Autor |
Wiadomość |
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2019-02-11, 10:09 [D2 ALL
] Co to jest?
|
|
|
Witajcie. Czy możecie mi powiedzieć czy ten sterownik jest od ABS? Jeśli tak to gdzie się on znajduje? I czy każde a8 d2 miało taki? W Internecie nie mogę odpowiedzi znaleźć...
|
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-11, 10:17
|
|
|
Moduł ABS. Ten konkretny bodaj pod kierą. Drugi sterownik był przy pompie.
A co do wersji, w D2 w zależności od napędu, silnika były rożne (końcowa literka). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2019-02-11, 10:26
|
|
|
A czy jest opcja że przez ten moduł może mi abs nie działać? Bo walczę z abs, druga pompa, nr na pompie taki sam, udało się znaleźć i cały czas błąd zasilania
[ Dodano: 2019-02-11, 10:26 ]
Ciężko się dostać do tego modułu? Centralnie pod kierownica czy bliżej pedałów? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-11, 10:31
|
|
|
Podaj dokładny błąd, albo cały skan z modułu ABS. Jak dotyczy J104 to tego przy pompie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2019-02-11, 11:04
|
|
|
Chyba przekaźnik j106, brak zasilania czy coś takiego |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-11, 12:33
|
|
|
To może najpierw elektryke sprawdź
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2019-02-12, 09:39
|
|
|
Wszystkie bezpieczniki przejrzane. Został mi tylko ten moduł, chyba że może jakiś przekaźnik jest o którym nie wiem? Bo tutaj pod nogami pasażera to wszystkie patrzyłem
[ Dodano: 2019-02-12, 18:08 ]
Zdjęcie błędu
|
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-12, 18:18
|
|
|
Schematy pokazują że przekaźnik J106 jest w samym sterowniku , jak ściągniesz półkę pod kierownicą to od razu go zobaczysz .
A sterownik dostaje zasilanie z tych bezpieczników
S2 60A , nad akumulatorem pozycja nr2
S10 10A , nr10 na niebieskiej listwie |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2019-02-12, 18:27
|
|
|
Bezpieczniki patrzyłem, wszystkie dobre
Sterownik ten moduł już znalazłem, odłączylem i z ciekawości chciałem zobaczyć co się dzieje z pompą, gdy w pompie sterownik wpialem to bez zmian, dalej bije pompa abs na zgaszonym motorze.
Czyli ten przekaźnik jest tym module czy w tym sterowniku na pompie? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-12, 18:53
|
|
|
Dobra w Elsie jest lepszy schemat , jest rozpiska z podziałem na pompę i sterownik
Przekaźnik J106 jest w pompie ABS zasilanie na niego idzie z tego bezpiecznika.
Bezpiecznik S54 25A nr 6 w bagażniku nad akumulatorem
Jest to bezpiecznik zasilający tylko zawory w pompie |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2019-02-12, 23:23
|
|
|
Czyli jeśli jest prąd na bezpieczniku to tylko winna pompa abs
Cała pompę jakby zmieniać tak? Bo jakaś naprawa nie wchodzi w grę? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-13, 00:15
|
|
|
Ja na twoim miejscu to sprawdziłbym najpierw, czy napięcie dochodzi do pompy ABS, bo to, że jest na bezpieczniku, to mało daje. Jakkolwiek by było, kabel idzie przez całe auto i może gdzieś przegnił.
A z tego co piszesz założyłeś już druga i dziwne żeby obie miały ten sam problem.
Zasilanie idzie z bezpiecznika na pin Nr 6 w pompie |
|
|
|
|
|
|
|
|