Autor |
Wiadomość |
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2010-12-06, 12:02
|
|
|
A u mnie palma od zegarka sterowanego radiowo była ale znikneła po odpięciu akumulatora i nie chciała się już włączyć. Również VAGiem - nie było odpowiedniej pozycji do ustawienia. Jak ktoś zainteresowany mogę w archiwum odgrzebać jak się VAGiem włącza.
Pozdrawiam, |
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-12-06, 13:34
|
|
|
sinus napisał/a: | Jak ktoś zainteresowany mogę w archiwum odgrzebać jak się VAGiem włącza.
Pozdrawiam, |
Chętnie, może i ja mam |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2010-12-06, 14:06
|
|
|
Trzeba zmienić kodowanie licznika VAG -em
VAG->17->10->kanal 19->xxxx1
Czyli piątą cyfrę trzeba ustawić na 1. Tyle, że u mnie ten kanał 19 jest niedostepny. |
|
|
|
|
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-12-06, 22:45
|
|
|
No u mnie kanał 19 był dostępny i była wartość 30000. Wpisałem 30001 i będę obserwował. Z doświadczenia wiem że sygnał DCF może pojawić się po kilku dobach więc uzbrajam się w cierpliwość z nadzieją, ze u mnie to zadziała. |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2010-12-07, 12:24
|
|
|
olo_gsm napisał/a: | No u mnie kanał 19 był dostępny i była wartość 30000. Wpisałem 30001 i będę obserwował. Z doświadczenia wiem że sygnał DCF może pojawić się po kilku dobach więc uzbrajam się w cierpliwość z nadzieją, ze u mnie to zadziała. |
Tak, powinien się włączyć w ciągu 24h, pod warunkiem, że nie stoisz w garażu podziemnym.
Ta cyfra 3 w 30000 powinna odpowiadać za podświetlenie zegarów, np. czy po włączeniu świateł, zapłonu, czy tylko wskazówki itp. |
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-02-18, 14:43
|
|
|
Podpinam się pod temat, chociaż u mnie problem jest nieco inny.
Czerwony wykrzynik na FISie i piszczenie pojawia się po odpaleniu samochodu po dłuższym postoju (z reguły jeżdżę raz na tydzień).
Wygląda to tak, że odpalam, pojawia się wykrzynik i pojedynczy chyba dłuższy pisk, wrzucam na R lub D, wykrzykni znika i wszystko jest ok. Każde następne odpalenie bez problemu.
Płyn hamulcowy w normie, klocki też, jedynie poprzedni właściciel mówił, że przetarty jest jeden z przewodów ABS i co jakiś czas może pojawić się komunikat. I faktycznie - już dwukrotnie w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka hamulców, ale razem z kontrolka ABS, a w tym przypadku mam tylko przez chwilę wykrzyknik na FISie i piszczenie.
Ktoś coś doradzi? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-02-18, 15:35
|
|
|
Chwilowe wyskoczenie błędu może powodować jak już Michał wspomniał, przetarty przewód.
U mnie było podobnie. Zwróć uwagę czy nie ma zależności od kręcenia kierownicą.
Np. czy jak skręcisz w jakąś stronę, przewód inaczej się ułoży i powstaje przerwa lub zwarcie.
W moim przypadku tak było. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-18, 15:56
|
|
|
Dupa tam, a nie przewody Spadek napięcia przy odpalaniu i sterownik ABS zaczyna krzyczeć. Wiele jest tematów o tym na forach Audi A4. Mam tak samo |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-02-18, 20:45
|
|
|
Mi spadek napięcia sygnalizuje ikona akumulatora na fisie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-02-18, 23:49
|
|
|
U mnie nie ma zależności od kręcenia kierownicą.
Pojawia się to raz i zaraz po odpaleniu silnika.
Fakt, że jakieś 3 miesiące temu zarżnąłem akumulator i od tego czasu na pewno go dobrze nie doładowałem. To może być to, jak sugerowali poprzednicy w tym temacie? |
|
|
|
|
IwanV8
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 D2 AVP
Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 24 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-02-25, 22:17
|
|
|
U mnie niedawno jak chciałem odpalić auto przy rozładowanym aku to zegary ledwo mi się zaświeciły a FIS wywalił oprócz niskiego napięcia akumulatora właśnie czerwony wykrzyknik od hamulców. Czyli tak jak pisze gtfan; świruje od niskiego napięcia. |
|
|
|
|
|
|
|
|