|
Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-11, 21:19 [D2 ALL
] brak napięcia na wtyczce od elektrozaworów
|
|
|
Witam, mój problem polega na braku napięcia na wtyczce od elektrozaworów i pompki która jest razem z elektrozaworami, przez co cały czas wieje mi gorącym powietrzem z nawiewów.
czy za ten prąd odpowiada jakis przekaźnik bezpiecznik, co jest powodem braku napięcie i gdzie szukać przyczyny?? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-11, 21:25
|
|
|
Sprawdź najpierw bezpieczniki. Są od strony pasażera przy nogach po prawej stronie. Może któryś nie łączy lub jest spalony. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-12, 09:04
|
|
|
A jakiś przekaźnik, za to nie odpowiada?? dzisiaj prześledzę wszystkie bezpieczniki.
[ Dodano: 2010-09-12, 22:44 ]
Naprawiło się :-D przyczyną było brak (-) na wtyczce, co dziwne najpierw podłączyłem (-) na krotko dzięki czemu przestało mi dmuchać ciepłym ale za to nie było ciepłego w ogóle, później postanowiłem pomierzyc wtyczki jeszcze raz i czary mary a tu jest napięcie i dziala wszystko jak należy/ no prawie wszystko ponieważ na wtyczce od tej pompki nie mam dalej (-) więc jej nie podłączyłem. W związku z czym mam prosbę czy posiada ktos schemat elektryczny, tak żeby było widać skąd ida te kable od pompki i elektrozaworów, podejrzewam że jest to sterowane przez jakis przekaźnik ale który?? |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-09-13, 22:46
|
|
|
tomi5 - tym ustrojstwem steruje klimatronik. On otwiera lub zamyka zawory, on takze steruje pompą recyrkulacji. Dodatkowo steruje spręzarka, klapami i wentylatorem. Aha na pompie nie musisz miec 12V, ona nie dziala caly czas - jesli chcesz wymusic jej prace wcisnij przycisk REST. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-14, 19:39
|
|
|
Czyli między klimatronikiem a elektrozaworami nie ma żadnego przekaźnika?? Nie wiem czy to jakiś zbieg okoliczności ale ostatnia czynność jaka zrobiłem to podłączyłem masę na krotko do wtyczki elektrozaworów i po tym zabiegu wróciło mi napięcie, dzień wcześniej podmieniłem elektrozawory i klimatronik i nić nie pomagało.
Ale grunt że działa :mrgreen: jeszcze muszę dokładnie obadać tą pompkę i będzie git malina |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |