Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Naprawa elektrycznie regulowanych pasów  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-01, 23:12   [D2 ALL ] Naprawa elektrycznie regulowanych pasów

...no i witam ponownie.. :]

tym razem znalazłem troche czasu na naprawe uszkodzonej regulacji wyskosci pasów kierowcy i pasazera. (od razu przepraszam za nieporządek w aucie :/ )

Tak wiec potrzebne do tego będą:

* śrubokręt płaski oraz krzyżak
* klucz płasko-oczkowy 17
* klucz imbusowy (nie pamietam jakiego rozmiaru ;) )
* nóż lub scyzoryk
* 4 x małe wkręty







1. najpierw odsuwamy fotel kierowcy bądź pasażera max do przodu i jeszcze do góry w celu łatwiejszego dostępu.



2. zabieramy się za demontaż boczków plastikowych. Progi plastikowe z przodu (te duże są na wcisk - zaczepy więc wystarczy je podhaczyć do góry), natomiast z tyłu są klejone, ale ten klej jest "wiecznie żywy" więc można spokojnie odkleić i później też złapie.



3. cały środkowy boczek trzyma się za pomocą dwóch plastikowych kołków, które trzeba wyciągnąć. Później od spodu ciągniemy cały boczek w dół i lokujemy go z przodu obok siedzenie żeby nie przeszkadzał






4. trzeba oczywiście porozłączać wtyczki tylko tak żeby nic nie pomylić. Niektóre są oryginalnie powiązane trytytkami, czego osobiście nie lubie i zawsze tne :D dlatego nóź lub śrubokręt.








5. za pomocą śrubokręta gwiazdkowego odkręcamy plastik trzymający pas i boczek słupka górnego. Po odkręceniu delikatnie podważać płaskim śrubstakiem, bądź na wyczucie ręką, aby nie połamać w środku plastików - zaczepów. I następnie demontujemy pas odkręcając jedną śrube za pomocą klucza płasko oczkowego 17





6. Pas w dół i zostaje nam sam mechanizm podnoszenia i opuszczanie pasa, który trzyma tylko jedna śruba imbusowa na górze, natomiast na dole jest wsuwany - zaczepiany.





7. Jak już wyjmiemy ten mechanizm to naszym oczom ukaże sie winowajca problemu z regulacją wysokości, a mianowicie pourywane plastikowe zaczepy.





8. zamiast kupować uzywany mechanizm na alledrogo (który i tak nie wiemy ile pochodzi) można za pomocą dwóch wkrętów łatwo naprawić wkręcając je po skosie w plastiki boczne (nie dalej żeby nie zablokować linki napędzającej gwint)





9. następnie wszystko w odwrotnej kolejnosci jak zawsze skręcamy i cieszymy sie działająca regulacją pasów.

:D

P.s. czy tu czegos nie brakuje na tym pasie czy tak powinno być? Bo wygląda to jaby tam jakies wtyczki niebyło...chyba że tak ma być <niewiem>



dzieki i pozdrawiam
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.