Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Błąd polaczenia ze sterownikiem klimatr  
Autor Wiadomość
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-25, 02:04   [D2 97 4.2PB/LPG ] Błąd polaczenia ze sterownikiem klimatr

Czesc.

Nie moge polaczyc sie komputerem diagnostycznym z klimatronikiem.
Komputer daje informacje "blad polaczenia ze sterownikiem".
Nie da sie zrobic testow klap.

Potrzebne to dlatego, ze regulacja temperatury dziala tylko na kratkach nawiewu w konsoli srodkowej. Tu temp powietrza jest zgodna z zadaną, pozostalymi nawiewami leci zawsze cieple powietrze.

Zaczelo sie od razu po wymianie pompy nagrzewnicy.
Jak znalezc przyczynę braku połączenia? Czy wine ponosi nie vagowy komp tylko uniwersalny? Jak wyeliminowac problem bez tego polaczenia?

HELP.
_________________
Tomek
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-25, 18:34   

Jeśli masz dostęp do vag-com to zmień timming opóźnienia na 1ms i powinno się połączyć. Podpinasz interfejs, wchodzisz w menadżer urządzeń -> porty (COM i LPT) -> USB serial port (klikasz prawym i Właściwości) -> W okienku wybierasz Ustawienia portu, następnie Zaawansowane, patrzysz na dół i tam jest Opcje BM i czas opóźnienia w (msek). Ustaw 1 i OK, OK i sprawdź połączenie z autem.
_________________
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-11-25, 20:57   

Jak uzywasz Tomek "kalkulatora" to mozesz sie nie połączyć.. też tak miałem. Trzeba dorwać kogos z Vagcomem
_________________

 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-25, 23:40   

Wykonam co zalecacie w czwartek i dam cyne.
Dziękuję.
_________________
Tomek
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-25, 23:55   

Witam!

Cytat:
Zaczelo sie od razu po wymianie pompy nagrzewnicy.
-Sadzisz ze przed wymiana bylo ok?
Testy klap moga wypasc pomyslnie a dzialac niekoniecznie musi.Jesli gdzies spadnie ciegno to juz bedzie klopot.
Przygotuj sie do wymiany panelu pamietajac przy tym ze ma ochrone komponentu.

Stefan.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-26, 09:16   

majkaistefan napisał/a:
Witam!


Przygotuj sie do wymiany panelu pamietajac przy tym ze ma ochrone komponentu.

Stefan.


W D2 masz ochrone komponentu?
<jezu> herezja
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-26, 09:38   

jak się zaczeło po wymianie pompy to może zawory niesprawne/źle podłączone

jak ustawisz na LO też jest ciepłe?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-26, 10:09   

Witam!

Napisalem a nie doczyalem. W D2 nie ma ochrony komponentu.

Stefan.
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-27, 22:58   

1. Na "LOW", na "HI" i na każdej z temperatur pośrednich z kratek: na szybę, bocznych w desce (6szt), na nogi i na tył kabiny (drzwi plus kratka w tunelu) leci gorące. Z kratek w srodkowym panelu (wszystkich trzech) leci takie jak ustawię.

2. Zawory na pompie nagrzewnicy odpowiadają za dwie strefy, tj jeden zawor za kratki lewe w desce, lewą w konsoli centralnej i lewe drzwi. Analogicznie- drugi zawór steruje prawą stroną.

3. Przed wymianą pompy było inaczej, ponieważ spaliła się sama pompa i cewka jednego z zaworów. Więc ogrzewanie było dostępne we weszystkich kratkach, ale chłodzenie tylko w jednej ze stref.

4. Nadal nie wiem, czemu nie mogę połączyć się z modułem klimatronika. Naprawdę sądzicie, że VAG coś pomoże, skoro pół roku temu z klimatronikiem łączył się "kalkularorek"?
_________________
Tomek
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-08, 21:58   

VAG łączy się z klimatronikiem. Brak błędów.
Zanim podłączyłem i zmontowałem nową pompę nagrzewnicy, zrobiliśmy test działania cewek zaworów.
Wyglądało to następująco.
Dmuchałem w rurkę od zaworu 1- przepływ powietrza swobodny. Po podaniu 12V, wyraźny opór powietrza, ale dało się przedmuchać. Na zaworze 2 tak samo. Plus cichy dźwięk domykania zaworu.
Pompa działa bezszelestnie.
_________________
Tomek
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-11, 22:56   

Cześć

Udało się coś ustalić z tym grzaniem ? U mnie mam dokładnie tak samo. VagCom łączy się z modułem klimatronika , nie ma błędów , ale za to po paru (parunastu) sekundach rozłącza się i ponownie za chwilę się łączy .

Może to coś z panelem ?

Pozdr
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-02-12, 00:16   

Zdobylem zapasowy panel i bede na dniach rzezbil.
_________________
Tomek
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-12, 00:22   

To jak się uda coś ustalić , to podeślij proszę info. Na szczęście te panele drogie nie są , to w razie czego dokupię .

Pozdr
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-02-12, 00:49   

Oczywiście. Bardzo mnie to wpienia i sprobuje w weekend.
_________________
Tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.