Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Kodowanie naszych sterowników w A8  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-12, 20:32   [D2 ALL ] Kodowanie naszych sterowników w A8

Witam. Czy ktoś bawił się już w kodowanie różnych sterowników w naszych A8? Znalazłem dużo ciekawych opcji takich jak test licznika przy starcie zapłonu, składanie lusterek z pilota, tylko nigdzie nie ma takich instrukcji do A8 jak to zrobić. Jest tylko do A4,A3 etc.
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-15, 16:36   

i a6 :-D
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-15, 21:29   

SamackA8 napisał/a:
Czy ktoś bawił się już w kodowanie różnych sterowników w naszych A8? Znalazłem dużo ciekawych opcji takich jak test licznika przy starcie zapłonu, składanie lusterek z pilota, tylko nigdzie nie ma takich instrukcji do A8 jak to zrobić.

Widziałem kiedyś coś takiego na youtube.pl , chłop podchodzi do auta (A8 D2) , otwiera auto z pilota , a zegary się podświetlają i jest robiony test licznika .
Zadałem pytanie na forum i obeszło się bez echa .

Panowie , szukam i nie mogę znaleźć , ma ktoś może temat jak się kodowało akumulator vagiem ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-23, 19:31   

o opcjach licznika już było - tylko modelowy 2002
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-05-23, 23:13   

w d2 nie bylo jak pamietam opcji kodowania aku.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-24, 00:11   

szeryfisch napisał/a:
w d2 nie bylo jak pamietam opcji kodowania aku.
I nadal nie ma :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-24, 10:03   

To czemu po wymianie na nowy aku , auto postoi 5 dni i aku rozładowany ??
Nic nie pobiera prądu żeby , aż tak rozładowywało akumulator .
Już jestem głupi , to 3 bateria w ciągu 2 lat :/ :evil:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-05-24, 12:49   

Musisz zmierzyć pobór prądu z aku.
Miernik do bagażnika. Klema ujemna odłączyć i wpiąć miernik.
Przymknąć klapę bagażnika (miernik na zewnątrz).

Lookasz na miernik co jakiś czas i patrzysz co tam ciekawego wskazuje.

Ogólnie w totalnym spoczynku (cała elektronika poszła spać) powinno
wskazywać nie więcej niż 120-140 mA (0,12 - 0.14 A).

Chociaż zależy to od auta.

Najpierw pomierz i daj znać co pokazuje amperomierz.

Jedna żaróweczka 5W daje pobór prądu w grnicach: 5/12,5 = 0.4 A ....

1 A prądu pobierany przez godzinę "zje" 1 Ah z aku, aku musi mieć z 40% pojemności by jeszcze zakręcić silnikiem.

1 doba ma 24h, aku 90 Ah po 2 dniach z poborem 1A będzie miał problem z kręceniem silnika.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-24, 12:58   

marekp750, Muszę się przyznać , że nie potrafię obsługiwać i nie posiadam takiego urządzenia .
Widzę że jesteś z okolic 3 miasta , jak odbiorę autko od mechanika to podjadę jak znajdziesz chwilkę i pomierzymy , co ty na to ???
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-05-24, 13:08   

ok. zmówimy się
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-24, 13:43   

mdamian, Miernik w sklepie 20zeta kosztuje :) Mozna droższy jak kto chce i warto go mieć bo to bardziej sie przydaje jak jakiś VAG.
Nasze przedlifty mają własnie tę szczególna zalete że nie sa az tak skomplikowane czy wymagające pod wzgledem elektronicznym jak nowsze szczególnie D3 :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-24, 17:12   

czym nowsze auta tym głupsze i z punktu widzenia właściciela piorą bardziej kieszeń :-D
a nie patrzyłeś czy w bagażniku lub schowku żarówka ci się nie pali ;-)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-05-24, 19:15   

mdamian Powiem Ci, że dzisiejsze akumulatory sa do bani. Ja kupiłem Kagera gdzies tak ok. 95Ah i jestem z niego niezadowolony. Zostawie radio właczone lub swiatla postojowe (diody ) na 2h i jest juz masakra. Moze jakbym kupil jakies oryginalne aku - to byloby wszystk ok. Tak samo mam w Vectrze zima postoi jakies 2- 3 tyg. (bez alarmu) i tez jest lipa. No i w T4 kupilem skandynawski wytwor i zonk po pół roku, auto postoi w garazu z 2 tyg. na czujnym alarmie i lipa. Produkuja te akumulatory już chyba na pałę.Na Kagerze sie przejechałem - nastepnym razem kupie Varte lub jakiegos Bosha - sa drozsze ale na nich sie nie zawodzilem.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-24, 19:26   

pepi, W schowku mam lampkę połamaną i tam jest odłączona , w bagażniku też mam odłączone lampki .

Apophis, Trzeba to jeszcze umieć obsługiwać :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-24, 19:36   

mdamian napisał/a:
Apophis, Trzeba to jeszcze umieć obsługiwać :mrgreen:

Ale tam jest instrukcja jak dla dzieci i nawet google ci pomoże :)
WIecie co ja kupiłem w 2008 roku zaraz po kupnie audi aku co ma 75Ah i jest NO NAME za 200zł wtedy. Auto stało nieraz i po 3 miesiące na alarmie i odpalało! No fakt że nie był super ale jeździł a jak przestałem jeździć na swiatłach to zdecydowanie odzył. Nastepny aku bedzie BOSH S5 o odpowiednich parametrach i raczej jestem pewien że przezyje kolejne lata bo w inne auta pakowałem takie akumulatory i spisywały sie znakomicie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.