Autor |
Wiadomość |
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-29, 16:07 [D2 ALL
] Jak sparwdzic zawieszenie?
|
|
|
Mam pytanie, jak mogę sprawdzić jakie mam zawieszenie w mojej A8? Mam pewne podejrzenia, że mogę mieć usportowione 1BE, ale chciałbym mieć pewność, jak to sprawdzić? |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-29, 17:15
|
|
|
No to wychodzi na to, że mam 1BE, A8 leży nisko i jest bardzo sztywna :-) Jak dopieszcze porobię fotki i wrzucę galerię :roll: |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-29, 20:52
|
|
|
Max napisał/a: | No to wychodzi na to, że mam 1BE, A8 leży nisko i jest bardzo sztywna :-) Jak dopieszcze porobię fotki i wrzucę galerię :roll: |
No kolego jak masz 1BE to masz chyba twardziej niż ja w eSce - u mnie siedzi sportowe 1BD...
ale z tego co rozmawiałem z innym kolegą z forum to 1BE to prawie beton... ale u mnie siedzą kółka 20" i na szczęście betonu jeszcze nie mam :lol:
Mamy do siebie niedaleko więc musimy się kiedyś spotkać i to porównać...
podeślij mi do siebie jakiś kontakt na PW ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-07-29, 23:14
|
|
|
Max napisał/a: | No to wychodzi na to, że mam 1BE, A8 leży nisko i jest bardzo sztywna |
nie koniecznie... 1BE nie ma nic wspólnego z obniżaniem. ale jeśli jest sztywna to może być 1BE pytanie tylko co rozumiemy pod słowem "bardzo" ;-)
nie masz wlepki w bagażniku, we wnęce koła zapasowego? tam jest napisany kod zawiechy,w książce serwisowej również. A jak nie to poproś kogoś na forum o sprawdzenie kodów po Vinie. |
_________________
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-31, 10:43
|
|
|
W książce serwisowej na pierwszej stronie znalazłem naklejkę z kodami wyposażenia, jest wśród nich kod 1BE, okazuje się też, że Szwajcar jako dodatkowe wyposażenie zamowił 18" felgi z S8 ale niestety ich nie dostałem :cry: |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2010-07-31, 11:04
|
|
|
Też ma 1BE i mam koła 18". Jóź się chyba przyzwyczaiłem, ale twardo jest.
Choć na zakrętach trzyma się jak gokart, a na autostradzie w Niemczech jest miodzio.
Jeżdżę też często w 5 osób i da się przeżyć choć czuć każde dziursko.
Jakbym chciał zmienić na standard to co powinienem wymienić? |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-31, 11:09
|
|
|
Cytat: | Jakbym chciał zmienić na standard to co powinienem wymienić? |
amortyzatory, sprężyny i stabilizatory przód i tył.
Jednak nie polecam, ciężko będzie przyzwyczaić się do kołysania i wyjeżdżania przodu w zakrętach. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2010-07-31, 11:14
|
|
|
Może masz rację. Tym bardziej że na wiosnę przesiadka na D3. :mrgreen: |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-31, 11:36
|
|
|
Paweł napisał/a: | Tym bardziej że na wiosnę przesiadka na D3 |
jasne, nie ma sensu inwestować. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-03, 16:23
|
|
|
dla potomnych tak wygląda A8 na 1BE, tył siedzi nieco niżej niż przód niestety...
|
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-08-04, 16:29
|
|
|
To ja może dodam parę groszy od siebie...
Jak kupiłem swoją furę 4 lata temu to tył był opadnięty, a przód zaś wybity.
Pojechałem z tym na stację diagnostyczną, aby ustalić czy moje zawieszenie jest dobre.
W odpowiedzi usłyszałem że wręcz wspaniałe. hehe. Chyba w porównaniu z ŻUKiem...
Jeszcze w tamtym okresie było w miarę miękko ...
Ale teraz... Nawet przód mi tak przysiadł że wygląda jak rasowa S8
No i baaa... Jest twardo! hehe. A przy pełnym bagażu i 2 osobach na kanapie
tylne koła ładnie się chowają pod nadkola
Więc jakie wnioski ? Bo o to mi chodzi głownie.
A takie że aby cokolwiek porównywać to tylko na nowych
oryginalnych amorach + sprężyny.
Jeżeli chcemy debatować nad 1BE 1BA i cholera wie co tam jeszcze wymyślili.
Bo jak się często powtarza na tym forum. A8, A8emce nie równe. |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-05, 17:50
|
|
|
grim napisał/a: | To ja może dodam parę groszy od siebie...
Jak kupiłem swoją furę 4 lata temu to tył był opadnięty, a przód zaś wybity.
Pojechałem z tym na stację diagnostyczną, aby ustalić czy moje zawieszenie jest dobre.
W odpowiedzi usłyszałem że wręcz wspaniałe. hehe. Chyba w porównaniu z ŻUKiem...
Jeszcze w tamtym okresie było w miarę miękko ...
Ale teraz... Nawet przód mi tak przysiadł że wygląda jak rasowa S8
No i baaa... Jest twardo! hehe. A przy pełnym bagażu i 2 osobach na kanapie
tylne koła ładnie się chowają pod nadkola
Więc jakie wnioski ? Bo o to mi chodzi głownie.
A takie że aby cokolwiek porównywać to tylko na nowych
oryginalnych amorach + sprężyny.
Jeżeli chcemy debatować nad 1BE 1BA i cholera wie co tam jeszcze wymyślili.
Bo jak się często powtarza na tym forum. A8, A8emce nie równe. |
masz rację tylko znajdź kogoś kto aktualnie zamontował np. nowiusieńkie 1BE i porobił fotki przed i po :-( |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|