Autor |
Wiadomość |
krzychu1977
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: krzychu
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-10, 00:19 [D2 ALL
] CAT
|
|
|
Witam! Czy ktoś mi może pomóc? Gdy jadę ponad 170 zapala mi się kontrolka CAT i silnik zaczyna telepać. Gdy jest mniej na liczniku wszystko w porządku. Audi 4.2 benzyna bez gazu. Czytałem wszystkie posty lecz takiego przypadku nie zauważyłem. |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-08-10, 08:27
|
|
|
Zobacz sobie czy przy większych obrotach masz tak samo.Jeżeli tak to pompa paliwa nie domaga,nie dostarcza paliwka tyle ile trzeba i masz tzw.wypadanie zapłonów. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu1977
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: krzychu
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-11, 18:27
|
|
|
jak depnę ostro w gaz to wtedy tak się dzieje a jak spokojnie rozpędzam to jest ok. |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-08-11, 19:27
|
|
|
faktycznie pompa może siadać,u mnie jak padła to kupiłem tanią podróbę i miałem taki sam problem z CAT jak ty,po wymianie na oryginał wszystko wróciło do normy.Ostatnio znowu miałem problem z CAT,ale to już była kwestia wymiany jednej cewki i jest ok. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu1977
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: krzychu
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-11, 19:50
|
|
|
A jak tą pompę można sprawdzić żeby nie ładować się w koszta niepotrzebnie. |
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-08-11, 20:26
|
|
|
Raczej cie nie ominie wymiana.. Potrafi paść całkiem w najmniej oczekiwanym momencie ,oby nie w lesie na zadupiu gdzie nie ma zasięgu.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu1977
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: krzychu
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-11, 21:36
|
|
|
a ile taka orginalna kosztuje i gdzie można kupić żeby było najtaniej. |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu1977
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: krzychu
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-12, 22:04
|
|
|
A ja muszę z koszem kupować czy bez...? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-08-12, 22:17
|
|
|
Kolego ty masz kosz u siebie , bynajmniej powinienieś mieć w Baku .
w bagażniku masz zaraz za siedzeniami takie dwie pokrywy po przwej pompa paliwowa po lewej pływak .
Odkręć tą czarną pokrywe po prawej stronie i dojdziesz do kosza
kosz ma taką dużą nakrętkę , odłącz przewody i odkręć tą nakrętke , potem odkręć tam 1 śrubę na klucz 17 i wyciągnij kosz .
podnieś lekko do góry i obruć go w lewo powinien wyjść .
nastempnie jak będziesz wkładać kosz spowrotem to musisz trafić tam rurką do otworu , inaczej nie wejdzie
jest proste , poszukaj rysunków to będziesz wiedział jak to zrobić
Powodzenia . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu1977
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: krzychu
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-13, 11:26
|
|
|
Dzięki wielkie będę walczyl :-) |
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-08-13, 16:01
|
|
|
Bez zimnego browara pompa za nic nie wejdzie ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|