Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] automatyczne nastawianie zegarka na liczniku.  
Autor Wiadomość
wedka 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 72
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 2016-01-13, 14:51   

W D2, jak jest radiowe ustawianie, to wyłącza się to w menu na fisie - używając pokrętła w tym miejscu na kubek - tam można przełączyć zegarek z radiowego na manualny/
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-13, 15:21   

Mozesz podac w ktorym miejscu? jak do tego menu dojsc?

Antena jest sprawna bo jak lezy na desce to złapie sygnał. Juz dwie takie sa, trzecia była rzeczywiscie niesprawna bo miała ułamany rdzen od cewki

Cytat:
We now understand how radio controlled clock synch procedure works. It was tested on my cluster from Audi 2002 D2 FL, software version D39 (your software can work differently).

This is what I calculated with a bit of trial and error:

* Cluster will make a synch sessions with DCF77 at 3am, 4am and 5am every day.
* Synch attempt will only start when ignition is off and cluster displays went to sleep mode by timeout.
* Each synch session lasts about 10-11 minutes. Cluster switches on receiver power only for the length of the synch session. Receiver power stays off all other time. Because it takes 1 full minute to get date and time information from DCF77 transmitter there are 9 or 10 opportunities/attempts to receive full good signal during each synch session.
* During synch session once the good signal is received, say from 2nd attempt, the synch session is prematurely terminated, cluster switches off receiver power, switches itself to radio controlled clock mode, displays antenna symbol, displays correct date and time and makes no further synch sessions during this day.
* If all synch sessions at 3am, 4am and 5am ended with failure cluster makes additional synch sessions after each trip. Definition of trip from cluster point of view: ignition goes on, then cluster receives some speed signal, ignition goes off, key is removed and cluster displays go to sleep mode by timeout. Immediately after that synch session starts.
* If all synch sessions ended with failure for the last 3 days cluster goes back to normal quartz clock mode.
* If cluster's power is switched off (remove fuse number 4 from yellow bank for couple of seconds and put it back) the cluster will forget radio controlled mode and will also forget about time shift from CET time to UK time.


Now, with all this in mind, we have a **quick** procedure to test how well your receiver is working in it's current location:

- If cluster is already in radio controlled clock mode remove fuse number 4 from yellow bank for couple of seconds and put it back. This will save waiting 3 days

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-13, 15:56   

uszek, spoko. Tak tylko piszę, bo kiedyś już gadaliśmy :)
szeryfisch, może jakieś konkrety? Takie info może być pomocne dla niektórych.
_________________
 
 
wedka 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 72
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 2016-01-13, 18:07   

uszek napisał/a:
Mozesz podac w ktorym miejscu? jak do tego menu dojsc?



Otwierasz uchwyt na kubek, klikasz MENU, dalej Einstellen - Uhr i masz zegarek, tam można wybrać manualny albo radiowy (strona 86 w instrukcji) - z tym że ja ciągle mówię o polifcie, w przedlifcie może być inaczej.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-13, 18:50   

No mam polifta zobacze w weekend instrukcje bo teraz jej nie mam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.