Autor |
Wiadomość |
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-24, 15:43 [D2 ALL
] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?
|
|
|
Witam tak ja w temacie ? gdzie sie znajduje taki przekazinik ? czy ktos z kolegow moglby mi pomoc bo w dalszym ciagu walcze z paleniem mojej niuni. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-24, 15:56
|
|
|
Pierwszy listwa niebieska (4) przy nogach pasażera |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-24, 16:07
|
|
|
po prawej stronie tam gdzie bezpiczniki ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-24, 16:12
|
|
|
Tak
Z czym w ogóle jest problem z tą pompą(?) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-24, 21:58
|
|
|
głownie sprawa wyglada tak : gdy samochod jest zimny nie rozgrzany po nocy jak przestoi pali praktycznie od strzala, pojezdze nim rozgrzeje się i ma problem z paleniem musze go dlugo krecic ?
tu jest moj temat na temat tego palnie mojego
http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-24, 22:10
|
|
|
Sprawdź tą pompę - ile daje ciśnienia (dużo o tym pisane, ale wskazuje na nią m.in to, że jak przekrecisz kluczyk kilka razy to szybciej łapie - jednak w taki sposób szybko ją załatwisz).
Do tego co napisałeś w ostatnim poście - do sprawdzenia wtryski.
Więcej pomysłow tych i tego co podpowiedzieli w tamtym temacie raczej nie ma, tzn - opcji jest wiele, ale wiekszosc by wyszła na VAGu, a skoro cisza można je pominąć. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-24, 22:30
|
|
|
widzisz wlasnie nie jak przekrece kilka razy kluczyk jest tak samo ! nie ma roznicy wogole nie ma trzeba go krecic tak samo dlugo! a powiedz mi jak moge sprawdzic cisnienie tej pompki ??? daltego tez mysle a moze przekaznik cos wali ?? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-24, 23:24
|
|
|
Wczesniej :http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm#16950 wspomniales o tym, więc zasugerowalem sie tym co sam napisales. A w pierwszym poście "Ale jak sie ja zgasi i zaraz odpali jest oki pali odrazu".
Nie przekaźnik, tylko zapewne sama pompa, lub zawór cisnieniowy (ale zła praca i tak będzie wynikiem uszkodzonej pompy, jesli w całym ukladzie bedzie niskie cisnienie).
Przekaźnik działa skoro pompa idzie jak przekrecisz kluczyk. Problem z elektryką też bym wykluczył bo jak wspomnialem - wywalil by błąd zaraz. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-25, 10:09
|
|
|
wiesz juz nawet bardzo bym chcial zeby to byla pompa przynjmnie kupil bym i by nie bylo problemu , tylko powedz mi czy prz listwie wtryskiwaczy jest jakiekies gniazdo zeby podlaczyc manometr czy trzeba pod pompe gdzie sie podalczac?? i jakie cisnienie mialo by być w jakich granicach jest wydajna 3,5- 4 bar ?
[ Dodano: 2010-05-25, 11:56 ]
znalazlem jescze jeden temat uzytkownik ogród-Lca mial taki sam problem ze na ciplym nie chcial mu palic,ale widze ze nie dokonczył swojej wypowiedzi czy uporał sie z problemem ??
http://www.a8team.pl/topics14/696.htm |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-25, 11:28
|
|
|
Sprawdź też to:
http://www.audipages.com/...leakrepari.html
Podpiąć manometr w listwie wys ciśnienia na poczatek, choc w sumie jak okaze sie to pompa to i tak ja bedziesz wyciagał. Albo układ nieszczelny (byc moze przy okazji go zapowietrza), albo niskie cisnienie (np przez ta pompe), albo jedno i drugie.
Jeśli pompa da te 3,6-4bara to jest ok, jesli manometr wskaze za niskie ciśn - to wiadomo. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-25, 18:28
|
|
|
dzis go odpalilem zimego odpalil jak trzeba, i zaraz patrzylem na ten waz paliwowy co dochodzi do wtryskiwaczy no i z niego troche cieknie tam gdzie wyslales mi ta porade jak zarobic zeby nie ciekło. Tylko jest jedno ale jak juz sie rozgrzeje to przetaje z tego wezyka cieknąć? jutro jade na sprawdzenie tego cisnienia tej pompki. Ale jescze wykonam mu jeden zabiego pśukne mu Plaka albo jakiegos smostartu ciekwe czy odpali odrazu... |
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-05-28, 14:43
|
|
|
dice11 nie mul przekaznika z bezpiecznikiem z boku po prawej nie ma zadnych przekaznikow tylko bezpieczniki kolego a przekazniki wszystkie sa pod ta drewniana plyta na podlodze po prawej stronie jest tam tez przekaznik od pompy paliwa jest tam opisane wszystko takze bez problemu> :idea: |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-05-28, 15:17
|
|
|
Mea culpa, masz rację :oops: jednak w tym przypadku dolegliwośc samochodu autora nie bedzie z nim zwiazana. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|