Autor |
Wiadomość |
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-28, 11:22 [D2 ALL
] gdzie znalesc plus po stacyjce zaplon??
|
|
|
witam
wiecie moze gdzie znajde plus po zaplonie obciazenie do 3 amper max ? |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-02-28, 14:50
|
|
|
pod nogami pasażera ,jest cała skrzynka z przekażnikami i tam znajdziesz |
|
|
|
|
|
|
|
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-02-28, 15:49
|
|
|
tomek808 napisał/a: | pod nogami pasażera ,jest cała skrzynka z przekażnikami i tam znajdziesz |
tyle to akurat wiem ale konkretniej mi chdozilo ale spoko pobawie sie w weekend miernikiem |
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-02-28, 16:43
|
|
|
to zakładasz post i o taki szczegół pytasz..... litości |
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-28, 17:34
|
|
|
Ciekawy czy jakby ktoś napisał "brązowy z zielonym paskiem" to czy by się do niego w ciemno podłączył |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-03-01, 21:33
|
|
|
mariosrs napisał/a: | tomek808 napisał/a: | pod nogami pasażera ,jest cała skrzynka z przekażnikami i tam znajdziesz |
tyle to akurat wiem ale konkretniej mi chdozilo ale spoko pobawie sie w weekend miernikiem |
Skoro wiesz gdzie, to znajdujace sie tam zaciski sa opisane na wklejce:
30 stały plus
15 po zapłonie
x przy rozruchu
A wiec miernik nie potrzebny. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
mariosrs
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 16 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2014-03-12, 14:52
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | mariosrs napisał/a: | tomek808 napisał/a: | pod nogami pasażera ,jest cała skrzynka z przekażnikami i tam znajdziesz |
tyle to akurat wiem ale konkretniej mi chdozilo ale spoko pobawie sie w weekend miernikiem |
Skoro wiesz gdzie, to znajdujace sie tam zaciski sa opisane na wklejce:
30 stały plus
15 po zapłonie
x przy rozruchu
A wiec miernik nie potrzebny. |
dzieki wielkie za info
tutenhamon napisał/a: | mariosrs a po co ci ta wiedza ? czyż byś chciał coś zdrutować ?Rozwiń temat żeby koledzy wiedzieli co maja ci doradzić . |
tak choinke chce sobie podalczyc <hura> |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-12, 19:40
|
|
|
Najlepiej pod nogami pasażera terminal 75x, jest tam + po zapłonie. Z niego brałem zasilanie dla grzanej kiery i servotronica. |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-26, 17:11
|
|
|
Odkopię, bo: złącze pod nogami (75X) daje plus po zapłonie i jest świetne do podłączenia lpg, ale w moim (chyba nie tylko) przypadku napięcie na nim pozostaje po lekkim przekręceniu kluczyka wstecz. W tym momencie zegary i silnik gasną, ale na tym złączu nadal jest +12V. Tak być u mnie nie może, bo mało zdecydowane zgaszenie kluczykiem powoduje, że komp gazowy puszcza jeszcze kilka cykli wtrysku gazu i później ciężko auto odpalić.
Ma ktoś podłączone +12 po zapłonie gdzieś indziej tak, aby pokrywało się z sygnałem faktycznym? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-26, 21:04
|
|
|
Poszukaj dokładnie w tej "drewnianej puszce", jest tam na pewno bo ja u siebie podłączałem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-27, 05:20
|
|
|
Znalazłem tylko jeden cienki przewód dochodzący do jednego z przekaźników. Jak nic innego nie wymyślę, to podłączę się do niego. |
|
|
|
|
|
|
|
|