Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jak wymienić osłonę kolumny kierowniczej-ta pod  
Autor Wiadomość
Sylas25 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-06, 17:14   [D2 ALL ] Jak wymienić osłonę kolumny kierowniczej-ta pod

Witam.
Mam pytanie, jak zdjąć osłonę kolumny kierowniczej, tą która się znajduje pod zegaami, nie ta na samej kolumnie kierownicy. rozleciała mi się ta "roletka" która zasłania dziurę aby nie było widać kabli. z tego co widziałem na fotce na allegro składa się ona z ramki kwadratowej i takiego jakby daszku które jest pod zegarami. zdemontowałem półkę od strony kierowcy i tam jest mocowanie na 2 śrubach a u góry pod zegarami kolejne 2 mocowania. Wynika z tego że musze zdemontować kierownicę, obudowę kolumny (obie połówki) i zegary aby odkręcić śruby i wymienić to dziadostwo. czy ktoś ma jakiś opis albo patent jak to zrobić żeby czegoś nie pourywać albo żeby się nie rozleciała taśma która przypuszczam że jest pod kierownicą bo mam kierownicę z sterowaniem radiem.

Pomóżcie proszę

Sylwek
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-06-06, 17:52   

musisz odkrecić poduszke z kierownicy potem kierownice i pod nią bedą 3 srubki od dolnej obudowy stacyjki, od spodu są bodajze 2 srubki i to wszystko. zegarów nie musisz ruszać, jak już rozdzielisz obudowy to jeszcze wypiąc kable od sterowania kolumny kierowniczej i to wsio.

zeby ci nie wyskoczył błąd poduszki dobrze by było robić wszystko przy odpietym aku ewentualnie bez kluczyków w stacyjce
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
Sylas25 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-06, 18:46   

dzidzia jak patrzyłem od spodu to w miejscach ch metalowych "uszu" są wkręcone śrubki ale o dziwo ich łby są od strony zegarów :( zobacz nawet na 2 zdjęciu że śruby są wkręcane od środka. To mi właśnie nie daje spokoju. Kupiłem już tą osłonę tylko że boję się ją wymieniać bo starą to mogę połamać nawet.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-06-06, 18:49   

http://www.audipages.com/...tchreplace.html http://www.audipages.com/...tchreplace.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Sylas25 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-06, 18:56   

Dziękuję ci pioter :) pomogłeś bardzo :) ale nadal trapi mnie kwestia tych śrubek :) hehe. Wiem już jak porozkręcać do pewnego momentu ale co z tym mocowaniem u góry.
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-06-06, 19:04   

aaa bo ty chcesz sie dostać dalej niż rozebranie obudowy stacyjki, a tam moja wiedza nie siega, bo tego nie rozbierałem, ja potrzebowałem sie dostać do immobilazera, a ty kopiesz głebiej wiec szczeze nie wiem bo az tak nie rozbierałem, ale zdaje mi sie ze w tym wypadku bedzie trzeba zwalić też i licznik
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-06-06, 19:33   

Jeszcze trochę znalazłem http://www.a8team.pl/topics28/343.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Sylas25 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-07, 06:27   

Kurcze coś mi się wydaję że chyba trzeba będzie zegary ściągnąć :(
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-06-07, 12:49   

Sylas25 napisał/a:
Kurcze coś mi się wydaję że chyba trzeba będzie zegary ściągnąć :(

No ale z wyciągnięciem zegarów to już dużo roboty niema ;-)
Może pomoże http://www.a8team.pl/topics28/2332.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.