Autor |
Wiadomość |
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-15, 22:29
|
|
|
Prawidlowo dzilajacy hamulec to nie do pomyslenia aby go dociskac do podlogi na 100% cos nie tak ja tak mailem jak mi sie pzretarl pzrewod hamulcowy i zlecial caly plyn i po chwili auto pzrestalo hamowac, po naprawie jak reka odjal bieze lekko przy hamowaniu. Uklad hamulcowy to nie zabawa... :!: |
|
|
|
|
|
|
|
ralphi
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-04-19, 22:47
|
|
|
Pers napisał/a: | CZekam z niecierpliwością na wieści... mam dokładnie ten sam problem ja stawiam bardziej na vacum pompe nieby jak zdiołem przewód z srwa to niby jakieś podciśnienie wytwarza ale czy wystarczające??? ja byłem w serwisie no to mi powiedzieli ze w zasadzie to jest ok :shock: a róznica między A8 a S8 w hamulcu jest taka że
A8 ma bardziej czuły hamulec a S8 ma bardziej efektywny przy większych prędkościach!!
Ludzie dlaczego w serwisach pracują cepy??? |
Ja powiem tak. Pojezdzilem troche i po robocie u mnie jest duzo lepiej. Natomiast ten hamulec jest poprostu inny niz w innych autach, co nie znaczy ze slabo hamuje... |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-04-25, 18:12
|
|
|
Dzisiaj sie znowu cczegoś dwiedziałem na temat odpowietrzania układu hamulcowego...
ciekawy temat
http://www.motofocus.pl/t...lady-z-abs.html |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-29, 21:38
|
|
|
mamy rok prawie 2016
ktoś coś wymyślił ?
Nie chodzi mi o skuteczność tylko ten dziwny skok tego pedału
jak się człowiek przesiada z innych aut to pierwsze hamowania takie dziwne wychodzą |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-30, 09:12
|
|
|
Pepi jaki skok?? Ja nie odczułem żadnej różnicy w żadnej A8 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-30, 14:50
|
|
|
no w a8 jest pewnie w każdej podobnie
przynajmniej co ja jechałem
mam sacorpio i focusa i tam to jest taki fajny ten pedał
a w naszych to taki dziwny ten pedał nie twierdze że to nie hamuje hamuje ale
dość spory skok i taki tępy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-30, 17:03
|
|
|
Powiem ci że jak porobiłem kiedyś hebelki to na dotyk zaczeło hamowac a wczesniej to w sumie jak piszesz było. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-30, 18:36
|
|
|
U mnie póki co też jest tragedia mimo całego nowego tyłu i nowych przednich klocków. Żeby dęba stanął to na prawdę muszę dobrze przycisnąć. U mojej mamy w starej A4 automat jak wcinę, to o mało co soczewki mi nie wypadną. Miałem odpowietrzane. Szczerze, myślałem że w S8 będą lepsze a tu kicha. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-31, 18:51
|
|
|
ja nie mam co robić
wszystko zrobione tylko to zawsze tak było
że jak przychodzi nagle wyhamować to niekiedy moher z głowy się podnosi
w trasie jest ok |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-12-31, 21:08
|
|
|
Pepi a wyciągnij bezpiecznik od ABS-u i sprawdź.
Mi padł sterownik pompy, niestety nie mam jak teraz tego ruszyć bo zabezpieczenie wtyku od sterownika .... strzelił. Zrobie to dopiero przy rozrządzie bo będę miał więcej miejsca na łapy.
Wracając do tematu to odkąd mam uwalony ABS pedał jest lepszy bardziej wyczuwalny pod nogą, choć ciężko wyczuć granicę hamowania na marginesie przyczepności. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-01, 10:07
|
|
|
ja nie mam absu
już od dawna bo mi głupiej czujnik kąta skrętu |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-01, 11:10
|
|
|
to nie mam pomysłu.
Może jest to ogólny problem z hamulcami grupy VW
Fragment testu audi A4 B5 : Auto Świat
Cytat: | W tej sprawie dostaliśmy od czytelników dużo listów: niska skuteczność na mokrej nawierzchni hamulców Audi A4, A6, a także VW Passata była przez miesiące tematem tabu.
Mimo że "Auto Bild" opublikował liczne doniesienia w tej sprawie, czytelnicy poszukiwali dalszych informacji. To wystarczający powód do przeprowadzenia rozmowy z konstruktorami i członkiem zarządu ds. technicznych dr. Wernerem Mischke.
Wielu użytkowników Audi zarzuciło firmie brak lub opóźnioną reakcję. Okazało się również, iż Audi nie wszystkim klientom udzielało identycznych informacji. Zarząd Audi poczuł się dotknięty zarzutami i poinformował o problemach związanych z odpowiedzią na pytania kierowane do firmy.
Na mokrej nawierzchni (w szczególności zimą) wielu kierowców stwierdziło, że układ hamulcowy ich samochodów reaguje z wielkim opóźnieniem. To fenomen, który zaobserwowaliśmy również i my podczas testu.
Po początkowym nabraniu wody w usta Audi postanowiło wymienić klocki hamulcowe we wszystkich znajdujących się w ruchu i w nowych samochodach. W tej chwili dokonano wymiany w 65 proc. samochodów serii A4, a o akcji zostali przypuszczalnie poinformowani wszyscy klienci.
Po wymianie powinna się poprawić skuteczność hamulców szczególnie tam, gdzie do posypywania jezdni jest stosowana sól z dodatkiem magnezu i chlorku wapniowego, na którą oryginalne okładziny były szczególnie wrażliwe.
Jednak wielu klientów również po wymianie skarży się na opóźnioną reakcję hamulców
Warto podkreślić, że niemal wszystkie systemy hamulców tarczowych działają na mokrej nawierzchni z opóźnieniem. Mimo prób z daszkiem ochronnym, nawierceniami lub rowkami w tarczach i innymi klockami Audi nie uzyskało wyraźnej poprawy.
Członek zarządu Mischke przyznał, iż problem być może nie jest rozwiązywalny metodami obiektywnymi, ale wymaga bardziej subiektywnych metod. Również indywidualne zachowanie się hamulców może mieć istotne znaczenie. |
I szczerze przyznam, że w A4 na mokrej, wilgotnej nawierzchni pedał jest ciapowaty.
Może i udzieliło się to w większych modelach |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-01, 12:09
|
|
|
dziwne to jest ze z większych prędkości to to nawet ok hamuje
nie ma rewelacji ale jakoś da się żyć .
Ale tak po mieście to idzie się napocić |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-31, 11:34
|
|
|
co do sprawnego absu jest odwrotnie
naprawiłem go po dwóch latach
i dzisiaj doznałem szoku pedał znacznie wyżej i już taki zdecydowanie lepszy
z takim hamulcem da się żyć
Tylko zakładamy troszkę większe hamulce bo już kupiłem
a wystarczyło naprawić abs |
|
|
|
|
|
|
|
Pan chodź tu
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 22 Sty 2018 Posty: 35 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2022-03-06, 16:40
|
|
|
Powiedzcie mnie czy od ezektora do serwa powinien być po drodze jakiś zawór zwrotny czy jest on tylko w ezektorze? mowa o polifcie , bo nie trzyma mi podciśnienia. |
_________________ Albo i nie... |
|
|
|
|
|