Autor |
Wiadomość |
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-05-12, 19:32 [D2 ALL
] Kodowanie naszych sterowników w A8
|
|
|
Witam. Czy ktoś bawił się już w kodowanie różnych sterowników w naszych A8? Znalazłem dużo ciekawych opcji takich jak test licznika przy starcie zapłonu, składanie lusterek z pilota, tylko nigdzie nie ma takich instrukcji do A8 jak to zrobić. Jest tylko do A4,A3 etc. |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-15, 15:36
|
|
|
i a6 :-D |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-15, 20:29
|
|
|
SamackA8 napisał/a: | Czy ktoś bawił się już w kodowanie różnych sterowników w naszych A8? Znalazłem dużo ciekawych opcji takich jak test licznika przy starcie zapłonu, składanie lusterek z pilota, tylko nigdzie nie ma takich instrukcji do A8 jak to zrobić. |
Widziałem kiedyś coś takiego na youtube.pl , chłop podchodzi do auta (A8 D2) , otwiera auto z pilota , a zegary się podświetlają i jest robiony test licznika .
Zadałem pytanie na forum i obeszło się bez echa .
Panowie , szukam i nie mogę znaleźć , ma ktoś może temat jak się kodowało akumulator vagiem ?? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-23, 18:31
|
|
|
o opcjach licznika już było - tylko modelowy 2002 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-05-23, 22:13
|
|
|
w d2 nie bylo jak pamietam opcji kodowania aku. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-23, 23:11
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | w d2 nie bylo jak pamietam opcji kodowania aku. | I nadal nie ma |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2013-05-24, 11:49
|
|
|
Musisz zmierzyć pobór prądu z aku.
Miernik do bagażnika. Klema ujemna odłączyć i wpiąć miernik.
Przymknąć klapę bagażnika (miernik na zewnątrz).
Lookasz na miernik co jakiś czas i patrzysz co tam ciekawego wskazuje.
Ogólnie w totalnym spoczynku (cała elektronika poszła spać) powinno
wskazywać nie więcej niż 120-140 mA (0,12 - 0.14 A).
Chociaż zależy to od auta.
Najpierw pomierz i daj znać co pokazuje amperomierz.
Jedna żaróweczka 5W daje pobór prądu w grnicach: 5/12,5 = 0.4 A ....
1 A prądu pobierany przez godzinę "zje" 1 Ah z aku, aku musi mieć z 40% pojemności by jeszcze zakręcić silnikiem.
1 doba ma 24h, aku 90 Ah po 2 dniach z poborem 1A będzie miał problem z kręceniem silnika. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-24, 12:43
|
|
|
mdamian, Miernik w sklepie 20zeta kosztuje Mozna droższy jak kto chce i warto go mieć bo to bardziej sie przydaje jak jakiś VAG.
Nasze przedlifty mają własnie tę szczególna zalete że nie sa az tak skomplikowane czy wymagające pod wzgledem elektronicznym jak nowsze szczególnie D3 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-24, 16:12
|
|
|
czym nowsze auta tym głupsze i z punktu widzenia właściciela piorą bardziej kieszeń :-D
a nie patrzyłeś czy w bagażniku lub schowku żarówka ci się nie pali ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-05-24, 18:15
|
|
|
mdamian Powiem Ci, że dzisiejsze akumulatory sa do bani. Ja kupiłem Kagera gdzies tak ok. 95Ah i jestem z niego niezadowolony. Zostawie radio właczone lub swiatla postojowe (diody ) na 2h i jest juz masakra. Moze jakbym kupil jakies oryginalne aku - to byloby wszystk ok. Tak samo mam w Vectrze zima postoi jakies 2- 3 tyg. (bez alarmu) i tez jest lipa. No i w T4 kupilem skandynawski wytwor i zonk po pół roku, auto postoi w garazu z 2 tyg. na czujnym alarmie i lipa. Produkuja te akumulatory już chyba na pałę.Na Kagerze sie przejechałem - nastepnym razem kupie Varte lub jakiegos Bosha - sa drozsze ale na nich sie nie zawodzilem. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-24, 18:36
|
|
|
mdamian napisał/a: | Apophis, Trzeba to jeszcze umieć obsługiwać :mrgreen: |
Ale tam jest instrukcja jak dla dzieci i nawet google ci pomoże
WIecie co ja kupiłem w 2008 roku zaraz po kupnie audi aku co ma 75Ah i jest NO NAME za 200zł wtedy. Auto stało nieraz i po 3 miesiące na alarmie i odpalało! No fakt że nie był super ale jeździł a jak przestałem jeździć na swiatłach to zdecydowanie odzył. Nastepny aku bedzie BOSH S5 o odpowiednich parametrach i raczej jestem pewien że przezyje kolejne lata bo w inne auta pakowałem takie akumulatory i spisywały sie znakomicie. |
|
|
|
|
|