Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Dziwny komunikat - czerwony wykrzyknik  
Autor Wiadomość
sinus 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa, Winterthur CH
Wysłany: 2010-12-06, 12:02   

A u mnie palma od zegarka sterowanego radiowo była ale znikneła po odpięciu akumulatora i nie chciała się już włączyć. Również VAGiem - nie było odpowiedniej pozycji do ustawienia. Jak ktoś zainteresowany mogę w archiwum odgrzebać jak się VAGiem włącza.

Pozdrawiam,
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-06, 13:34   

sinus napisał/a:
Jak ktoś zainteresowany mogę w archiwum odgrzebać jak się VAGiem włącza.

Pozdrawiam,


Chętnie, może i ja mam :D
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
sinus 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa, Winterthur CH
Wysłany: 2010-12-06, 14:06   

Trzeba zmienić kodowanie licznika VAG -em

VAG->17->10->kanal 19->xxxx1

Czyli piątą cyfrę trzeba ustawić na 1. Tyle, że u mnie ten kanał 19 jest niedostepny.
 
 
olo_gsm 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 55
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-12-06, 22:45   

No u mnie kanał 19 był dostępny i była wartość 30000. Wpisałem 30001 i będę obserwował. Z doświadczenia wiem że sygnał DCF może pojawić się po kilku dobach więc uzbrajam się w cierpliwość z nadzieją, ze u mnie to zadziała.
_________________
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
 
 
sinus 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa, Winterthur CH
Wysłany: 2010-12-07, 12:24   

olo_gsm napisał/a:
No u mnie kanał 19 był dostępny i była wartość 30000. Wpisałem 30001 i będę obserwował. Z doświadczenia wiem że sygnał DCF może pojawić się po kilku dobach więc uzbrajam się w cierpliwość z nadzieją, ze u mnie to zadziała.


Tak, powinien się włączyć w ciągu 24h, pod warunkiem, że nie stoisz w garażu podziemnym.
Ta cyfra 3 w 30000 powinna odpowiadać za podświetlenie zegarów, np. czy po włączeniu świateł, zapłonu, czy tylko wskazówki itp.
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-02-18, 14:43   

Podpinam się pod temat, chociaż u mnie problem jest nieco inny.
Czerwony wykrzynik na FISie i piszczenie pojawia się po odpaleniu samochodu po dłuższym postoju (z reguły jeżdżę raz na tydzień).
Wygląda to tak, że odpalam, pojawia się wykrzynik i pojedynczy chyba dłuższy pisk, wrzucam na R lub D, wykrzykni znika i wszystko jest ok. Każde następne odpalenie bez problemu.

Płyn hamulcowy w normie, klocki też, jedynie poprzedni właściciel mówił, że przetarty jest jeden z przewodów ABS i co jakiś czas może pojawić się komunikat. I faktycznie - już dwukrotnie w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka hamulców, ale razem z kontrolka ABS, a w tym przypadku mam tylko przez chwilę wykrzyknik na FISie i piszczenie.

Ktoś coś doradzi?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-02-18, 14:54   

Przewody czujników ABS do sprawdzenia
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-02-18, 15:35   

Chwilowe wyskoczenie błędu może powodować jak już Michał wspomniał, przetarty przewód.
U mnie było podobnie. Zwróć uwagę czy nie ma zależności od kręcenia kierownicą.
Np. czy jak skręcisz w jakąś stronę, przewód inaczej się ułoży i powstaje przerwa lub zwarcie.
W moim przypadku tak było.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-18, 15:56   

Dupa tam, a nie przewody :P Spadek napięcia przy odpalaniu i sterownik ABS zaczyna krzyczeć. Wiele jest tematów o tym na forach Audi A4. Mam tak samo
_________________
Four rings to rule them all
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-02-18, 20:45   

Mi spadek napięcia sygnalizuje ikona akumulatora na fisie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-02-18, 23:49   

U mnie nie ma zależności od kręcenia kierownicą.
Pojawia się to raz i zaraz po odpaleniu silnika.

Fakt, że jakieś 3 miesiące temu zarżnąłem akumulator i od tego czasu na pewno go dobrze nie doładowałem. To może być to, jak sugerowali poprzednicy w tym temacie?
 
 
IwanV8 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 D2 AVP
Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-02-25, 22:17   

U mnie niedawno jak chciałem odpalić auto przy rozładowanym aku to zegary ledwo mi się zaświeciły a FIS wywalił oprócz niskiego napięcia akumulatora właśnie czerwony wykrzyknik od hamulców. Czyli tak jak pisze gtfan; świruje od niskiego napięcia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.