podobno nie da się regenerować naszego nivo w D2, a tu proszę oferta regeneracji firmy Nagengast:
http://allegro.pl/amortyz...2676033994.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.