Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-06, 19:40
|
|
|
Możesz jeździć, u mnie postukuje czasem przy minusowych temperaturach od poprzedniej zimy. Na wiosnę wyślę do ZF na regenerację i będzie prawie nówka. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-06, 19:46
|
|
|
generalnie to każdy jeden luz w zawieszeniu to jest sprawa do roboty czy można jeździć? Nie wiem nie jestem wróżką auto na podnośnik i sprawdź ale powiem szczerze że to auto jest cholernie ciche w środku i jak dolatują jakieś stuki z zawiasu to raczej są to już sprawy pilne. Bo stuka wtedy kiedy jest naprawdę dobrze wywalone. Delikatne luzy są w zasadzie w tych autach nie słyszalne a wychodzą przy okazji rutynowych przeglądów. |
|
|
|
|
|
|
|
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-12-06, 20:17
|
|
|
danishow...a jaki koszt naprawy w ZF? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-06, 21:06
|
|
|
250-400 euro |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-07, 14:26
|
|
|
miaziol napisał/a: | generalnie to każdy jeden luz w zawieszeniu to jest sprawa do roboty czy można jeździć? |
to też zależy czym ten luz się objawia. U mnie stuka maglownica ale tylko trzy kręconych kołach jak jade po jakimś nierównym terenie, lub np. przy wjeżdżaniu na krawężniki itp....
jeżdże z tym już chyba 1,5 roku, ale będę oddawał na regenerację na Łubinową w Łodzi. Tam robiłem magie w A4, chłopaki biorą 700pln i dają 24 miesiące gwarancji |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-12-07, 19:33
|
|
|
Dzieki martin_rs4 za informacje...
u mnie luz objawia sie jak jade po nierownosciach,nie ma znaczenia czy szybko czy wolno.Jka najezdzam na jakas nierownisc badz dziure to stuki sa odczuwalne. |
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-07, 20:43
|
|
|
No w łodzi to tylko łubinowa, ja tam oddaję całe auto w razie w jak by trzeba było wyciągać bo coś pokopali to jest ich robota nie moja . No chyba że przy okazji ją wytargam. Co do luzu wiesz no po prostu jak słychać stukający sworzeń czy końcówki drążków to w tym akurat aucie trzeba to robić już. Jeśli luzy są wewnątrz maglownicy na tulejach cy cuś to faktycznie nie ma ciśnienia. Tyle że kolega sam nie bardzo do końca wie gdzie mu stuka. Dlatego dla własnego bezpieczeństwa podjechałbym na pierwszą lepszą stacje diagnostyczną i zapłacił te 50 zeta za sprawdzenie co to. Bez tego to taka trochę loteryjka jest. Ja osobiście przez neta nie doradzę nikomu czy może z tym jeździć czy nie. Tyle że ja z zawodu mechanik to może trochę inaczej do tego podchodzę. |
|
|
|
|
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-12-08, 07:05
|
|
|
Oczywiscie,ze bylem na diagnostyce,porzadnie bylo sprawdzane,zero jakichkolwiek luzow z przodu,tylko stuki dobiegajace z okolic magla.Przy szybkich ruchach prawo-lewo na zgaszonym silniku.
I czasami tez kierownica slabo odbija(prostuje sie) przy wyjezdzie na prosta. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-08, 07:48
|
|
|
Rentek napisał/a: | I czasami tez kierownica slabo odbija(prostuje sie) przy wyjezdzie na prosta. |
może ktoś już próbował "wygłuszyć" luzy maglownicy tą śrubą i ją dokręcił tak, że teraz ciężko odbija. Jest w ELSA opisane aby na to właśnie uważać. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|