Autor |
Wiadomość |
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-15, 10:27 [D2 ALL
] Brak reakcji środkowego nawiewu
|
|
|
Zmieniłem wczoraj jeden z silniczków od nawiewu (ten po prawej stronie nóg kierowcy, zasłonięty taką blachą), bo pstrykał. Już jest cicho, lecz błąd który wywalało, nadal powraca:
00657 Nastawnik klapy nawiewu środkowego - V102
jak robię test wyjść na vagu, to wszystkie silniczki ładnie pracują. Jednak przy włączonej klimatyzacji z środkowego nawiewu leci cały czas zimne powietrze, z bocznych normalne, takie jak ustawiona temperatura klimatronika.
O co chodzi? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-08-15, 12:15
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | Jednak przy włączonej klimatyzacji z środkowego nawiewu leci cały czas zimne powietrze, |
Na środkowym panelu jest potencjometr spróbuj go przestawić w drugą stronę i powinno zacząć działać poprawnie. |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-15, 18:38
|
|
|
no wlasnie juz probowałem i zero reakcji |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-18, 17:19
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | no wlasnie juz probowałem i zero reakcji |
Skoro nie działa to pewnie jest uszkodzony. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 14:54
|
|
|
i on jest w całości z kratkami środkowego nawiewu? czy można go jakoś osobno zmienić? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-24, 20:39
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | i on jest w całości z kratkami środkowego nawiewu? czy można go jakoś osobno zmienić? |
Sam potencjometr (kóło regulacji) jest oddzielną częścią i można wymienić tylko jego. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 20:42
|
|
|
aha to git, dzieki.
A wie ktoś może który to ten silniczek V102? bo jego blad jest w koncu caly czas |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-24, 20:50
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | A wie ktoś może który to ten silniczek V102? bo jego blad jest w koncu caly czas |
V102 to silnik regulacyjny środkowego nawiewu.
Jak jest permanentny błąd tego silnika to zanim wymienisz potencjometr regulacyjny przy środkowym nawiewie to najpierw sprawdź/wymień ten silniczek.
Dostęp do niego masz z kabiny, po stronie kierowcy na wysokości prawego kolana, tam w boczku.
A może silnik jest ok tylko coś innego się stało że nie może nim regulować?.... trzeba sprawdzić. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 20:59
|
|
|
to wlasnie zmienilem pstrykający silniczek na wysokości prawego kolana, ten za blachą, i juz jest cisza, ale błąd nie zniknął no i ciągłe zimne powietrze z środkowych kratek.
Chyba że to jeszcze inny silniczek? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-24, 21:11
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | to wlasnie zmienilem pstrykający silniczek na wysokości prawego kolana, ten za blachą, i juz jest cisza, ale błąd nie zniknął no i ciągłe zimne powietrze z środkowych kratek. |
To miernik do ręki albo VAG'a i sprawdzić czy silniczek ten jest w jakikolwiek sposób wysterowany.
puzzel1 napisał/a: | Chyba że to jeszcze inny silniczek? |
Tego to nie wiem bo nie wiem który wymieniłeś. Akurat tam po prawej stronie to masz tam aż pięć silniczki..... 1 na górze V110 (ale do niego to właścicie dostępu brak tak po prostu z boku) i potem 3 obok siebie (tzn. pionowo, jeden nad drugim, od góry licząc) V107, V102, V112 i ostatni już na dole V108.
Jeżeli masz problem ze środkowym nawiewem i błąd V102 to jedno pokrywa się z drugim bo ten silnik odpowiada właśnie za nawiew środkowy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 21:18
|
|
|
no na vagu wlasnie wszystkie silniczki chodzą, jak robie test wyjść, ten tez, dlatego juz nie mam głowy <tjaa> |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-24, 21:24
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | no na vagu wlasnie wszystkie silniczki chodzą, jak robie test wyjść, ten tez, dlatego juz nie mam głowy <tjaa> |
No to rozbierz boczek, podłącz VAG i ruszając potencjometrem na środkowych kratkach w blokach pomiarowych sprawdź czy ten silniczek zmienia swoje wartości i jednocześnie organoleptycznie sprawdź czy silniczek ten zmienia położenie klapy którą ma sterować |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 21:36
|
|
|
z tym jest wlasnie problem, bo nie moge wejsc w basic settings zawiesza sie vag i wyskakuje blad "too many errors to continue" |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-24, 22:06
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | z tym jest wlasnie problem, bo nie moge wejsc w basic settings zawiesza sie vag i wyskakuje blad "too many errors to continue" |
Ale ja nie mówiłem żeby wchodzić w "Ustawienia podstawowe" tylko w "Bloki pomiarowe" |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 22:16
|
|
|
a no tak, jak zwykle Damian masz racje ok dzieki, bede patrzył tak w takim razie |
|
|
|
|
|