Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Chromowane listwy, przywrócenie blasku  
Autor Wiadomość
Pietrówa 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: Audi 80 Cabrio
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2014-05-10, 14:54   

Tutenhamon błagam Cię, oklej następnym razem lakier jakąś taśmą papierową, żółtą lub niebieską, o mało zawału nie dostałem jak zobaczyłem zdjęcie z wiertarką.
Oklej budę chociaż tak od niechcenia, widzę że masz wprawę, ale wejdzie na forum jakiś młokos, zobaczy, że inni potrafią to i on, i później będzie płakał, że lakier schrzanił oraz że mu uszczelki poszarpało.

Ogólnie plus za dobrą robotę :-)
Wiertarka, hm, zacząłeś od razu na dużych obrotach czy najpierw wolno a dopiero później w miarę wpracowania środka przeszedłeś na wyższe obroty?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-05-10, 18:02   

Wiesz dlatego napisałem : ostrożnie! nie po lakierze .A gąbeczka do polerki nie jedno już widziała dla tego bez oklejania to robiłem ,nie koniecznie wiertarka można użyć innych narzędzi przeznaczonych to tego typu prac np. wszelakich polerek ele. , ważne żeby można było regulować obroty ja robiłem to na najniższych obrotach. Obejrzyj też filmik zobaczysz tam że polerowałem tylko listwę nie dotykając lakieru. Jak już pisałem nakładanie pasty i czynność polerowania najlepiej powtarzać do momentu uzyskania najlepszego efektu.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-12-11, 22:41   

Arturo jak sprawa z Twoimi chromami ?
Zauważyłeś jakąś różnicę w czasie ?
Czy polerka nie sprawiła ich blaknięcie ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2015-12-24, 18:42   

Ja w jakoś wiosną zająłem się listwami, ale zacząłem od papieru ściernego wodnego 1500-2000 i potem pasta autosol, efekt był bardzo dobry lecz teraz, bo kilku miesiącach prace trzeba by powtórzyć, czyli zdemontować listwy i przepolerować. <bezradny>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-25, 17:30   

bartas204 napisał/a:
lecz teraz, bo kilku miesiącach prace trzeba by powtórzyć
Bo matowałeś papierkiem <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-25, 20:31   

Też matowałem papierem wodnym bo końcowa była już nie do odratowania. Efekt ładny ale trzeba o to dbać. Najgorsze są wszystkie dolne chromy, te górne to są z innego materiału bo one trzymają połysk i wystarczy tylko przetrzeć.

Wymiana wszystkich dolnych na ori używki i jest harmonia :)
_________________
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-12-28, 01:06   

w Poznaniu jest firma, która maluje proszkowo w kolor chrom i podobno efekt jest niezły, nie widziałem tego na żywo, ale tu jest ich profil na fb: https://www.facebook.com/...?type=3&theater
za komplet felg 18 chcą około 700zł więc za listwy nie powinno wyjść drogo ;)
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-12-28, 20:35   

W Tychach w lakierni proszkowej też mają ten pseudo chrom ;) na żywi to nie wygląda widziałem macałem :) ta fotka w tej firmie zrobiona jest po prostu pod dobrym kontem i z dobrym światłem
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-28, 20:38   

Lepiej spolerować na jajo i pomalować proszkowo bezbarwnym :)
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-12-29, 00:00   

problem w tym że lakier bezbarwny nie trzyma się polerki :) i zacznie się łuszczyć
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-29, 09:18   

Jakos na felgach wypolerowanych na lustro sie trzymał a troche takich fel przez me ręce przeskoczyło. Piecowo wygrzany lakier proszkowy sie powinien trzymać jak zrobiony ze sztuką.
 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2015-12-29, 10:36   

to przy okazji jak jesteśmy w temacie, ma ktoś dostęp / numer części spinek do listew? wszystkich na zderzaki przód tył ( spinki w środku i boczne )
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-29, 11:54   

Poszukaj na forum, opisałem wszystkie łącznie z blaszkami i śrubkami co do prostych nie należało a w ASO to nawet nie wiedzieli jak się do tego zabrać...
_________________
 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2015-12-29, 14:26   

krzychu22.p1i napisał/a:
Poszukaj na forum, opisałem wszystkie łącznie z blaszkami i śrubkami co do prostych nie należało a w ASO to nawet nie wiedzieli jak się do tego zabrać...


ok dzięki :)
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-12-31, 07:35   

Cytat:
Arturo jak sprawa z Twoimi chromami ?
Zauważyłeś jakąś różnicę w czasie ?
Czy polerka nie sprawiła ich blaknięcie ?


Wiesz jak wszystko poprawiane ,po czasie troszkę zmatowiały ale naprawdę minimalnie ,ale nie ma za to tych matowych plam . Wiosną jeszcze raz przelecę tym razem delikatnie .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.