|
Autor |
Wiadomość |
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-11-21, 12:23 [D2 ALL
] Elektryczna regulacja lędźwi-jak to działa?
|
|
|
Witam. Miał ktoś może z Was problem z regulacją lędźwi w fotelu ? Zauważyłem że u pasażera działa normalnie, widać jak oparcie pracuje i słychać silniczek a u kierowcy niestety nie działa. No może nie do końca bo silniczek pracuje ale regulacji brak
Wiecie co może być przyczyną ? Może ktoś miał już taki problem i naprawił ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-11-21, 23:25
|
|
|
masz recaro więc masz pompki i komory powietrzne a nie silniczki
skoro nic się nie dzieje to może być nieszczelność lub zawór nie trzyma |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-11-22, 09:44
|
|
|
maciu napisał/a: | masz recaro więc masz pompki i komory powietrzne a nie silniczki |
No tak ale silniczek/pompka elektryczna napędza, tak mi się wydaje
maciu napisał/a: | skoro nic się nie dzieje to może być nieszczelność lub zawór nie trzyma |
Gdzie tego szukać ? Na zewnątrz fotela czy trzeba rozbebeszać ? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-11-22, 10:33
|
|
|
http://www.freewebs.com/l...rest_200dpi.pdf tu jest jak się dostać do napędu zagłówków i w czym jest problem że nie działa ( skrócenie pancerza pomaga) może silniczek który napędza pompkę ma tak samo.
Na stronie tego gościa jest kilka pomysłów które pewnie nadadzą się do naszego warsztatu http://www.freewebs.com/ltooz/98audia8.htm
Powodzenia. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2009-11-23, 07:55
|
|
|
rozbieralem to niedawno i rzeczywiscie z silniczkami lędzwi jest to samo.. trzeba skrocic pancerze i bedzie dzialac |
|
|
|
|
tanatorq
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 44 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2009-12-17, 12:49
|
|
|
u mnie działały lędźwie aż pokolei przestały działać a objawy miałem takie w poszczególnych fotelach:
od kierowcy nie wypycha pleców ani w górę i w dół nie chodzi
pasażer i tylne wypycha i chowa ale góra i dół przestały chodzić, mam fotele nie recaro tylko takie te komfortowe i narazie czekam na jakieś konkretniejsze posty zanim się za te rzeczy zabiorę ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-20, 19:58
|
|
|
też się kiedyś za to zabiorę, bo i zagłówki i te lędźwiowe odcinki nie działają |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-13, 17:24
|
|
|
Odgrzewam trochę temat. Ostatnio naszło mnie na naprawę drobnych usterek w moim aucie. Temat zagłówków opanowałem i mogę potwierdzić czas naprawy sterowania zagłówka to maksymalnie 15 minut na siedzenie.
Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.
|
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |