Autor |
Wiadomość |
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-21, 09:43
|
|
|
Czy ktoś mógłby mi cyknąć fotkę jak prawidłowo zamocować ten czujnik z ramieniem? Bo ja zdemontowałem go rok temu, ale że był tak skorodowany, że nie nadawał się do reanimacji, więc temat odłożyłem i dopiero ostatnio kupiłem idealną używkę od BMW zamontowałem, ale zastanawia mnie czy w prawidłowy sposób, bo ostatnio Jak byłem u kolegi Wojtka (Bugalon) to zauważyłem, że on ma w inny sposób ten czujnik zamontowany tj. ja mam zamontowany gniazdem do góry od strony koła, a Wojtek ma gniazdem w bok tzn w kierunku tyłu auta i dodatkowo jego czujnik jest od strony komory silnika, a od strony koła ma tylko śruby widoczne i całe ramię.
Prośbę moją o fotkę piszę po to by przypadkiem przez złe zamontowanie coś się nie urwało |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-23, 11:35
|
|
|
Nikt nie jest w stanie wspomóc zdjęciem lub dokładnie opisać jak ten czujnik ma być zainstalowany?? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-23, 16:46
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | http://www.fotosik.pl/zdjecie/af0dd0b9e7f5be61 |
Dzięki - jednak u Wojtka zamontowane było poprawnie więc muszę przełożyć |
|
|
|
|
|
|
|
PieciaZ
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 02 Maj 2021 Posty: 8 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2024-02-20, 17:53
|
|
|
Panowie odswieżę temat. Mam błąd poziomowania i przedni czujnik z błędem zwarcie do plusa. Wykasowa nie nie pomaga, po kilku dniach wraca. Czujnik pokazuje napięcie 4,39V i nie reaguje na podnoszenie/opuszczanie auta. Kupiłem nowy czujnik, napięcie nie zmienia się i pokazuje 4,10V + znowu błąd zwarcia do plusa.
Przez to, że czujnik jest poza zakresem nie mogę zrobić adaptacji.
Jak myślicie, skąd to zwarcie do plusa ? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-02-22, 22:09
|
|
|
Zwarcie między kablami ? Zalana wtyczka? |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
GBH
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Kwi 2023 Posty: 14 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: 2024-07-17, 19:05
|
|
|
Witam.
Borykam się z tym samym problemem błąd 01767 czujnik po lewej stronie 007 zwarcie z masą
Wymiana na nowy nie dała żadnego efektu . Wtyczka przeczyszczona przewody na długości 20cm wyglądają dobrze. Po odłączeniu wtyczki od czujnika wywala ten sam błąd . Może ktoś podpowie gdzie szukać. Będę bardzo wdzięczny. Z góry dziękuję. |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-07-17, 19:35
|
|
|
A przemierzyłeś chociaż kable czy gdzieś zwarcia nie ma? |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
GBH
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Kwi 2023 Posty: 14 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: 2024-07-17, 19:47
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź. Jeszcze tego nie zrobiłem ale zaraz sprawdzę. Tam są trzy przewody. Wiesz może który jest napięciowy ? Czy zwykłym multimetrem dam radę to sprawdzić? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-07-17, 22:24
|
|
|
Czujnik zawieszenia to w zasadzie można powiedzieć zwykły potencjometr. Nie możesz mieć zawarcia pomiędzy nóżkami czyli kable między sobą też nie mogą mieć i od tego zacznij. Najprostsza rzecz jaką można bezinwazyjnie sprawdzić. Jeśli kable między sobą mają zwarcie (czyli kostka będzie mieć 0 rezystancji albo jakąś bardzo niską pomiędzy dwoma którymikolwiek stykami) to trzeba będzie szukać dalej po instalacji już. Podczas pomiaru dobrze jakbyś też ruszał kostką bo może być coś z kablami w kostce a tego nie będzie widać. Jak pomierzysz to napisz co ustaliłeś, będziemy myśleć dalej. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
GBH
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Kwi 2023 Posty: 14 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: 2024-07-18, 18:07
|
|
|
Sprawdziłem nie ma zwarcia na przewodach. Rozwinąłem izolację aż do nadkola nie ma żadnych pęknięć,otarć itp Są tam trzy przewody biały,brązowy i niebieski który jakby szedł osobno. Wiązka znika w nadkolu na lewo od zaworów sterujacych wchodzi do kabiny. Teraz pytanie gdzie ona idzie ? Czy do jakiegoś modułu sterującego ,czy raczej do jakiegoś przekaźnika? Ręce opadają . Auto stało trzy tygodnie nie ruszane po powrocie z wakacji takie cos. Samo sie zepsuło Niewiem może jeszcze spróbuję wyjąć piny z kostki ? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-07-18, 21:57
|
|
|
Opcji jest sporo. w przyszłym tygodniu będę miał trochę czasu to sprawdzę czy nie będę miał schematów (do D3 mam nie wiem czy do D2 będę miał), chyba że ktos prędzej da radę poratować. Jak coś to się przypomnij.
Nie mniej jednak po błędzie wygląda jak przywarcie, choć piszesz, że jak mierzyłeś kable to nie było pomiędzy nimi przejścia.
Ten czujnik masz na pewno sprawny? |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
GBH
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Kwi 2023 Posty: 14 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: 2024-07-18, 23:49
|
|
|
Ja mam D3 3.7 BFL przejście jest nie mam zwarcia przewody chyba idą do sterownika J197 który to znajduje się najprawdopodobniej za schowkiem pasażera ,ale nie jestem pewien? Jeszcze raz sprawdzę przy pomocy igieł bo nie ukrywam dojście z pinami miernika jest bardzo trudne do kostki. Bardzo dziwny przypadek. Czujniki mam dwa nowe plus jeden stary który wywalał błędy ale po podłączeniu nawet starego błąd jest ten sam;zwarcie do masy . Dam znać jeśli do czegoś dojdę. Pozdrawiam wszystkich dzięki za zainteresowanie. |
|
|
|
|
|