Autor |
Wiadomość |
Fifo
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Krakoof
|
Wysłany: 2010-06-18, 12:07
|
|
|
Ja mam inne doświadczenia. Zanim kupiłem swoje A8 to juz z tym konkretnym egzemplarzem byłem wczesniej zaznajomiony. Cos delikatnie zaczeło wtedy pukac w zawiasie. poprzedni własciciel zdecydował się na kupno no name kompletu wahaczy i końcówek. Wszystko zostało wymienione i przez 1 tys km było ok a potem zaczeło znowu stukac. Kupiłem auto i pojechałem na diagnostyke zawieszenia. Końcówka drazka no name wołała o pomste do nieba. Miała duzy luz i przeskakiwała. Wymieniłem na Lemfordera i od ponad roku i około 20 tys jest spokój. Zresztą wwymieniłem też wahacze spowrotem na oryginały a górne tez na Lemforder i jest ok. Chińszczysne trzymam w razie jakiegos nagłego wypadku. |
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-29, 17:32
|
|
|
może troszkę odgrzeje temat, ale jak miałem kilka samochodów wstecz Mercedesa E-Classe mechanik mi mówił, że kiedyś montował Febi lub Lemforder bo można było być pewnym, że to solidne części, obecnie nie dotyka nawet Febi bo jakość masakrycznie spadła po przeniesieniu fabryki do Chin :-( Podobno na Allegro jest też mnóstwo Chińskich podróbek Lemfordera cenionych 50% tego co oryginalny Lemforder :-)
Z innej beczki w poprzedniej Hondzie Prelude wymieniałem tarcze hamulcowe, jako, że pracowałem w JC Auto za symboliczne grosze po rabacie pracowniczym kupiłem tarcze JC. Sprawowały się idealnie! Problem z tymi częściami jest jednak taki, że po nazwą JC kryje się kilkadziesiąt różnych fabryk, które mają diametralnie różną jakość…. |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-24, 12:50
|
|
|
pozwole sobie, podpiąć się pod temat.
tak czytam posty powyzsze i juz w sumie zglupiałem, musze wymienić zawieszke u siebie, nawet w miare pilnie musze to zrobic, chcialbym juz zamówić jakiś komplecik.
Zawsze Febi wydawał mi sie dobrą firmą, a tu widze podzielone głosy.
Ori zestaw to juz koszt ok 2000zł, przynajmniej tam gdzie ja sie dowiadywałem. To juz lekko przekracza mój budzet (do 1500zł).
Wiec uważacie, ze febi to pieniadze wywalone w błoto ? |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-24, 19:21
|
|
|
Jakub napisał/a: | Poszukaj dobrze to za tą sumę znajdziesz LMF lub TRW,oby dwie firmy montowane były na pierwszy montaż |
Jakieś koło ratunkowe jest ?:) bo gdzie dzwonilem to podobnie wychodziło. |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-08-24, 20:07
|
|
|
oeginaly z serwisu masz za 2 tys ????.///// to gratuluej musis zmiec mega rabat ........ chyba ze ktos ci wciskla lemfordera za orginal... |
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-24, 20:24
|
|
|
tomekzabrze napisał/a: | oeginaly z serwisu masz za 2 tys ????.///// to gratuluej musis zmiec mega rabat ........ chyba ze ktos ci wciskla lemfordera za orginal... |
generalnei wygladało to tak, zadzwonilem do sklepu/serwisu co sie specjalizują niby w tym. pytam o zawieszneie kompletne. febi powiedział mi ze ok 1200-1300zł i powiedział mi ze moze zalatwic orginaly ale to cena ok 2000zł, zapytałem jakiej firmy te orginaly to dostałem odpowiedz ze albo Lemfordera albo TRW, tu juz moj wybór sie rozumiem ze kit pociskał hehe no to szukam lemfordera skoro mozna do 1.5k dostać |
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2010-09-01, 18:11
|
|
|
ja kupilem Febi i po 20 000 juz cos sie odzywa |
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-09-01, 18:14
|
|
|
ja zdecydowalem sie na LEMFORDER'a - udalo mi sie znalezc za 1520zł cały zestaw.
Zestaw był przypisany po VIN'ie do mojego a8, a sie okazalo ze wahacze przednie górne, sa inne. warto na to zwracac uwage mimo wszystko. udalo sie wymienić je od reki bez dodatkowych kosztów. |
_________________
|
|
|
|
|
|