Autor |
Wiadomość |
Sylas25
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-06, 16:14 [D2 ALL
] Jak wymienić osłonę kolumny kierowniczej-ta pod
|
|
|
Witam.
Mam pytanie, jak zdjąć osłonę kolumny kierowniczej, tą która się znajduje pod zegaami, nie ta na samej kolumnie kierownicy. rozleciała mi się ta "roletka" która zasłania dziurę aby nie było widać kabli. z tego co widziałem na fotce na allegro składa się ona z ramki kwadratowej i takiego jakby daszku które jest pod zegarami. zdemontowałem półkę od strony kierowcy i tam jest mocowanie na 2 śrubach a u góry pod zegarami kolejne 2 mocowania. Wynika z tego że musze zdemontować kierownicę, obudowę kolumny (obie połówki) i zegary aby odkręcić śruby i wymienić to dziadostwo. czy ktoś ma jakiś opis albo patent jak to zrobić żeby czegoś nie pourywać albo żeby się nie rozleciała taśma która przypuszczam że jest pod kierownicą bo mam kierownicę z sterowaniem radiem.
Pomóżcie proszę
Sylwek |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-06-06, 16:52
|
|
|
musisz odkrecić poduszke z kierownicy potem kierownice i pod nią bedą 3 srubki od dolnej obudowy stacyjki, od spodu są bodajze 2 srubki i to wszystko. zegarów nie musisz ruszać, jak już rozdzielisz obudowy to jeszcze wypiąc kable od sterowania kolumny kierowniczej i to wsio.
zeby ci nie wyskoczył błąd poduszki dobrze by było robić wszystko przy odpietym aku ewentualnie bez kluczyków w stacyjce |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
Sylas25
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-06, 17:46
|
|
|
dzidzia jak patrzyłem od spodu to w miejscach ch metalowych "uszu" są wkręcone śrubki ale o dziwo ich łby są od strony zegarów zobacz nawet na 2 zdjęciu że śruby są wkręcane od środka. To mi właśnie nie daje spokoju. Kupiłem już tą osłonę tylko że boję się ją wymieniać bo starą to mogę połamać nawet. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
Sylas25
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-06, 17:56
|
|
|
Dziękuję ci pioter pomogłeś bardzo ale nadal trapi mnie kwestia tych śrubek hehe. Wiem już jak porozkręcać do pewnego momentu ale co z tym mocowaniem u góry. |
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-06-06, 18:04
|
|
|
aaa bo ty chcesz sie dostać dalej niż rozebranie obudowy stacyjki, a tam moja wiedza nie siega, bo tego nie rozbierałem, ja potrzebowałem sie dostać do immobilazera, a ty kopiesz głebiej wiec szczeze nie wiem bo az tak nie rozbierałem, ale zdaje mi sie ze w tym wypadku bedzie trzeba zwalić też i licznik |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
Sylas25
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-07, 05:27
|
|
|
Kurcze coś mi się wydaję że chyba trzeba będzie zegary ściągnąć |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-07, 11:49
|
|
|
Sylas25 napisał/a: | Kurcze coś mi się wydaję że chyba trzeba będzie zegary ściągnąć |
No ale z wyciągnięciem zegarów to już dużo roboty niema ;-)
Może pomoże http://www.a8team.pl/topics28/2332.htm |
|
|
|
|
|